Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Kaikki muut merkitty liigaan osallistujiksi aloitusviestiin paitsi roomeoh, joka ei ole ilmoittanut omaa PSN id:ta.


Nyt alkaa näyttää siltä että pelataan pelkkää liigaa, eli osallistujia tuskin tulee yli 30. Jos nyt kuitenkin osallistujamäärä menee yli 30 niin entisen konsolifin-liigan (myös divarin) jäsenet ovat etuoikeutetulla sijalla liigassa. Jos osallistujamäärä jää n. 40, 30 pelaa liigaa ja loput pelaavat yksinkertaisen runkosarjan divarissa. Katsotaan mihin tilanne kehittyy.

Divisioonaa ei siis pelata tällä kaudella, yksi paikka vapaana liigassa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Voin tulla pelailee, jos oikein ymmärsin niin 1 paikka jälel? PSN:xXSinCosTanXx

Merkitty mukaan.


Varausjärjestys löytyy aloitusviestistä, listoja tännepäin.
Ensimmäinen voi ilmoittaa joukkueensa suoraan ilman listoja, viimeiselle jää sitten mikä jää.

Eli tutka aloittaa. Yritin laittaa tuon ymmärrettävään muotoon mutta kyselkää jos tuntuu siltä.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Merkitty mukaan.


Varausjärjestys löytyy aloitusviestistä, listoja tännepäin.
Ensimmäinen voi ilmoittaa joukkueensa suoraan ilman listoja, viimeiselle jää sitten mikä jää.

Eli tutka aloittaa. Yritin laittaa tuon ymmärrettävään muotoon mutta kyselkää jos tuntuu siltä.

Osmo hei (reksan äänellä): voisitsä laittaa ens kerralla mulle vähän paremman varausvuoron? ;):D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Osmo hei (reksan äänellä): voisitsä laittaa ens kerralla mulle vähän paremman varausvuoron? ;):D

Tsori. :p Itekään en oo ikinä ollu top10 joukossa. Tai viime konsolifin liigassa olin mutta varausvuoro meni ryypiskellessä ja sit mentiinki taas Phoenixilla. :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Kestää varmaan ennekun pääsen ite valitsemaan joukkueetta :D, mutta toivotaan että etupäässä olisi aktiivisia heppuja valitsemaan nopeasti joukkueen että ei tarvisi peräpäässä odotella omaa vuoroa monta päivää.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

"Varausjärjestyksen varmistuttua jokainen liigapelaaja lähettää minulle privaviestinä oman suosikkijoukkuelistan yhtä monesta joukkueesta kuin oma arvottu varausnumero on. (draftivuoro 16 = 16 joukkueen lista)
Tämä lista tulee olla toimitettuna minulle ma 16.1.2012 klo 18 mennessä.
Listan toimittamatta jättämisestä seuraa automaattisesti sarjasta pois sulkeminen."

Lukekaas poijaat myös se pienellä präntätty :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Koska olen laiskapaska mato, niin kysyn osmolta jos se onnistuisi samaan tapaan, kuin miksan liigassa? Eli jos on "24h" foorumilla, niin odottaa päivityksiä ja sitä mukaa lista lyhenisi? Tä?!:o
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Koska olen laiskapaska mato, niin kysyn osmolta jos se onnistuisi samaan tapaan, kuin miksan liigassa? Eli jos on "24h" foorumilla, niin odottaa päivityksiä ja sitä mukaa lista lyhenisi? Tä?!:o

Periaatteessa onnistuisi, mutta jos alan antamaan erivapauksia niin kohta on kaikki kyselemässä niitä. :p JOS jokainen toimittaisi listan HYVISSÄ AJOIN, varaukset menisivät kivuttomasti kerralla.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

ei vissii tartte laittaa listaa kun oon vikana vuorossa?

Joo, ei tarvi tehdä. :D

Muut jotka ei ole vielä tehneet lähinnä alkupäästä, ilmoitelkaa niitä joukkueitanne. ezkander voi ilmoittaa suoraan ilman listaa, Pairi vois laittaa kolmen joukkueen listan ilman phillya.
 
Ylös Bottom