Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Vai onko uutinen edellisestä ottelusta? Itse muistan että ainakin 2K9:ssä näytettiin noissa uutisissa aina toiseksit viimeisen pelin tietoja.

Ei ollut edellisestä matsista, koska pelasin Ducksia vastaan vain kerran ja simuloin pelin jälkeen seuraavaan pelipäivään asti. Nyt tuli hauska bugi itse pelissä...vastustajalla maalivahti poissa ja ku yritin vetää tyhjiin niin selosta "lehtonen saves" ja vedin kolme kertaa ennen ku meni maaliin...joku näkymätön maalivahti siellä ilmeisesti torju :D.
Mutta eipä noi ole haitannut.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Äsken ei kertaakaan tullut pelin aikana face-off bugia kun ennen pelin asettamista oli sliderien speed arvo 50, ja pelin alkaessa muokkasin sen alemmas.

Toivottavasti tuolla kikkailulla selviää jatkossakin :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Äsken ei kertaakaan tullut pelin aikana face-off bugia kun ennen pelin asettamista oli sliderien speed arvo 50, ja pelin alkaessa muokkasin sen alemmas.

Toivottavasti tuolla kikkailulla selviää jatkossakin :)

Jep, sama havainto täällä.

Össin sliderit osoittautuivat toimaksi pohjaksi, mutta en anna minäkään omantunnon soimata jos hieman lasken koneen maalivahtiarvoja ja nostan osumatarkkuutta. On silti äärimmäisen haastavaa kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Äsken ei kertaakaan tullut pelin aikana face-off bugia kun ennen pelin asettamista oli sliderien speed arvo 50, ja pelin alkaessa muokkasin sen alemmas.

Toivottavasti tuolla kikkailulla selviää jatkossakin :)

Oh yes! Toivottavasti siitä pääsee tuolla nyt ennen kuin tulee patchia, jos tulee. Ei vain pysty pelaamaan noilla venomin adhd-slidereilla. :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Ei ollut edellisestä matsista, koska pelasin Ducksia vastaan vain kerran ja simuloin pelin jälkeen seuraavaan pelipäivään asti. Nyt tuli hauska bugi itse pelissä...vastustajalla maalivahti poissa ja ku yritin vetää tyhjiin niin selosta "lehtonen saves" ja vedin kolme kertaa ennen ku meni maaliin...joku näkymätön maalivahti siellä ilmeisesti torju :D.
Mutta eipä noi ole haitannut.

2K Sports Tuossa vielä linkki kyseiseen bugiin
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Pieniä muutoksia slidereissäni:

Finnish Hockey Revolution - katso viestiketjua - ÖSSIN NHL 2K10 CUSTOM SLIDERIT

Tarkoitus on alkaa tämän päivän aikana testaamaan ja säätämään laukomista pelaajien ja maalivahtien rosteriarvojen ja slidereiden pohjalta siten, että Ovechkin ampuu hyvästä paikasta helposti kudin sisään ja farmijyrä ei. Toivottavasti tämä homma onnistuu.

Edelleenkään ei kaatumisia tullut käyttäessäni tuota speed-arvon muuttelua!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

mites tässä muuten pystyy nostamaan alasarjasta jonkun pelaajan nhl kokoonpanoon?

Edit: löysinkin jo, joten eipä mitään
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Aivan loistava peli!Tällainen "ikämiessarjalainen"aivan hurmoksessa!Eipä tarvi tänä vuonna kilpailijan tuotokseen koskea.Toistaiseksi cpu:ta vastaan otettu enimmäkseen turpiin mut ei haittaa.Tässä pelissä häviää mielellään:) uusintanappi ollut kovassa käytössä kun ihastellu pelitilanteita(enim.cpu:n tekemiä,toistaseksi)onko mitään liigaa kehitteillä mihin pääsis nöyryytettäväksi?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Aivan loistava peli!Tällainen "ikämiessarjalainen"aivan hurmoksessa!Eipä tarvi tänä vuonna kilpailijan tuotokseen koskea.Toistaiseksi cpu:ta vastaan otettu enimmäkseen turpiin mut ei haittaa.Tässä pelissä häviää mielellään:) uusintanappi ollut kovassa käytössä kun ihastellu pelitilanteita(enim.cpu:n tekemiä,toistaseksi)onko mitään liigaa kehitteillä mihin pääsis nöyryytettäväksi?

