Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 JOULUTURNAUS B-maajoukkueilla

Onko kukaan enää täällä?:D
Tahtoisi pelata pelit loppuun.
Milloin kävisi pate, ajalla ei ole väliä.:)

Huomenna päivällä? klo:11->15.30 Sopisko silloin? Tiedä sit kuka tulee finaalin sun kanssa :D

peikkis sanoi:
ookkee, puoli ysi!
hemmetti että oli tasaiset kaks matsia, kaikkeni tein mutta kuten tapoihin herrasmieheltä kuuluu, täytyy hävitä ;)

Ukraina - Tanska: 2-3ja
Tanska - Ukraina: 2-0

Ei vois tasaisempia matseja enään olla...!

Ensimmäinen kysymys mikä heti tuli mieleen:
Missä kunnossa oli Timppa sinun maalivahti?Jälleen kännissä vaiko jopa SELVINPÄIN?

Ja toinen heti perään:
MIssä kunnossa itse Pelaaja oli?:D

Timppa78 sanoi:
hemmetti että oli tasaiset kaks matsia, kaikkeni tein mutta kuten tapoihin herrasmieheltä kuuluu, täytyy hävitä ;)

Ukraina - Tanska: 2-3ja
Tanska - Ukraina: 2-0

Ei vois tasaisempia matseja enään olla...!

Olishan voinut: tan - ukr 2-1??? :D

HEI MUTTA PERK! Jätkät pystyi pelaan vastakkain??? Eli ootko timppa mukana ahl liigassa? JEE!

Amatööri virhe, eikä kukaan huomauttanut, ei edes bomitus "the fakta". Semifinaali parit on päin p:tä. Sillä 1.:n olis pitänyt kohdata 4. tai 5. ja 2.:n 3.-6. Mut näillä mennään mitä on suunniteltu.

Haluaisko bomitus ja timppa pelata heh jumbofinaalin?

Juupelis kuupelis. Eli mun modeemin portti säätämiset autto ja Timpan kanssa ottelu lähti sukkana käyntiin. Jee:) Tasaset oli matsit. Mää pidin kiekkoo jonkun verran enemmän ja rakentelin ja Timppa teki nopeita hyökkäyksiä ja lauko. Laukaukset tais mennä kummassakin pelissä Ukrainalle, mutta hyökkäysalueaika oli selkeesti Tanskalle. Mut hieno oli vihdostaja viimein saada peli aikaseks:D

Nyt voikin sitten ottaa taas 6-0 pataan Ranskalta :D

No Problem PeiKiss. Minä voin sitten murskata Ranksan Finaalissa sinun puolesta:D

pate79 sanoi:
Amatööri virhe, eikä kukaan huomauttanut, ei edes bomitus "the fakta". Semifinaali parit on päin p:tä. Sillä 1.:n olis pitänyt kohdata 4. tai 5. ja 2.:n 3.-6. Mut näillä mennään mitä on suunniteltu.

Haluaisko bomitus ja timppa pelata heh jumbofinaalin?
ööö Jumpovinaali? :eek: eihän kaikkia matsejakaan oo pelattu?
Pomitus, perjantaina maatsi, vai jokos ollaa otettu :D
Mokelleni oli taas maksettu, tosin sillee etten sitä heti tajuais :D

Timppa78 sanoi:
ööö Jumpovinaali? :eek: eihän kaikkia matsejakaan oo pelattu?

Meniks se mäyris jo?:D Toi meitin peli oli jo välieräpeli ku ne alkusarjan pelit skipattiin ku ei viä toiminu nää meijän pelit. Pate ja bomitushan peläs kanssa jo oman välieräpelinsä, ju nou maaan?

Timppa69 sanoi:
Mokelleni oli taas maksettu, tosin sillee etten sitä heti tajuais :D

Sun molari oli kyl yllättävän pirteessä terässä, ei oikeestaan päästäny yhtään helppoo;)

peikkis sanoi:
Meniks se mäyris jo?:D Toi meitin peli oli jo välieräpeli ku ne alkusarjan pelit skipattiin ku ei viä toiminu nää meijän pelit. Pate ja bomitushan peläs kanssa jo oman välieräpelinsä, ju nou maaan?

