Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K3 kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Sen kyllä uskon. En muista, millon olisi rututtanut yhtä paljon, kuin eilen. Pistin offense skillin täysille All-Starilla ja se oli sellasta pyöritystä, että koko talossa raikasi ärräpäitä. Ei mahda mitään, tässä pelissä ihminen kohtaa parempansa.

Otan osaa...:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Otan osaa...:p

Nooh... Voitin tosin offense skill täböllä ja HOF-tasolla muutamia matseja itsekin, mutta täytyy sanoa että maaleja tuli ihan liikaa. Ottelujen lopputulokset olivat jotain 8-5, 9-4... jne. Harvemmin noilla asetuksilla otteluja voittaa, though.
 
Kysyisin, että keillä muilla on lisäkseni goalie-edit käytössä? Lisäksi vielä kysyisin vielä keillä on lisäkseni noi GROGtheNailer-slaiderit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Kysyisin, että keillä muilla on lisäkseni goalie-edit käytössä? Lisäksi vielä kysyisin vielä keillä on lisäkseni noi GROGtheNailer-slaiderit?
Mulla on molemmat käytössä.

Edit: Pakko vielä kommentoida kun nyt vasta huomaisin sigun... Tuota käyppä katsomassa se "käsimaali"-video aikaisemmin tähän ketjuun laittamastani linkistä ja toisekseen, mun mielestä "jotkut" pääsi finaaliin kahdella Tenkratin suhteellisen siistillä maalilla. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Kysyisin, että keillä muilla on lisäkseni goalie-edit käytössä? Lisäksi vielä kysyisin vielä keillä on lisäkseni noi GROGtheNailer-slaiderit?

Grogin slaiderit on, mutta oon vähän muutellut niitä. Goalie edit, no way.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Kysyisin, että keillä muilla on lisäkseni goalie-edit käytössä? Lisäksi vielä kysyisin vielä keillä on lisäkseni noi GROGtheNailer-slaiderit?

Käytössä on. Nyt on liian aikainen "kesäloma" menossa, uuden kauden alku on kuitenkin lähellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Kysyisin, että keillä muilla on lisäkseni goalie-edit käytössä? Lisäksi vielä kysyisin vielä keillä on lisäkseni noi GROGtheNailer-slaiderit?

Molemmat täälläkin, tosin slaidereita on tullu muokattua hieman mutta nuo olivat pohjana.
 
Askel eteen kaksi taakse

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Sen kyllä uskon. En muista, millon olisi rututtanut yhtä paljon, kuin eilen. Pistin offense skillin täysille All-Starilla ja se oli sellasta pyöritystä, että koko talossa raikasi ärräpäitä. Ei mahda mitään, tässä pelissä ihminen kohtaa parempansa.

Itsellä oli AS tasolla asetukset puolustus ja MV pois ja Hyökkäys täysillä. Näillä asetuksilla keskimäärin:
1W tuloksella 1-0
1T tuloksella 0-0
3L tuloksella 4-1

niin imho "epärealistisesti" että oman ja Ps2 terveyden takia tein uuden fantasy draftin chigagolla ja aloitin F- kauden pro tasolla. Aika hauskaa on että neloskentällä on periaatteessa saanut helpommin maalin kuin ykköskentällä, ainakin työmäärään nähden.
 
Re: Askel eteen kaksi taakse

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Itsellä oli AS tasolla asetukset puolustus ja MV pois ja Hyökkäys täysillä. Näillä asetuksilla keskimäärin:
1W tuloksella 1-0
1T tuloksella 0-0
3L tuloksella 4-1

niin imho "epärealistisesti" että oman ja Ps2 terveyden takia tein uuden fantasy draftin chigagolla ja aloitin F- kauden pro tasolla. Aika hauskaa on että neloskentällä on periaatteessa saanut helpommin maalin kuin ykköskentällä, ainakin työmäärään nähden.

Itse pelasin all-starilla puolustus ja maalivahti 0 ja hyökkäys täysillä niin voitin jokaisen pelin noin 6-0.
 
Realismifriikki voin olla, mutta rajansa kaikella. Palasin 10 minuutin eristä 5 minuutin eriin. Tulevissa 2K-lätkinnöissä pitää olla enemmän spirittiä. Monipuolisemmat selostukset, parempi grafiikka, enemmän animaatiota, paremmat äänet jne... Lyhyesti: peli käy nopeasti liian yksitoikkoiseksi, kun se on niin kaavamainen. Eli 10 minuutin otteluita ei jaksa pelata. Enemmän vaihtelua pelikatkopätkiin, musiikkiin ja vastaavaan, niin jaksaisi pelata pidemmillä erillä.