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-ja-peliseura/73273-nhl-2k10-liiga.html

Jos irc on tuttu, tai vaikka ei olisikaan, tervetuloa keskustelemaan pelistä kannullemme. Quakenet #konsolifin2K10

Kannulla et ole vanhin, mutta et varmastikaan nuorin. Siellä voi myös pyytää peliseuraa .
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Päättyykö kaikilla muillakin Franchisessa koneen simuloimat muut pelit aina 1-0? Voiko sille tehdä mitään? Aivan syvältä pelata Franchisea ja voittaa pistepörssit, kun muut ei tee yhtään tai maksimissaan yhden maalin/ottelu.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Päättyykö kaikilla muillakin Franchisessa koneen simuloimat muut pelit aina 1-0? Voiko sille tehdä mitään? Aivan syvältä pelata Franchisea ja voittaa pistepörssit, kun muut ei tee yhtään tai maksimissaan yhden maalin/ottelu.

Ei mulla kyllä päääty. Äsken joku voitti 9-2 ja joku toinen matsi oli 2-2.

Valitse kauden aluksi tietokoneen simuloimat ottelut minuutti määräksi maksimi 20 minuuttia per erä, niin tulee luonnollisia tuloksia... voi olla että pystyy vaihtamaan kesken kaudenkin tuota asetusta.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Ei mulla kyllä päääty. Äsken joku voitti 9-2 ja joku toinen matsi oli 2-2.

Valitse kauden aluksi tietokoneen simuloimat ottelut minuutti määräksi maksimi 20 minuuttia per erä, niin tulee luonnollisia tuloksia... voi olla että pystyy vaihtamaan kesken kaudenkin tuota asetusta.

Aijaa! Kiitoksia tosi paljon! Laitoin sen erän pituudeksi 3min, koska ajattelin, että jos laittaa enemmän, niin joutuu omia simuloituja pelejä katselemaan pidempään. :D Ilmeisesti nuo muiden joukkueiden treidit kannattaa olla pois päältä myöskin, vai vaikuttaako se siihen ketä ne ottavat vapaista pelaajista?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Aijaa! Kiitoksia tosi paljon! Laitoin sen erän pituudeksi 3min, koska ajattelin, että jos laittaa enemmän, niin joutuu omia simuloituja pelejä katselemaan pidempään. :D Ilmeisesti nuo muiden joukkueiden treidit kannattaa olla pois päältä myöskin, vai vaikuttaako se siihen ketä ne ottavat vapaista pelaajista?

No ei o hirveän järkevää ottaa niitä muiden joukkueiden tradeja pois päältä. Antaa käyttäjälle liian suuren edun kun itse voi tehdä kauppoja mutta CPU-joukkueet eivät.

Jos sulla on palkkakatto päällä, ei pitäisi tulla ongelmaa että jokin CPU-joukkue rakentaisi jääkiekon Real Madridia.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

No ei o hirveän järkevää ottaa niitä muiden joukkueiden tradeja pois päältä. Antaa käyttäjälle liian suuren edun kun itse voi tehdä kauppoja mutta CPU-joukkueet eivät.

Jos sulla on palkkakatto päällä, ei pitäisi tulla ongelmaa että jokin CPU-joukkue rakentaisi jääkiekon Real Madridia.

Itse tosin sellainen on hyvinkin helppoa tehdä, turhankin. Onkohan tähän mitään vaikeuttavaa asiaa? Aloitin tuossa ensimmäisen kunnon franchisen Capseilla ja useamman kaupan jälkeen kaksi ensimmäistä kenttääni ovat muotoa:

Ove-Malkin-Kane, Semin-Päkkis-Zherdev, kolmosessakin vielä Laich-Fedorov-Fleischman

Puolustus on heikompi, muttei sekään kovin huono. Kaksi ensimmäistä paria ovat:

Green-Weber ja Zubov-Schultz. Maalissa tosin sitten on vain Varlamov-Rask, mutta kuitenkin.

