Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

itse asiassa tuo puck friction on turha - miksi on kaksi valikkoa kiekon liikkumisen nopeutumiseen - vai liikkuvatko pelaajat nopeampaa jos pistän ice-frictionin kokonaan pois?
 
Varmaankin Ice friction on kitka pelaajan ja jään välissä (liukuessa jään pinnalla) ja puck friction kitka kiekon ja jään välissä kuten sanottu.
 
Älkää hyvät lapset valittako ettei tuu maaleja vaan opetelkaa tekemään niitä.ensin odotellaan simua ja sitten valitetaan kun ei oo helppoo,eihän sen pidäkkään sitä varten on ea.n lätkä.unohtakaa se kuinka olette ennen pelannut ja alkakaa LUOMAAN niitä paikkoja.myös tähtäys kannataa pitää automaatilla niin kyllä tekijät pistää paikoista sisään.
 
Kertokaa tämän Goalie skillin vaikutus onko näin että kun pelaa
0 cliksiä niin oma maalivahti huippu torjuja ja vastustajan moltsu on heikompi. Jos pelaa säädöllä 10 cliksiä niin oma moltsu heikompi ja vastustajan parempia luin tuolta thunderpuckista. Aloin vaan aatelemaan kun pelaan All Stars ja 0cliksiä niin kone ei oikein saa maalia aikaiseksi enkä ole kovin hyvä puolustamaan. En ole editoinut maalivahteja.
 
No niin..Niille jotka valittavat etteivät saa maaleja, nyt olisi tarjolla radikaali ehdotus. Itse alotin pelaamaan heti advanced ohjauksella ja kaikki mahdolliset avut otin tietty pois. Käytin sen lisäksi täällä aiemmin mainittuja slideri arvoja.

Maaleja tuli nihkeesti, ja jos semmoinen sattumalta tuli, ei oikein tiennyt mitä teki erilailla, eikä oikein saanut kunnon onnistumisen fiilistä.

Ohjeita kunnolla tutkittuani päätin kokeilla intermediate ohjausta, ja johan rupesi homma toimimaan. Mun mielestäno toi ohjaus on PALJON selkeämpi ja näppäimet on siinä fiksummin aseteltu. Mitään ei mielestäni ole vähämmän, mutta jotkut jutut on helpommin tarjolla. Esim. jos painaa veto nappia lyhyen aikaa tulee rannari, jos pitkään lämäri, syöttöä pitkään painamalla tulee lättysyöttö ym ym. Nyt toi koukkimis näppäin on neliö ja mun mielestä, se jo muuttaa pelin paljon hauskemmaksi.

Sen lisäksi laitoin syöttö avustusta vähän alle puolenvälin entisen nollan sijaan.

Pari matsia olen ehtinyt testata ja maaleja on tullut enemmän, mutta mikä tärkeintä olen nauttinut pelaamisesta paljon enemmän. Kunnon pyöritystä, hyviä paikkoja, runsaasti one-timereitä..Eikä silti missään nimessä liian helppoa.

Se tossa on huono, että joutuu nöyrtymään kun asetukset ei olekkaan kaikista vaikeimmat, mutta mä ainakin olen valmis sen tekemään. Kokeilkaa yksi matsi 10 minuutin erillä, mitä te siinä häviätte?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Ohjeita kunnolla tutkittuani päätin kokeilla intermediate ohjausta, ja johan rupesi homma toimimaan. Mun mielestä toi ohjaus on PALJON selkeämpi ja näppäimet on siinä fiksummin aseteltu. Mitään ei mielestäni ole vähämmän, mutta jotkut jutut on helpommin tarjolla.
Olen samaa mieltä, eihän siitä advancedista tuu yhtikäs mittään.
 
niin.. tai sitte säätäkää ne molarit.. mä säädin tossa äskön (meni se puoltoista tuntia) ja sitten kokeilin pelata.. heti päätty st.louis - los angeles 2-4..
ennen noita molari asetuksia mulla oli semmosia 0,1-0,1,2 päättyneitä matseja..
 
