Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Oliskos TJ:lle helpompaa jos vain arpois suoraa pelaajille jengit,
niin ei tarviis erikseen arpoa varausnumeroja ja käydä jokaisen joukkuelistat siihen vielä päälle?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Oliskos TJ:lle helpompaa jos vain arpois suoraa pelaajille jengit,
niin ei tarviis erikseen arpoa varausnumeroja ja käydä jokaisen joukkuelistat siihen vielä päälle?

Voisihan tuo olla helpompaa, mutta näin ainakin 10-20 pelaajaa saa suht mieleisensä jengin, eikä joka jannulle tuu ainekaan omaa inhokkiporukkaansa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

mukana,,,saan koneen loppuviikosta ja pelin niin pääse nmukaan...mitä minun tarvii ensin tehdä?

t.Juha
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

mukana,,,saan koneen loppuviikosta ja pelin niin pääse nmukaan...mitä minun tarvii ensin tehdä?

t.Juha

Ymmärsinkö oikein että olet aloittelemassa NHL:n pelaamista? Voisi olla viisaampaa että harjoittelet perusonlinepelejä kuukaudenpäivät ja osallistut vasta sitten seuraavaan liigaan.

Tietty saat osallistua jos haluat, mutta taso varsinkin liigassa (ei itsellä) :p on kova. Seuraile tuota ketjun aloitusviestiä, kokoan sinne tiedot liigasta.

Ja siun PSN oli?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Nyt alkaa näyttää siltä että pelataan pelkkää liigaa, eli osallistujia tuskin tulee yli 30. Jos nyt kuitenkin osallistujamäärä menee yli 30 niin entisen konsolifin-liigan (myös divarin) jäsenet ovat etuoikeutetulla sijalla liigassa. Jos osallistujamäärä jää n. 40, 30 pelaa liigaa ja loput pelaavat yksinkertaisen runkosarjan divarissa. Katsotaan mihin tilanne kehittyy.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tervehdys!

Näin alkuun totean, että ymmärrän lukemani, ja tiedostan että ilmoittautumisaika on jo mennyt umpeen. Täten otan hatun päästäni ja nöyrästi kyselenkin, olisiko mahdollisuutta osallistua näin jälkijunassa? Olen aktiivinen online-pelaaja, eikä homma siihen kaadu. Tässä vuosipäivityksessä ei ole vielä turnauksiin tullut osallistuttua joten hinku olisi kova. Psn ID olisi Tutka44

EDIT: Haha, en ymmärtänytkään lukemaani, ilmoittautumisaika on vielä voimassa. Tätä se pitkä sairasloma teettää, päivämäärätkin hukassa. No kuitenkin, jos mukaan mahtuu niin mukana ollaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom