Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Joku viisi matsia on tullut vasta pelattua, mutta tappeluita en ole nähnyt yhtään..Onko joku saanut sellaisiakin aikaan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Et saa kaupoissa peleistäsi juuri mitään korvausta. Kannattaa myydä ne suoraan jollekin esim. täällä konsolifinissä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Kaksi matsia olen Franchise moodia pelannut Dallasilla. Nyt on jo loukkaantunut Sydor ja Turgeon, molemmat 2-4 kuukautta sivussa..Tätä menoa loppuu pelaajat hyvin nopeasti. Onko enemmän pelaajilla loukkaantunut samaa tahtia, vai onko mulla käynyt vaan huonoa tuuria?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Mä on pelannu n. 15 matsii ja niissä on tullu kolme tappelua, vaikka tappelut on täysillä, et ei niitä hirveen usein kehkeydy...
Oli kyllä nätti ku äsken pelasin mun Franchise-Vancouver, ja "maalipyssy"- Ruutu veti jatkoajalla siniseltä ylämummoon, ku jatkoaikaa oli jäljellä kolme sekunttia... Pikkusen tuuletin
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Itse päivällä editoin moket kuntoon. (eikä menny kun puoltoista tuntia
Tiputin seuraavat nolliin (GROGtheNailer säädöt):
Speed
Anticipation
Lateral movement
Quickness
Reflexes
Vision
Glove
Mullakin tuli tänään editoitua noi veskat sun ohjeiden mukaan, ja kyllähän siinä vierähtää väkisinkin toi puolitoista tuntia. Oli muuten yllättävän rasittavaa hommaa. En kerennyt vielä tänään testaamaan miten toi editointi vaikkuttaa itse peliin, mutta huomenna täytyy testata. Täytyy vielä tähän loppuun sanoa, että on todellakin aivan eri luokkaa kun noi EA:n flipperilätkät.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Minulla on noin 10 matsia kautta Vancouverilla takana ja itsekin ihmettelin, että eikö niitä tappeluja ole ollenkaan. No nyt juuri kesken olevassa matsissa, kun Buffalo mätti neljä maalia ekassa erässä, pojat innostu tappelemaan.
BTW: Jossain latauskuvassa voisin vannoa nähneeni DolbyDigital logon. Onkos tuossa pelissä sellainen käytössä, vai onko se poistettu viime hetkellä ja äänivaihtoehtoina mono ja stereo?
Pari ärsyttävää pikkubugia on myös löytynyt: joskus ukko jää paikalleen johonkin kulmaan ja ei sieltä liiku ennen kun seuraavalla katkolla. Tuota en ole nähnyt konetta vastaan pelaamissani otteluissa, mutta kaksinpelissä sitä näki muutaman kerran.
On täysillä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Pistä tappeluslaideri täysille, silloin tappeluita tulee ehkä kerran 5-10 ottelussa, joka on realistisin vaihtoehto.
Tarkoitin siis tätä 2k3:sta. Jossain latauskuvassa, missä tämä JR on, on mielestäni ko. logo.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
2K:ssa ja 2K2:ssa oli Dolby Surround, joten olet saattanutkin nähdä DolbyDigital -logon.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Pieniä, mutta todella ärsyttäviä bugeja. Ihan kun olisi tullut hippasen kiire?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Onko kellään tullut puck frozen -bugia? Eli peli on vihelletty poikki ilman syytä? Itselläni tällainen on tullut pari kertaa, yleensä tilanteessa, jossa paitsiotilanne on juuri purkautunut ja pakki lähtee tuomaan kiekkoa ylös.