Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Tänään oli nauruissa pitelemistä kun pelasin sitä playoff-moodia liven välityksellä yhden suomalaisen pelikaverini kanssa. Olin washingtonilla ja tein Ovetchkinilla komean onetimer-maalin, niin maalin jälkeen Ovetchkin teki sen viimekaudella kohua herättäneen mailanpalvonta tuuletuksen.:D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Tänään oli nauruissa pitelemistä kun pelasin sitä playoff-moodia liven välityksellä yhden suomalaisen pelikaverini kanssa. Olin washingtonilla ja tein Ovetchkinilla komean onetimer-maalin, niin maalin jälkeen Ovetchkin teki sen viimekaudella kohua herättäneen mailanpalvonta tuuletuksen.:D

[pätemistä] köh, köh..., Itseasiassa se tuuletus kuvaa sitä että ovien maila käy niin kuumana maalien sylkemisestä että siinä voi lämmitellä kuin nuotiolla[/pätemistä]
YouTube - Alexander Ovechkin's 50th Goal (With "Stick On Fire" Celebration)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Olen tuon Franchisen myötä innostunut tekemään videoita matseista ja nyt kokeilin ensimmäisen kerran koostevideota, jossa on useampi pätkä.

Atlanta vs. Washington 5-2

Nyt vaan pitää saada uusia slaidereita, sillä nuo millä nykyisin pelaan, ovat liian helpot enkä itse viitsisi kovasti roplailla noita asetuksia. :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Olen tuon Franchisen myötä innostunut tekemään videoita matseista ja nyt kokeilin ensimmäisen kerran koostevideota, jossa on useampi pätkä.

Atlanta vs. Washington 5-2

Nyt vaan pitää saada uusia slaidereita, sillä nuo millä nykyisin pelaan, ovat liian helpot enkä itse viitsisi kovasti roplailla noita asetuksia. :)

Helposti saa lisävaikeutta, kun lisäilee AI:n puolustus ominaisuuksia:
mailannostoa, puolustus agressiivisuutta ja syöttöjen katkoja.

Ja/tai laskee omien pelaajien vastaavia arvoja.

Tai vaihtoehtoisesti huonontaa laukaisutarkkuutta.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Olen tuon Franchisen myötä innostunut tekemään videoita matseista ja nyt kokeilin ensimmäisen kerran koostevideota, jossa on useampi pätkä.

Atlanta vs. Washington 5-2

Nyt vaan pitää saada uusia slaidereita, sillä nuo millä nykyisin pelaan, ovat liian helpot enkä itse viitsisi kovasti roplailla noita asetuksia. :)

Lisää CPU:n creativity-arvoa ja puolustamiseen liittyviä arvoja noin 5 kerrallaan ja etsi kohta jossa peli ei ole enää helppoa. Itsellenikin olen jo säätänyt hiukan uutta arvoa niihin. Tulos: 2 perättäistä tappiota.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kävin sitten hommaamassa 2K10 vaikka 2K9 olikin pienoinen pettymys. Pari päivää meni slidereiden kanssa tuskaillessa, mutta nyt peli alkaa olla sopivan haastava ja maalejakin tulee.

2Ksports Tuommonen maali tuli värkättyä Canadienssia vastaan, kokoajan olin tappiolla kunnes 10min ennen pelin päättymistä sain värkättyä 3-3 tasotuksen.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Juu kyllähän sitä saa varmasti vaikeammaksi, mutta elin siinä toivossa, että olisi saanut uudet slaiderit kokeiluun. ;)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onkos tässä minkälaisia peli muotoja? Ilmeisesti muuten on samalnlainen kuin NHL10 mutta ilman BAP pelimuotoa? Onkos tässä vastaavaa Be A GM modea kuin vastustajalla vai pelataanko vain kausi kerrallaan?
Videot tästä pelistä näytti vietävän hyvältä ja jos tänä vuonna jättäisin sittenkin tuon NHL 10 pelin kaupan hyllylle ja ostaisin tämän.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onkos tässä minkälaisia peli muotoja? Ilmeisesti muuten on samalnlainen kuin NHL10 mutta ilman BAP pelimuotoa? Onkos tässä vastaavaa Be A GM modea kuin vastustajalla vai pelataanko vain kausi kerrallaan?
Videot tästä pelistä näytti vietävän hyvältä ja jos tänä vuonna jättäisin sittenkin tuon NHL 10 pelin kaupan hyllylle ja ostaisin tämän.

Löytyy EA:n Dynastyn kaltainen pelimuoto nimeltään Franchise. Ja samanlainen kuin NHL 10 tämä ei ole. Huomaat viimeistään kun pelaat ensimmäisen kerran. Käy hakemassa, kun halvalla saa. ;)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Auttakaa tyhmää.Pistin väsyneen naamani tonne irc juttuun.En mä ymmärrä noista mitään.Mistä se kannu löytyy?mitä pitää kirjottaa hakuihin vai mihin?En ymmärrä,stupid me:confused::eek:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

voi prkl nyt on irkkiä ja mirkkiä enkä ymmärrä niistä hevon veetä.:mad:össin slideritki sain kadotettua.myyt.kaikki vehkeet ja hal.ostaa afrikan tähti peli!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

voi prkl nyt on irkkiä ja mirkkiä enkä ymmärrä niistä hevon veetä.:mad:össin slideritki sain kadotettua.myyt.kaikki vehkeet ja hal.ostaa afrikan tähti peli!

Tässä vielä yhdet ohjeet ja selostusta irkistä: IRC. Toivottavasti löydät perille. :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Hauska bugi ilmeni eilen, kun pelattiin frendin kanssa samalla koneella kaksinpeliä. Mä pelasin Rangersilla ja kaveri Dead Wingsillä, ja kaksi kertaa kaverin maalivahti lähti vittuun jäähyn jälkeen:D Eli mä pääsin ylivoimalle, niin kaveri sai kentälle 5 kenttäpelaajaa mutta ei molaria:D

Voitin 3-2.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onko tuo tominut hyvin tuo Roster share? Siis se, että käyttäjät tekevät omat rossunsa ja laittavat ne sitten ladattavaksi? Itse saan pelin ylihuomenna tai sitten perjantaina niin pääsen sitten kokeilemaan. Ja onko sinne sitten ylipäänsä tullut paljon noita käyttäjien tekemiä rostereita? Paljon taas kysymyksiä.. :)
 
Ylös Bottom