Kuten jo aiemmin valitin, 5 minuutin erillä ei tule juurikaan maaleja. Tämän valitusvirren saa päätökseen pikku säädöllä, eli pistää offense skillin täysille. Kyllä alkaa maaleja tulla.

Toiseksi seuraava pelini onkin All-Star -peli... MikkoT:n kanssa pidettiin ikäänkuin pikku kisa, kumpi läpäisee kauden nopeiten... Heppu ilmeisesti jäi pudotuspelien ulkopuolelle ja uusi kausi on jo vauhdissa... Näillä näkymin eka kauteni jatkuu hienosti playoffseihin. :D

Ääk, kohta alkaa Wes Cravenin kauhari TV:stä ja pitää vielä kirjoittaa muutama arvostelu DCFiniin, taas jää pelitunnit vähemmälle, #%&@"!! Onneksi kohta koittaa viikonloppu ja vapaus... NHL2K3!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler

Toiseksi seuraava pelini onkin All-Star -peli... MikkoT:n kanssa pidettiin ikäänkuin pikku kisa, kumpi läpäisee kauden nopeiten... Heppu ilmeisesti jäi pudotuspelien ulkopuolelle ja uusi kausi on jo vauhdissa... Näillä näkymin eka kauteni jatkuu hienosti playoffseihin. :D

Näin pääsi käymään että putosin ;) Pitäis varmaan syyttää tuomaripeliä! Tuomari taklasi Koivun 4kk sairaslomalle :/ Mutta tälläkertaa meen varmasti jatkoon! :D
Vaikuttaako nuo GOD Sliderit kumpaankin jengiin tasapuolisesti? Eli siis jos nostan hyökkäystä niin omienkin pelaajien hyökkäämiseen liittyvät arvot nousee? Tällä hetkellä pelailen Allstarsilla G:5 O:10 D:10.. Lähinnä Shot accuracy-sliderillä oon leikkiny. Mitäs porukka käyttää siinä arvona?
 
Mun on pakko tulla hehkuttaa tänne yhtä tekemääni maalia. Phillyllä pelasin Phoenixin kojootteja vastaan. Claude Lemieux kaatuu törmättyään tuomariin ollessaan puolustuksen alin mies ja Keith Primeau paasee kaksikkain veskarin kanssa ja ampuu hirveen lämärin tolppaan ja ampuu oman reboundin sisään S. Burken taakke. Huh huh että tuuletin. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Lähinnä Shot accuracy-sliderillä oon leikkiny. Mitäs porukka käyttää siinä arvona?

6 pykälää. Pelaatko tosiaan vielä 8 minuutin erillä All-Starilla? Laitoin offense skillin ja defense skillin täysille kun pelasin 10 minuutin erillä, ja joka ottelussa tehtiin about 15 maalia. Lyhensin erät takaisin 5 minsaan, jottei tulisi liikaa maaleja. Eli 5min erillä tulee ihan kelpo lukemia, kuten 5-2, 2-0 tai 1-1 offense skilli täysillä. Suosittelen. Jos jäähyt tuntuvat liian lyhyiltä, laittakaa optionsissa kello Real Timeksi, ja jäähyt ovat oikeasti 2-minuuttisia riippumatta erän pituudesta.
 
Te ja teidän All-Starinne. Käykää lukemassa, miten jengejä lahdataan Hallof Famerilla: PS2FIN--->Urheilupelit--->NHL2K3 Kausi ja Francise-jutut. Taitaa olla niin, etten tule kovinkaan usein käymään All-Star-tasolla. Ja viikonloppuna 2K3:sta....
 
Aion ostaa oman kappaleen heti MM-kisojen kynnyksellä ja kysyisin nyt, että onko se x-port aivan välttämätön, eli ovatko rosterit kuinka pahassa kunnossa?
Katselin vaan, että vpd:n nettisivuilla laite ei ollut enää listattuna...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Aion ostaa oman kappaleen heti MM-kisojen kynnyksellä ja kysyisin nyt, että onko se x-port aivan välttämätön, eli ovatko rosterit kuinka pahassa kunnossa?
Katselin vaan, että vpd:n nettisivuilla laite ei ollut enää listattuna...

Pelin rosterit ovat NHL-kauden alusta.

