Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Täällä oli joskus puhetta että PSX:n Dual-Shock ohjain ei toimisi NHL2K3:ssa. Miten on asian laita?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Miksi monet valittaa maalinteko ongelmista? Tässäkin mielessä peli on realistinen. Sun pitää itse hakeutua paikkaan, mistä maalin voi oikeestikkin saada. B-pisteeltä saat vedellä one timereita vaikka kuinka paljon, koska ne on oikeestikkin maalivahdeilla suhteellisen helppoja. Mä ainakin olen onnistunut kiitettävästi maalintekemisessä ja maalit on yleensä aina erilaisia. Hyvin pitkälti kuitenkin samanlaisia kuin mitä näkee oikeestikkin.
Niinpä. Katso video niin näet, että Jumalan käsi heittää kiekon ensin maalikehikkoon, josta se kimpoaa lehtoseen ja siitä maaliin. Maalikehikosta säännöissä ei puhuta mitään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jormas2000
Offtopic:
Jääkiekon sääntökirja 614e: Maalia ei hyväksytä, jos hyökkäävä pelaaja on lyönyt kädellä kiekkoa, ja se suuntaa muuttaen jostain kenttäpelaajasta, mailasta, maalivahdista tai toimitsijasta menee maaliin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Ja tänään nöyryytetään narreja oikeen kunnolla Ton iskee hattutempulla kärpät finaaliin... Ilmala (?) hiljenee oikeen kunnolla, onneks on tv-matsi, niin kaikki näkee