Minä tein noi Grogthenailer slider asetukset jotka täälläkin on ollut näytillä sillä erolla että pistin pelin hieman nopeammaksi,syötönkatko 4 naksua ja shotblock 3 naksua( kuinka monta kertaa esim. Sundin oikeasti blokkaa 150kmh tulevia kiekkoja) Taso on all star erät 10min. pelaan Pittsburgh Penguinsseilla eka matsi Torontoa vastaan 6 - 3 voitto, Rangersin voitin 5- 2 jälleen Toronto kaatui 3 - 5 ja Atlanta 2 - 0. Huomasin että kun laitoin manuaalille laukaisun tähtäyksen rupes menemään paljon paremmin perille mm. sinivvivalta saattaa upota jotkut ihan hämärän tarkat vedot jos vaan saa ruuhkaa vähän eteen. Ainut että peli kyllä tuntuu liian helpolta lienee ratkasuna toimisi Hall of famer taso..
 
Onpa porukalla vaikeaa. Itse säädin Goalie-, defence- ja offenceskillejä kaksi astetta alaspäin alkuperäisistä, jolloin rupesi maaleja tulemaan. Ensin kaatui Toronto kotona 2-0, sitten vieraissa 3-0. Sitten jäi Montreal-peli kesken 3-2-tilanteeseen, kun peli tiletti jo viidennen kerran sen lyhyen historiansa aikana. Vaikean maalinteon lisäksi pelin jatkuva tilettäminen 2-3 kertaa viikossa on pelin pahin vika. Kyllä niitä maaleja tulee, kun oikein haluaa, sen olen huomannut. Kun ei jaksanut innostua taistelemaan, oli vaikeaa, kun taisteli, oli tuloksena vähintään herkullinen jatkoaikavoitto.

Muuten, ei kai 4-2 lopputulos Pittsburghia vastaan ole liikaa? Siis maalien osalta???? Täytyy taas lisätä vaikeusastetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Onpa porukalla vaikeaa. Itse säädin Goalie-, defence- ja offenceskillejä kaksi astetta alaspäin alkuperäisistä, jolloin rupesi maaleja tulemaan. Ensin kaatui Toronto kotona 2-0, sitten vieraissa 3-0. Sitten jäi Montreal-peli kesken 3-2-tilanteeseen, kun peli tiletti jo viidennen kerran sen lyhyen historiansa aikana. Vaikean maalinteon lisäksi pelin jatkuva tilettäminen 2-3 kertaa viikossa on pelin pahin vika. Kyllä niitä maaleja tulee, kun oikein haluaa, sen olen huomannut. Kun ei jaksanut innostua taistelemaan, oli vaikeaa, kun taisteli, oli tuloksena vähintään herkullinen jatkoaikavoitto.

Muuten, ei kai 4-2 lopputulos Pittsburghia vastaan ole liikaa? Siis maalien osalta???? Täytyy taas lisätä vaikeusastetta.


Siirry jo Hall of Fameen. :rolleyes:
 
Kokeilin eilen tappioputkesta sisuuntuneena laskea vaikeustasoa yhden ottelun ajaksi pro-asteelle. Näköjään taidot ovat kehittyneet, Pittsburgh meinaan kaatui Capseilla 10-0. Takaisin all-stariin.
 
Ei suurempia ongelmia maalinteossa.
Sliderit on Grogthenailerin ja goalie edit on tehty. Vaikeustaso on All star ja peliaika 10min. Eilisen tulokset seuraavat:
Phoenix - Atlanta 6-3
Phoneix - Vancouver 5-3
NY Rangers - Phoenix 4-5
Colorado - Phoenix 3-4
Phoenix - Detroit 5-5

Katsokaapa oikeesta pelistä mistä paikoilta ne maalit tehdään ja pyrkikää itse samoille maalintekopaikoille pelissäkin. Eiköhän niitä maaleja sitten ala tulemaan. Tänään hyvänä opetusfilminä käy MTV3:lta tuleva Hockey Night Kärpät - Tappara. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei suurempia ongelmia maalinteossa.
Sliderit on Grogthenailerin ja goalie edit on tehty. Vaikeustaso on All star ja peliaika 10min. Eilisen tulokset seuraavat:
Phoenix - Atlanta 6-3
Phoneix - Vancouver 5-3
NY Rangers - Phoenix 4-5
Colorado - Phoenix 3-4
Phoenix - Detroit 5-5