Jos ei osta Xportia, voihan aina printata ESPN.comista tai NHL.comista listat ja päivittää pelin itse. Niin teen minäkin. Päivitän mieluummin itse, koska luotan tässä tapauksessa eniten itseeni.:D
 
Tuomarilinjasta minulla ei kyllä ole sanottava mitään hyvää. Kun vastustajan maalivahti sulkee kiekon alleen, ja pelaaja menee seisomaan maalivahdin viereen jotta molari ei avaisi kiekkoa, tietokoneen ohjaamat puolustajat rynnivät kiekottoman pelaajan päälle! Jos itse tekee näin, rangaistus tulee melko usein, mutta kone ei ikinä saa rangaistusta noista tilanteista!

Viime pelissä taas kävi niin, että kun nousin kaden puolustajan välistä kohti tyhjää maalia (molari oli maalin takan), puolustaja pisti mailan jalkoihini ja oma ukkoni lensi naama edellä tolppaan! Samantapainen tilanne toistui omassa päässä, jolloin tuloksena oli jäähy! Tuomari ei anna AI:lle jäähyjä juuri mistään, mutta omat ukot saavat jäähyjä usein. Ärsyttävintä on, kun kesken läpiajon joku AI:n ohjaamista oman joukkueen pelaajista menee ilman syytä vetämään jonkun hyökkään kumoon...
 
Ei perkule. Menee vähän maku. Juuri kun peli rupes tuntumaan tosi hyvältä, niin sitten tietokoneen maalihanat tyrehtyy.

Olen nyt pelannut reilut 10 ottelua Floridalla (franchise) ja tietokone on tehnyt mua vastaan joku 3 maalia! All-Star (olen kokeillut Hall of Fameriakin, mutta silloin ei oikein kukaan tee maaleja), offence skill täysillä, maalivahtien taidot nollissa, en ole editoinut maalivahtien arvoja. Mä teen 2-6 maalia per ottelu. Samoja kokemuksia/vinkkejä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomsaksa
Ei perkule. Menee vähän maku. Juuri kun peli rupes tuntumaan tosi hyvältä, niin sitten tietokoneen maalihanat tyrehtyy.

Olen nyt pelannut reilut 10 ottelua Floridalla (franchise) ja tietokone on tehnyt mua vastaan joku 3 maalia! All-Star (olen kokeillut Hall of Fameriakin, mutta silloin ei oikein kukaan tee maaleja), offence skill täysillä, maalivahtien taidot nollissa, en ole editoinut maalivahtien arvoja. Mä teen 2-6 maalia per ottelu. Samoja kokemuksia/vinkkejä?

Vähän tutulta kuulostaa,mutta edesmenneessä Sharks-franchisessa kyllä tuntui että tietokone nosti tasoaan kauden edetessä.Mutta joo,peli on ehkä aika turhan helppo???:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Tuomarilinjasta minulla ei kyllä ole sanottava mitään hyvää. Kun vastustajan maalivahti sulkee kiekon alleen, ja pelaaja menee seisomaan maalivahdin viereen jotta molari ei avaisi kiekkoa, tietokoneen ohjaamat puolustajat rynnivät kiekottoman pelaajan päälle! Jos itse tekee näin, rangaistus tulee melko usein, mutta kone ei ikinä saa rangaistusta noista tilanteista!

Viime pelissä taas kävi niin, että kun nousin kaden puolustajan välistä kohti tyhjää maalia (molari oli maalin takan), puolustaja pisti mailan jalkoihini ja oma ukkoni lensi naama edellä tolppaan! Samantapainen tilanne toistui omassa päässä, jolloin tuloksena oli jäähy! Tuomari ei anna AI:lle jäähyjä juuri mistään, mutta omat ukot saavat jäähyjä usein. Ärsyttävintä on, kun kesken läpiajon joku AI:n ohjaamista oman joukkueen pelaajista menee ilman syytä vetämään jonkun hyökkään kumoon...

Millä tasolla pelaat? Se vaikuttaa jotenkin dumarityöskentelyyn. Meikäläisellä on vähän samantyyppisiä kokemuksia Gamblerista. Koukkua tulee enemmän, kuin kirosanoja, mutta jäähyjä dumari ei vihellä sitten millään. Sitten nostan suutuspäissäni jäähyslideria pari astetta ylöspäin ja joka tilanteesta tulee jäähy. Hevon.....
 
Ylös Bottom