Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleeko tästä demoa?
Miten on, pärjäättekö AI:lle jos pelaatte näillä asetuksilla, itse en meinaa voittaa pelejä (tosin se ei haittaa) Ajattelin vaan, että tuolla on varaa nostaa omien pelaajien puolustuspään mailankäyttö taitoja vielä rutkasti, kannatetaanko arvojen nostamista vielä näistäkin enemmän? Palautetta ottaisin mielelläni vastaan.
Tuntuvat kovin vaikealta. Lähinnä sapettaa se, että koneella tuntuu olevan selkeä etu kiekonriistoissa. Kiekon hallussa pitäminen tuntuu aivan liian hankalalta, koska kiekon menettää koneelle heti kun joku on iholla. Näin siis yhden matsin perusteella ja slidereittesi edellisellä versiolla. Testailen vielä, mutta omaan makuuni peli menee liian sähellykseksi, mikä on monien sliderien ongelma. Tykkään nimittäin pitää kiekkoa ja jos siihen ei tunnu olevan mitään mahdollisuutta, ei ole minun teekuppiniMiten on, pärjäättekö AI:lle jos pelaatte näillä asetuksilla, itse en meinaa voittaa pelejä (tosin se ei haittaa) Ajattelin vaan, että tuolla on varaa nostaa omien pelaajien puolustuspään mailankäyttö taitoja vielä rutkasti, kannatetaanko arvojen nostamista vielä näistäkin enemmän? Palautetta ottaisin mielelläni vastaan.
Samaan syssyyn totean, että joissain asetuksissa tapahtuu esim. maalinedustalla aivan järjetön määrä kiekonriistoja ja mailannostoja lähinnä koneen tekemänä, mutta ihmispelaaja ei kiekko tunnu saavan itselleen millään.
Big plans.
Palautetta ottaisin mielelläni vastaan.
pelinopeutta varmaan myös pyrin nostamaan laittamalla speedburst lenghtin 0:ksi, (tämä slideri toimii epäloogisesti. Jos on 100, ei ole speedburstia lainkaan.
Muutaman tunnin kokeilun perusteella vaikutta ihan ***** hyvältä peliltä! Mutta miten tässä voitetaan tappelut? Otan turpaan koko ajan, riippumatta tappelevista pelaajista, ja niiden taidoista
NHL 2K10:ssä ei ole pikakomentoja taktiikoille.
Pitääpä alkaa säveltämään palautteen pohjalta eteenpäin. Voisi kyllä vähentää hivenen tekoälyn mailapeliä ja lisätä omaa. Kuitenkin pitkällä tähtäimellä peli pitäisi pystyä pitämään haastavana, joka tarkoittaa sitä että enintään 2/3 osa peleistä pystytään voittamaan hyvällä pelillä.
Tämän illan olen taistellut reboundien kanssa. pelinopeutta varmaan myös pyrin nostamaan laittamalla speedburst lenghtin 0:ksi, (tämä slideri toimii epäloogisesti. Jos on 100, ei ole speedburstia lainkaan. Katselin itsekin tuosta sidecam kuvakulmasta äsken, että kentän puolikas pitäisi päästä hiven nopeammin liikahtamaan. Mutta ehdottomasti pelissä pitää olla se hidas luistelu mukana, koska se mahdollistaa laitaan painamisen. Alkaa olla pikkuhiljaa käsitys miten se homma toimii, ja onnistuu jo mallikkaasti tuo boardplay.
Vilkaiskaa vaikka minun, keskivertotaitoisen pelaajan kauden statseja. 2K Sports User stas kohdasta näkee parhaiten miten setti vaikuttaa maalintekoon ja sen estämiseen.
Something completely differentHyvältä kuulostaa. Onko odotettavissa kuinka radikaaleja muutoksia tuohon aikaisempaan slaideriversioon?
Something completely different
Pelitemmon lisäksi myös mailapeliin tulossa selviä muutoksia.
Huomasin, että kun kiihtyvyyden pudottaa lähes minimiin, ei nopea luistelunopeus haittaa yhtä paljon. Nyt luistelu on 50 ja kiihtyvyys 2 tai 3, ja pelaajien pingpong-sinkoilu on hävinnyt lähes tyystin. Tempo on selvästi järkevämpi. Laitan varmaan tänä iltana tai huomenna nuo sliderini 2kshareen. Pitää testailla vielä muutaman pelin verran paria juttua.
Miten muuten tuo bloggaus onnistuu? Itsellä vähän hakusessa.. pelin kautta vai ihan 2k sportsin sivujen kautta?