Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 Nettiliiga (X360)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Kyllä se nyt on todistettu, että nää jatkoajat ja rankkarit ei oo vaan mun juttu. 3 kertaa jatkoajalle jo venytty ja yllättäen aina turpaan tullut. Ja ensimmäisen pelin 3-0 johdonkin onnistuin sössimään 3-5 häviöksi.

Noh, kyllä mä sen voiton vielä otan. Vapiskaa seuraavat vastustajat!
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

touny sanoi:
Kyllä se nyt on todistettu, että nää jatkoajat ja rankkarit ei oo vaan mun juttu. 3 kertaa jatkoajalle jo venytty ja yllättäen aina turpaan tullut. Ja ensimmäisen pelin 3-0 johdonkin onnistuin sössimään 3-5 häviöksi.

Noh, kyllä mä sen voiton vielä otan. Vapiskaa seuraavat vastustajat!

No otetataanko matsi. Olis sopiva raivo päällä kun tuli hävittyä TMBE:lle. Aivan ansaittu voitto sille. Mun pitäs keskittyä paremmin puolustaan eikä vaan ottaa turhia jäähyja kamppaamalla...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Tmbe sanoi:
Miksiköhän tuossa liigamoodissa ei voi näkyä kunnollista sarjataulukkoa jossa näkyisi voitot/häviöt/pisteet/sijoitus sarjassa :(
Ne näkyy siellä oikealla, kun selaat sinne :D.

Jumalauta, pari matsia meni suht OK, mutta nyt tuli kuokkaa 9-2! :D Mikäs torrentti arasaatanalla siellä rouskutti, kun lagasi välillä? Muiden kanssa onkin toiminut yllättävän sulavasti, ei töki oikeastaan yhtään! :)

Jäähyilyyn tuntuu kaatuvan tämä homma :(. Seepralle heinää!
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Ne näkyy siellä oikealla, kun selaat sinne :D.

Jumalauta, pari matsia meni suht OK, mutta nyt tuli kuokkaa 9-2! :D Mikäs torrentti arasaatanalla siellä rouskutti, kun lagasi välillä? Muiden kanssa onkin toiminut yllättävän sulavasti, ei töki oikeastaan yhtään! :)

Noh noh, ei se nyt niin murskaavaa ollu mitä lukemat kertoo ;) Täytyy sanoa, että tuli hiottua kuviot vähän uusiks kun "harjoituspelit" meni miten meni :D Toivottavasti ketsuppipullo pysyy vaan auki :D
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Mikäs torrentti arasaatanalla siellä rouskutti, kun lagasi välillä? !

Ei mulla oo ku kannettava päällä ja sillä en lataa mitää, outoo... Mulla siis toimi ihan hyvin koko aja..
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Ne näkyy siellä oikealla, kun selaat sinne :D.

Juu huomasin itekki tossa äsken :) Ei tuossa tosin kunnon pistelaskuria ole, mutta menettelee. Hienoja matseja tullu pelattua useempiki jo tänään ja menestyksestä olen kyllä aika yllättynyt!
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

ara sanoi:
Ei mulla oo ku kannettava päällä ja sillä en lataa mitää, outoo... Mulla siis toimi ihan hyvin koko aja..

Itse huomasin saman asian sua vastaan pelatessa, eli lagia oli ilmassa:). Eipä siinä kuitenkaan mitään. Oikein hyvä matsi saatiin kuitenkin aikaiseksi, vaikka kuokkaan lopulta tulikin.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

maagiset sanoi:
Itse huomasin saman asian sua vastaan pelatessa, eli lagia oli ilmassa:). Eipä siinä kuitenkaan mitään. Oikein hyvä matsi saatiin kuitenkin aikaiseksi, vaikka kuokkaan lopulta tulikin.


Mikähä perkele ny siinä o, ei kaveri oo mitää sanonu esim...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

ara sanoi:
Mikähä perkele ny siinä o, ei kaveri oo mitää sanonu esim...
Noo, ei sillä kannata ressata, ei se niin paha ole etteikö pelejä saataisi kunnialla loppuun :). Semmoista satunnaista pykimistä silloin tällöin.

