Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan one
Mitä ovat ice , poke friction?
Olen samaa mieltä, eihän siitä advancedista tuu yhtikäs mittään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Joker
Ohjeita kunnolla tutkittuani päätin kokeilla intermediate ohjausta, ja johan rupesi homma toimimaan. Mun mielestä toi ohjaus on PALJON selkeämpi ja näppäimet on siinä fiksummin aseteltu. Mitään ei mielestäni ole vähämmän, mutta jotkut jutut on helpommin tarjolla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Onpa porukalla vaikeaa. Itse säädin Goalie-, defence- ja offenceskillejä kaksi astetta alaspäin alkuperäisistä, jolloin rupesi maaleja tulemaan. Ensin kaatui Toronto kotona 2-0, sitten vieraissa 3-0. Sitten jäi Montreal-peli kesken 3-2-tilanteeseen, kun peli tiletti jo viidennen kerran sen lyhyen historiansa aikana. Vaikean maalinteon lisäksi pelin jatkuva tilettäminen 2-3 kertaa viikossa on pelin pahin vika. Kyllä niitä maaleja tulee, kun oikein haluaa, sen olen huomannut. Kun ei jaksanut innostua taistelemaan, oli vaikeaa, kun taisteli, oli tuloksena vähintään herkullinen jatkoaikavoitto.
Muuten, ei kai 4-2 lopputulos Pittsburghia vastaan ole liikaa? Siis maalien osalta???? Täytyy taas lisätä vaikeusastetta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei suurempia ongelmia maalinteossa.
Sliderit on Grogthenailerin ja goalie edit on tehty. Vaikeustaso on All star ja peliaika 10min. Eilisen tulokset seuraavat:
Phoenix - Atlanta 6-3
Phoneix - Vancouver 5-3
NY Rangers - Phoenix 4-5
Colorado - Phoenix 3-4
Phoenix - Detroit 5-5
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dog72
Älkää hyvät lapset valittako ettei tuu maaleja vaan opetelkaa tekemään niitä.ensin odotellaan simua ja sitten valitetaan kun ei oo helppoo,eihän sen pidäkkään sitä varten on ea.n lätkä.unohtakaa se kuinka olette ennen pelannut ja alkakaa LUOMAAN niitä paikkoja.myös tähtäys kannataa pitää automaatilla niin kyllä tekijät pistää paikoista sisään.