Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tsekkailen sivua usein joten en vielä rustaa listaa.. :)

Toivotaan ,että sällit kävisivät usein niin saatais draftausta eteenpäin...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Joo voisi kaikki pistää (erityisesti Puntila niin minä ja aika moni muukin takanani saisi tiiminsä) tota listaa tulemaan niin voisi ehkä jo aloittaa liigaa ennakkoon viikonlopun aikana?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Joo voisi kaikki pistää (erityisesti Puntila niin minä ja aika moni muukin takanani saisi tiiminsä) tota listaa tulemaan niin voisi ehkä jo aloittaa liigaa ennakkoon viikonlopun aikana?

Joo semmonen idea miullakin vähän oli. Tosin itse en nyt vkl aikana ehdi varmaan pelaamaan, mutta jos on muita innokkaita.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1



nyt on pc3 ja nhl12 peli
ja harjoiteltu isku kuntoon:)

miten toimia seuraavaksi?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1



nyt on pc3 ja nhl12 peli
ja harjoiteltu isku kuntoon:)

miten toimia seuraavaksi?

Sulla on tainnu tämä viesti mennä ohi: Kaikki muut merkitty liigaan osallistujiksi aloitusviestiin paitsi roomeoh, joka ei ole ilmoittanut omaa PSN id:ta.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1



nyt on pc3 ja nhl12 peli
ja harjoiteltu isku kuntoon:)

miten toimia seuraavaksi?

Liigaan kaivataan aktiivisia jäseniä, jotka käyvät foorumillakin useammin kuin kerran viikossa. Tällä hetkellä liiga on täynnä, karsintojen kautta voit saada mahdollisuuden nousta kauden jälkeen.

Kuuden pelaajan valintoja vielä kaipaillaan, nyt vipinää siihen punttiin, puntila.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Porukka liittyy kunhan joukkueensa ovat varanneet?

Ei välttämättä huono ajatus, voisi toimia porkkanana laittaa vipinää listojensa kanssa. Täällä ainakin kuumeisesti odotetaan, milloin kiekko putoaa jäähän avausottelussa.
 
Ylös Bottom