Niin ja ennenkuin joku sanoo, niin en tiedä jaksaako tuollaisella joukkueella pelata kauaa, kun ei ole niin kovasti haastetta, mutta piti nyt vain todeta että aika helppoa on.

edit:Mielestäni pelissä pitäisi ns. Franchise-pelaajan arvo olla niin suuri, että jos siitä ei anna tosissaan jotain hyvää(esim. paria todella hyvää pelaajaa ja varauksia), niin ei pelaajaa saa. Esim. Malkinista taisin antaa Kesselin&Nylanderin&Potin ja olisiko ollut 3 kierroksen varaus. Toki ihan hyvää valuuttaa, mutta ei todellakaan Malkinia pitäisi antaa noihin vaihdossa. Malkinista pitäisi antaa tyyliin Semin&Kessel&1.kiekan varaus tjsp.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Laita jormaaa se palkkakatto/salary cap päälle. Silloin ei voi mitään uskomattomia jengejä tehdä. Ei ainakaan pitäisi voida, jos palkkakattoa ei voi mitenkään ylittää. Sitä vartenhan se palkkakatto on.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Laita jormaaa se palkkakatto/salary cap päälle. Silloin ei voi mitään uskomattomia jengejä tehdä. Ei ainakaan pitäisi voida, jos palkkakattoa ei voi mitenkään ylittää. Sitä vartenhan se palkkakatto on.

Olen katon alla. Tottakai pelaan joko capilla tai seurabudjetilla. Toistaiseksi tosin vain capilla.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Auttaiskohan tuohon asiaan se pelaajien taitoerojen eli rosteriarvojen suurentaminen kunnon skaalaan, mikä oli oikeasti käytössä ennen 90-luvun puoliväliä. Silloin supertähden oikeasti erotti tähdestä, ja tähden hyvästä pelaajasta, ainakin numeraalisesti, jollen väärin muista. Eli silloin käytettiin koko skaalaa, nyt siitä käytännössä vain ylintä kolmannesta. Mikä on mielestäni todella typerää. Jos saan tehtyä rosterit uusiksi 2K10:iin niihin tulee moniin arvoihin käyttöön skaala 20-99, joka tekee taitoeroista entistä suurempia. Luistelussa täytyy kuitenkin pyrkiä siihen, ettei eroista tule liiallisuuksiin meneviä, ettei pelin tasapaino kärsi. Lähes kaikessa muussa on mahdollisuutta petrata.

Annanpa yhden esimerkin. Jos pelaajien Creativityn laittaa rostereista skaalaan 20-99 ja tekee sen vielä rajusti porrastaen, ja laittaa Creativity-sliderin maksimiin, luulen, että pelissä nähdään enemmän mailapeliä, sekä bonuksena ihmispelaajan ja tekoälyn epäonnistuneita ja onnistuneita harhautuksia, joka muuttaa jälleen pelin luonnetta entistä enemmän oikeaan suuntaan. Sama saattaa päteä syöttöihin, laukauksiin jne. Kaikesta voi tulla vielä pari tuumaa syvempää, kun asiaan alkaa perehtymään. Mutta tämä vaatii kovasti testaamista tietenkin.

Jo nyt mielestäni peli toimii fiksusti siinä mielessä, että jos vaikkapa AI:n pelaajan mailan ulottuvilla on kiekko, sen ei tarvitse osua täsmälleen lapaan, vaan tekoäly tietää, että sen ohjastama pelaaja voi sen kurottaa itselleen.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kyllä tuossa aika hyvin huomaa missä joukkueessa on supertähtiä ja missä ei. Helpotin vähän asetuksia jotta tulisi enemmän voittoja, no nyt voitinkin ~5 ottelua peräkkäin. Sitten tuli Penguins vastaan ja aattelin että nyt pitää skarpata että varmasti voittaa...noh tuli 7-1 turpiin :D.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kyllä jotkut erot ovat selviä ja tähdillä voi ampua paljon tarkemmin kiekon maaliin kuin jollain puukädellä, mutta voisi ne erot olla suuremmatkin. Tässä on hyvin otettu huomioon ainakin jotkut neloskentän pelaajat, jotka ei ole hyviä pelaajia, mutta ovat todella nopeita, kuten oikeastikin. Myös paremmin puolustavilla voi ottaa kiekon hyvin pois, kun puukäsi lähtee jäähylle välillä kun yrittää kiekon ottaa pois.

Laitoin laukaisutarkkuuden 55 ja maalivahdit 40. Tulee todella monipuolisesti maaleja. Ranteet menee nyt sopivan usein, kuyten myös lämärit viivalta ja onetimerit joskus harvoin.
Laitoin myös laukaisu(kuinka usein) sliderit cpu:lle 50, niin ne laukoo välillä ranteella hyvästä paikasta eikä aina syötä, rupesivat tekemään hiukan enemmän maaleja ja pitää olla tarkkana. Piolustus aggr. on 80, mutta voisi nostaa hieman
 
Ylös Bottom