Sun molari oli kyl yllättävän pirteessä terässä, ei oikeestaan päästäny yhtään helppoo;)
Joo, mäyris meni jo... harmi, nyt vasta sitä alkoikin janottamaan...
no sitähän mä tarkotinki ettei sitä moken lahjomista heti tajunnu, vasta lopputulokset ku näin ni huomasin että mokelle on maksettu :mad:

Timpalle ja muillekin:

PLAYOFF PARIT

EKA KIERROS:

3. pate 79 vs 6. Bomitus TULOKSET: 4-1 ja 4-3

4. Peikkis vs 5. Timppa1978 TULOKSET: 3-2ja ja 2-0

TOINEN KIERROS:

1. Karbaasi vs 3. pate79

2. Kiketsi vs 4. peikkis

PRONSSIOTTELU:

FINAALI:

PS. Aika ylivarmalta alkaa toi karbaasi kuulostaan... Voi, että jos sattuisin kaataan sen... Kaikki norjalaiset varattais nhl:ään...

pate79 sanoi:
TOINEN KIERROS:

2. Kiketsi vs 4. peikkis

Haluaako Kiketsoni lunastaa tänään finaali paikkansa. Voisit pistää kakkosmoken maaliin niin tulis tasasempi peli ku ei noi Nilsonit ja Jensenit sille nhl-elukalle mitään maaleja saa:D

pate79 sanoi:
PS. Aika ylivarmalta alkaa toi karbaasi kuulostaan... Voi, että jos sattuisin kaataan sen... Kaikki norjalaiset varattais nhl:ään...

Olen pahoillani jos se siltä vaikuttaa. Hiukan pelleilin....
Anteeksi vaan niille jos pahoittelin mielenne:(

pate79 sanoi:
Timpalle ja muillekin:

PLAYOFF PARIT

EKA KIERROS:

3. pate 79 vs 6. Bomitus TULOKSET: 4-1 ja 4-3

4. Peikkis vs 5. Timppa1978 TULOKSET: 3-2ja ja 2-0

TOINEN KIERROS:

1. Karbaasi vs 3. pate79 TULOKSET: 4-1, 1-2 & 2-3ja.

2. Kiketsi vs 4. peikkis

PRONSSIOTTELU:

1. Karbaasi vs

FINAALI:

3. Pate79 vs

Niinhän siinä sit kävi, että NORJALAISET ovat finaalissa. Piru, että oli tiukkoja pelejä. Ekassa tuli totaalinen musta hetki, mut muut kaks olivat titaanien taistelua.... AHL liigassa jatketaan tästä mihin jäätiin... oli sen verta veitsen terällä riekkumista, ainakin omalla sohvalla :) *perk, hikihän tossa tuli*

karbaasi92 sanoi:
Olen pahoillani jos se siltä vaikuttaa. Hiukan pelleilin....
Anteeksi vaan niille jos pahoittelin mielenne:(

:D :D :D :D

edit: tuskimpa noita sun kiusia kukaan tosissaan otti... PAITSI minä...
tupla edit: Älä lopeta tota mitä harrastat. Pitäähän jonku tässä porukassa harrastaa uhoakin, eikä vaan olla niin kuin minä, että anteeksi että olen olemassa. Onhan Timppakin aina päissään! Jokainen tyylillänsä...

Ekan pelin aikana kun johdit 0-1 niin kyllä sydän löi tiuhaan tahtiin. Kun johdin 4-1 niin vieläkin jyskytti...en uskonut voittoon vieläkään sillä näin eilen JYP-Kärpät ottelun
PS. Jäi paha maku kieltämättä, liigassa pitää sitten vain murskata sut niin kyllä hyvä maku palaa:D

Ylös Bottom