Huhhuh, olipahan matsi tuo äsköinen Calgarya vastaan! Vieläkin peukaloa jomottaa kun tuli tattia puristettua sen verran kovaa. Kävi melkoinen joulu, pienet on marginaalit :D.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Noo, ei sillä kannata ressata, ei se niin paha ole etteikö pelejä saataisi kunnialla loppuun :). Semmoista satunnaista pykimistä silloin tällöin.

Huhhuh, olipahan matsi tuo äsköinen Calgarya vastaan! Vieläkin peukaloa jomottaa kun tuli tattia puristettua sen verran kovaa. Kävi melkoinen joulu, pienet on marginaalit :D.

Nii, no joo kyl pikku tökkäsyjä välil itelläki mut ei haittaavaa, toivotaa et toimis kuitenki paremmi.

Pakko sanoo, hyviä pelejä ollu jokanen, hieno pelata tälläsiä tavallisten sijaan!!!!
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Hitto kun tuo peli on noilla nettiasetuksilla niin nopea ettei vanha pysy mukana, meinaan pienempiki into riittäs...
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

wilce sanoi:
Noo, ei sillä kannata ressata, ei se niin paha ole etteikö pelejä saataisi kunnialla loppuun :). Semmoista satunnaista pykimistä silloin tällöin.

Huhhuh, olipahan matsi tuo äsköinen Calgarya vastaan! Vieläkin peukaloa jomottaa kun tuli tattia puristettua sen verran kovaa. Kävi melkoinen joulu, pienet on marginaalit :D.
Joo-o. Melkein oon sitä mieltä, että jos oisin pitäny veskalla kiekon minuutti ennen loppua, oisin voittanu. :D

No, kokemattomuuden piikkiin. Yllättävän tasasia matseja ollut jokainen tähän asti, vaikka nyt tulikin kaks kertaa peräkkäin dunkkuun. Joko sitä on oppinu tosi nopeesti, tai sit Aralla kävi himmee munkki ku ekaa kertaa pelattiin vastakkain. :rolleyes:

Lohtua antaa se, että pysyy mukana (tää on siis eka NHL-peli mitä pelaan sitten '93:n), mutta välillä tulee helppoja virheitä.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Oli eilen jännä matsi jonkun kanssa, onnistuin 2-3 tilanteesta nousemaan tasoihin kuudella kenttäpelaajalla 5 sekuntia ennen loppua. Turpaan tuli kuitenkin lopulta rankkarikisassa :(
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Seilaako täällä joku muu yhden miehen varassa? Eilen pelasin neljä peliä, joissa tein 10 maalia. Crosby teki näistä 8 (pari kypärätemppua). Välillä tuntuu, että kaikki menee, mitä maalia kohti heittää.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Zakk777 sanoi:
Seilaako täällä joku muu yhden miehen varassa? Eilen pelasin neljä peliä, joissa tein 10 maalia. Crosby teki näistä 8 (pari kypärätemppua). Välillä tuntuu, että kaikki menee, mitä maalia kohti heittää.
Hyvä tietää. ;)
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Olen itse huomannut saman, että joukkueiden tähtipelaajat saavat maaleja aika uskomattomistakin tilanteista. Itselläni ei varsinaista tähteä kyllä löydy, joskin Patrick Elias on tainnut maalailla muita hiukan enemmän.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

Tautofonia sanoi:
Hyvä tietää. ;)
Ajattelin kyllä, että tuleeko paljastettua liikaa. Toisaalta jos tuossa liigassa olisi tilastointi kunnossa, tämänkin näkisi suoraan ottelutilastoista / pistepörssistä. Minulle tälläisistä tiedoista ei kyllä olisi juurikaan hyötyä, kun en aina ehdi edes seurata missä kukin oman joukkueen kaveri menee saati sitten vastustajan.
 
Vastaus: NHL08 Nettiliiga (X360)

No siis en itse oo Jagrin varassa mutta kyllähän se paikasta saa maaliin paremmin ku joku random neloskentästä, mikä on ihan oikein. Ei sillä kyl varsinaisesti mitää outoja maaleja oo tullu..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom