Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

Mä en saa niitä syöttöjä tarpeeksi usein perille asti..Sullakin on varmaan syöttöapu nollissa? Vedätsä yleensä one-timerista lämyn vai rannarin?
 
On muuten taas perinteisen huonosti suomennettu ohjekirja...kontrolleista osa jää ohjekirja ansiosta täysin pimentoon...kun englanninkielisiin vastineisiinsa termejä vertaa niin ei voi kuin vain ihmetellä suomennoksia. Englanninkielinen versio sentään on parempi, joskin oudot termit hieman hämäävät...olen yhä täysin pihalla pelistä mutta eiköhän tämä tästä... :)
 
Eiiiiiih, älkää kiusatko enää.

Keskiviikko, tule, tule, tule, tule, tule jo...

*sekoaa*

MmmmNHL2k3mmm

*drool*

:D
 
Suomenkielinen osio kannattaa sivuttaa suosiolla, eihän siihen edes ole merkitty advanced kontrolleja.

Nyt tuli sitten kolme tappelua kahdessa matsissa! Kannatti ostaa Worrel vahvistamaan Dallasiin hanskaus ketjua..

Onko kukaan käyttänyt tuossa ennen pelin alkua olevaa valikkoa, josta voi kai pistää ketjut pelaamaan tiettyjä ketjuja vastaan? Mitä se importance siinä meinaa?
 
No niin, eilinen ilta meni pelin kanssa räpeltäessä. Onhan tämä kyllä ylivoimaisesti parasta lätkää, mitä koneella on tullut pelattua. Slidereiden muutoksia kannattaa tosiaankin tehdä. Muutokset ovat pieniä, mutta vaikuttavat yleisilmeeseen melko selvästi.

Tällä hetkellä ongelmia tuottavat erityisesti kahvaaminen ja syöttöjen katkominen. Kone on näissä hyvä, mutta itseltä se ei vielä oikein suju. Samoin pelkän laukausnapin puuttuminen häiritsee. Pelin tiimellyksessä ei aina muista laittaa vasenta liipaisinta pohjaan, ennen napin painamista. Sitten lähtee siniseltä löysä rannari, jonka mole poimii kuin kypsän marjan.

Kaiken kaikkiaan on kuitenkin alkanut ihan hyvin. Kausi Montrealilla on käynnissä, tuloksena 3-0 ja 2-0 voitot sekä 1-2 ja 0-2 tappiot. Tuo 1-2 tappio Buffalolle harmittaa. Vielä minuutti ennen loppua olin johdossa, mutta sitten tuli vaihtomoka, josta tuli läpiajo ja maali. Vähän ajan päästä puhui armoton tykki siniseltä, joka pomppasi oman miehen kautta maaliin. Hiukan hatutti.
 
Onko kukaan löytäny mitään namiskaa, josta vois muuttaa niin, et pelais koko ajan ylöspäin?
 
1. Onko Season moodissa vain yksi kausi, eli halutessaan useamman kauden täytyy pelata Franchise-moodilla?

2. Saako veskojen arvoja päivittämättä maalintekoa helpommaksi? (lue:myös siniviivavedot yms. menisi maaliin)

3. Miksei Ea:n lätkää voitu upottaa suohon jo vuosia sitten?
 
Tuli kans ostettua eilen peli "sikahintaan" Cittarista, 72,90 ,-

Pari peliä pelasin PRO-tasolla, enkä muutellut mitään slidereitä.
Ohjaus oli vielä basic-tasolla.

Ensin kotona Devliseillä Montrealilta turpaan 1-0 ja sitten vieraissa Kingsiä vastaan 4 - 3 voitto jatkoajalla.
Joe Niewendyk 3+0!!

Täytyy kyllä sanoa, että on eri luokan lätkäpeli verrattuna EA:n tekeleisiin. Vielä pitää reenailla muutama harkkamatsi advanced-ohjaimella ja sitte vois alottaa kauden.

Mun mielestä tuo porukan slidereillä räplääminen menee vähän överiksi...
 
Miksi monet valittaa maalinteko ongelmista? Tässäkin mielessä peli on realistinen. Sun pitää itse hakeutua paikkaan, mistä maalin voi oikeestikkin saada. B-pisteeltä saat vedellä one timereita vaikka kuinka paljon, koska ne on oikeestikkin maalivahdeilla suhteellisen helppoja. Mä ainakin olen onnistunut kiitettävästi maalintekemisessä ja maalit on yleensä aina erilaisia. Hyvin pitkälti kuitenkin samanlaisia kuin mitä näkee oikeestikkin.
 
Täällä oli joskus puhetta että PSX:n Dual-Shock ohjain ei toimisi NHL2K3:ssa. Miten on asian laita?
 
Aivan. Vanhat säännöt kuten maalivahti liikkeeseen ja toimita kiekko maalille pätevät tässä pelissä loistavasti. Itse olen tuhrinut paikkoja lähinnä sortumalla liian hienoihin kuvioihin jolloin vastustaja pääsee monesti väliin. Pitäisi yrittää suoraviivaisemmin ja laukoa kun paikantynkä on, mutta aina ei vain malta. :D Upea peli!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Täällä oli joskus puhetta että PSX:n Dual-Shock ohjain ei toimisi NHL2K3:ssa. Miten on asian laita?

Vanhemmat ohjaimet toimii, jos pelaa ohjaimen basic tai intermediate-asetuksilla. Advanced-asetus toimii ainoastaan Dual Shock2:lla. Jostain syystä L1 ei toimi siinä lainkaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Miksi monet valittaa maalinteko ongelmista? Tässäkin mielessä peli on realistinen. Sun pitää itse hakeutua paikkaan, mistä maalin voi oikeestikkin saada. B-pisteeltä saat vedellä one timereita vaikka kuinka paljon, koska ne on oikeestikkin maalivahdeilla suhteellisen helppoja. Mä ainakin olen onnistunut kiitettävästi maalintekemisessä ja maalit on yleensä aina erilaisia. Hyvin pitkälti kuitenkin samanlaisia kuin mitä näkee oikeestikkin.

No mutta sä oletkin näätä fani, nehän saa kiekot sisään vaikka heittämällä.. :D

Totta toi on, ei kannata valittaa, että se on liian vaikeeta. Eihän se palkitse ollenkaan, jos ekassa pelissä täräyttää jo jonkun 6-0 voiton.
 
Jokeri-boy, katsoppas täältä niin varmaan huomaat sinäkin, että itseasiassa se kiekko osui teidän Kärppää ensin selkään ja meni vasta sitten maaliin = hyväksytty maali. :D

Enivei lähetin NHL2K3.netin rosteri filet Gothille, sille hepulle joka tekee niitä ps2savetools saitin ohjelmia, ja hän lupasi tsekata josko löytyisi syy & korjaus keino NTSC/PAL konversioon. Ehkäpä ne NTSC rosterit saa sitten joskus toimimaan jollain konstilla.
 
Offtopic:
Jääkiekon sääntökirja 614e: Maalia ei hyväksytä, jos hyökkäävä pelaaja on lyönyt kädellä kiekkoa, ja se suuntaa muuttaen jostain kenttäpelaajasta, mailasta, maalivahdista tai toimitsijasta menee maaliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jormas2000
Offtopic:
Jääkiekon sääntökirja 614e: Maalia ei hyväksytä, jos hyökkäävä pelaaja on lyönyt kädellä kiekkoa, ja se suuntaa muuttaen jostain kenttäpelaajasta, mailasta, maalivahdista tai toimitsijasta menee maaliin.
Niinpä. Katso video niin näet, että Jumalan käsi heittää kiekon ensin maalikehikkoon, josta se kimpoaa lehtoseen ja siitä maaliin. Maalikehikosta säännöissä ei puhuta mitään. :D
 
Ja tänään nöyryytetään narreja oikeen kunnolla :D Ton iskee hattutempulla kärpät finaaliin... Ilmala (?) hiljenee oikeen kunnolla, onneks on tv-matsi, niin kaikki näkee:)
 
Yhden illan pelailun jälkeen voi todeta että pyörii uskomattoman paljon sulavammin kuin EA:n uusin versio! NHL2003 tuntu puurolta tänmän jälkeen. Kulmavääntöjä en vaan saa aikaan ollenkaan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Ja tänään nöyryytetään narreja oikeen kunnolla :D Ton iskee hattutempulla kärpät finaaliin... Ilmala (?) hiljenee oikeen kunnolla, onneks on tv-matsi, niin kaikki näkee:)

Jessss... unelmafinaali, vaikka suosikkijoukkueeni onkin NHL:stä niin Kärpät on sellanen symppis jengi ja Tapparalla on pitkien perinteiden lisäksi mielenkiintoisimmat (positiivisessä mielessä) pelipaidat mitä ihan heti mieleen tulee. Nyt tämän vuoden mestaruutta ei voi voittaa enää "väärä jengi" ;)
 
Ylös Bottom