Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]
Jooh, kyllähän taas yrittämällä yritetään saada sotaa pystyyn kummassakin leirissä, pienen tulitauon jälkeen. Itse olen sitä mieltä, että EA:n tekele on karkkisempi ja sulavampi, 2k:lla on gameplay videoissa vieläkin näkynyt hieman tönkköyttä. Silti kuitenkin itse olen tässä viime aikoina tullut siihen tulokseen, että hyppään EA:n leiristä pois ja ostan ensimmäisen 2k pelin. EA ei kykene tänäkään vuonna tarjoamaan niitä uudistuksia minulle mitä kaipaan, muutaman viikon päästä kyllästyisin NHL kymppiin vaikka näin etukäteen tuntuu taas olevan "paljon hienoja" uudistuksia. Jos 2k:n tekele on aivan surkea, niin voin palata EA:n leiriin 09:n parissa, joka on hyvä peli ensimmäiset 6kk.
Nyt painotan sitä, että 2k tarjoaa niitä ominaisuuksia joita minä arvostan: kiekkofysiikka, tunnelma (vaikka nuo sisääntulointrot onkin kuin munaton kolli), Erilaisen AI:n (vaikea vielä sanoa, että onko se parempi kuin EA:lla) ja kohtalaisen kausimoodin.
Minua ei kiinnosta pelata netissä sitten yhtään, eikä eri maiden sarjat innosta, joten 2k tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, varmasti EA sopii toisille paremmin ja turha se on silloin katsoa edes 2k:n pariin.
PS. Tuosta össin laittamasta kuvasta huomasin pienen yksityiskohdan, yleisössä porukka on melkoisen fiiliksissä pl. kaksi NAISTA (onko tähän tarkoituksella huomioitu ne ihmiset ketkä raahataan väkisin peleihin, vaikka kiinnostusta lajiin ei ole)