Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuolta voi katsoa omat asetukseni. Saatoin keksiä keinon välttää aloitusbugin, mutta pitää kokeilla heti miten se toimii käytännössä. Komppaan Cavaleeraa. Mm. Venomin slidereitä joku päivä testattuani vauhti oli valtavan luja.
Össin tekoäly sliderit:
Finnish Hockey Revolution - katso viestiketjua - ÖSSIN NHL 2K10 CUSTOM SLIDERIT
Boksilla pelailen. Kaatuuko sulla peli kun speed on 20?
Boksilla pelailen. Kaatuuko sulla peli kun speed on 20?
Millä nimellä laitoit nuo muokatut sinne?Ihan jees noi Cavaleran sliderit. Pikkusen hidas ja se mikä on hämännyt kaikissa hitaimissa slidermalleissa on, että pelaajat eivät jaksa luistella edes sitä 30sek-1min vaihtoa loppuun asti. Ei ole kovin realistista että pakki ei edes yritä tuoreilla jaloilla luistelevan hyökkääjän perään. Lisäsin hiukan fatigue recoveryä ja skating speedia, sekä hitusen accelerationia ja latasin oman näkemyksen slidereistasi file shareen. Tuli vain niin monsteri nimi tuolle että oikein hävettää. Fileen nimessä kiitokset Cavaleralle. Väsyneenä, juuri heränneenä ei kannattaisi tehdä juuri mitään älykkyyttä vaativaa.
Kaatuu nyt jatkuvasti kun tuo speed on niin alhaalla. Cavalera. Laitoin nimellä elder's slider mod v2.0. Löytyy myös kun otat newest filtterillä haun. Newest haulla kaks ekaa on mun, joista toiseen laitoin vahingossa nimeksi selityksen. Tuo v2.0 on parempi yritys ja suosittelen sitä.
siis kaatuuko sulla jatkuvasti Cavaleran slidereilla vai millä, kun aattelin tässä niitä slidereita testata. Ja kun olen tässä mökille lähdössä, eikä siellä ole nettiä, niin ei pysty netistä latailemaan Enkä siis jaksa omia slidereita vääntää jatkuvasti
Kaatuu juu Cavaleran slidereilla. Mutta kaatuu myös niistä muokatuilla Elder's sliders mod v2.0:lla. Meinaan franchisea pelata itsekin, niin löyty ihan jees sliderit vähän nopeammalla temmolla. Venom's HC sliders. Toimii ainakin mulle, ei ole liian nopea mutta veskarit on kyllä ihan supermiehiä näissäkin venomin slidereissa.
Pari kysymystä:
Saako jostain vaihdettua valikoiden kieltä englanniksi?