HideoMiyamoto
Well-Known Member
Mä en tajua miten minulta on mennyt tämä peli täysin ohi! Vasta Final Fantasy XIV:ssä uudessa raidissa tajusin koko NieRin, se on ihan oma peli! Enkä varmaan ole ainoa. Moni XIV-pelaaja on hankkinut Nierin juuri tuon raidin takia, minä mukaan lukien. Ja ihastuin heti! Tykkään todella paljon miten eri genren tyylejä sekoitetaan. Välillä 2D tasohyppelyä, välillä retri Space Invaderssiä ja as itten Kingdom Heartsia. Pelin soundtrack ihan 1000/100!
Osaisiko joku antaa vinkkejä taisteluihin? Se ei ihan aukea kunnolla. Vihollisrobotit antaa turpiin ihan huolella, joten yleensä olen joutunut turvautumaan turrettiin. Mutta kun se ei tee vahinkoa juuri ollenkaa. Lähitaistelulla kuolema tulee lähes heti. Olen vasta huvipuistoalueella mutta jotain minulta on varmasti jäänyt huomaamatta, vai onko peli normaalilla vaikeustasolla haastava?
Omasta mielestä peli oli normaali tasolla todella helppo, käyttää vaan sitä väistely nappia oikeaan aikaan ja ajan hidastusta. Mutta onhan tämä aivan kuningas peli, top 5 pelejä koskaan itselle. Nier raidi oli täydellinen pläjäys kaikille pelin kokeneille.