On kyllä tietsikka tehnyt hyvin maaleja sinne teikäläiselle. Noh, eihän kaikilla ole Martin Brodeuria maalissa (15 nollapeliä n.30 ottelussa)ja superpuolustusta...vaikka Stevens ja Rafalski ovat olleet puoli kautta loukkaantuneita, ovat Daneyko, Niedermayer, White, Tverdovsky, Albelin, Zyuzin ja varalla Sutton pystyneet pitämään melko hyvin vastustajat loitolla Devilsien maalinsuulta. Hyökkäyspäässä ovatkin sitten olleet vauhdissa vähän kaikki hyökkääjät. Parhaiten homma on hoitunut Nieuwendykiltä, Eliasilta, Gomesilta, Langenbrunnerilta ja Salomonssonilta. Okei, okei. Gambler, siirryn Hall Of Famer-tasolle, kattotaan , miten homma etenee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dog72
Älkää hyvät lapset valittako ettei tuu maaleja vaan opetelkaa tekemään niitä.ensin odotellaan simua ja sitten valitetaan kun ei oo helppoo,eihän sen pidäkkään sitä varten on ea.n lätkä.unohtakaa se kuinka olette ennen pelannut ja alkakaa LUOMAAN niitä paikkoja.myös tähtäys kannataa pitää automaatilla niin kyllä tekijät pistää paikoista sisään.

No, väännetäänkö rautalangasta, kyllä se turhauttaa kun
nimenomaan LUODUISTA maalipaikoista ei mene sisään mikään.
Hirveä pyöritys kulmassa, viekkaita ratkaisuja nimenomaan tyhjiin
paikkoihin josta meiän mummokin saisi tehtyä maalin, itse voitat
tilastot ja kone tekee YHDEN maalin 10 vedosta. Yleisesti ottaen
maalit muutenkin tulevat vain kimmokkeista. Tähtäys on
automaatilla.
 
Täytyy kai tuota peliä kehuakin välillä.

Itse pelaan edelleen kautta Vancouverilla ja maaleja tulee aivan sopivasti. Käytössä on täälläkin muutamassa paikassa vilahtaneet slaideriasetukset. Erän pituus on 8 min ja tasona All-Stars.

Olen itse tehnyt yhden kerran 8 maalia ja toiseksi suurin maalimäärä minun tekemänä on 6. Yleensä maaleja tulee matsissa yhteensä noin 5. Ja muutoinkin tulokset ovat aika mukavasti linjassa "oikeaan". Esim. viimeisin pelini vieraissa New Jerseytä vastaan 1-1. Sitä ennen vierastappio Islandersille 3-2 ja sitä ennen 4-0 voitto muistaakeni Carolinasta.

Kuten moni onkin jo sanonut, niin maalit todellakin tehdään niistä paikoista mistä yleensäkin. Ei kovinkaan usein uppoa lämäri siniseltä ilman maskia. Jos saan antaa vinkin, niin kokeilkaapa nopeaa rannelaukausta.

Nyt on vielä alkanut ohjausmaalitkin luonnistumaan. On muuten hieman siisti fiilis pelata pakille paikka ja sen kanssa vetää rannarilla ohjattava, jossa veskari ei voi yhtään mitään...
 
Täytyy kyllä antaa krediittiä siitä että veskat torjuu välillä aivan saatanan komeesti ja joutuu jännää viimeseen asti liukuuko kiekko sisään. Laukaus tilastot on kyllä jotenkin ihan perseellään minä ja vastustaja lämitään 40-60 kertaa maalia kohti. Itse kyllä hyökkään aina myös pakeilla joten tilaa jää vastahyökkäyksiin aika rutkasti. 4 - 2 voitto Pens'seistä on vaan mairittelevaa kun kattoo tän kauden "saavutuksia" helvetti JAgr ja Kovalev takas!
 
Oon huomannu että tuomarit joskus munaavat paitsioiden ja pitkänkiekon kanssa. Myös kiekotonta miestä saa ottaa niin rajusti kuin kehtaa.
 
Ylös Bottom