Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo 3DS

Vastaus: Nintendo 3DS

Vaikka itsellä on suurin innostus käsikonsoleihin jo kuivunut (DSlite on ollut käyttämättä jo varmaan vuoden) niin kyllä 3DS vähän heläytti sisällä.
Laite tuntuu kivalle kädessä, analogi-tatti on toimiva ja 3D tuo parhaimmillaan todella paljon tunnetta peliin mukaan, mutta ei kuitenkaan ollut pääasia niissä peleissä joita testasin.

MGS:Snake Eater teki pelkällä demollaan ison vaikutuksen.
Super Street Fighter lienee pakkohankinta jos tämän ostaa, samoin myös Ocarina of time.
AR Games oli yllättävin titteli. 3DS:n kameroilla kuvattiin korttia pöydällä joka alkoi elämään omaa elämäänsä, pelaajan tehtävä on ampua maalitauluja tai sitten mitä muuta kortista lentääkään.

MoonTV:ltä voi katsoa sitten myöhemmin tänään Gamerin raporttia Amsterdamista,
pääpaino siinä on peleillä mitä testasimme.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

290 euroa on kyllä kamala hinta ainakin minulle.Olen säästänyt tätä käsikonsolia varten,joten saa olla hintansa veroinen.Muuten en hanki koko laitetta.Onkos sitä hintaa edes vahvistettu?Minä,kun ole aika lailla jäljessä 3ds uutisista.:confused:
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Vaikka itsellä on suurin innostus käsikonsoleihin jo kuivunut (DSlite on ollut käyttämättä jo varmaan vuoden) niin kyllä 3DS vähän heläytti sisällä.
Laite tuntuu kivalle kädessä, analogi-tatti on toimiva ja 3D tuo parhaimmillaan todella paljon tunnetta peliin mukaan, mutta ei kuitenkaan ollut pääasia niissä peleissä joita testasin.

MGS:Snake Eater teki pelkällä demollaan ison vaikutuksen.
Super Street Fighter lienee pakkohankinta jos tämän ostaa, samoin myös Ocarina of time.
AR Games oli yllättävin titteli. 3DS:n kameroilla kuvattiin korttia pöydällä joka alkoi elämään omaa elämäänsä, pelaajan tehtävä on ampua maalitauluja tai sitten mitä muuta kortista lentääkään.

MoonTV:ltä voi katsoa sitten myöhemmin tänään Gamerin raporttia Amsterdamista,
pääpaino siinä on peleillä mitä testasimme.

No sanohan 3DS:n pelejä jo kokeilleena, että mikä olisi paras julkaisupäivän peli ottaa koneen kanssa kotiin? Julkkaripelien lista kun ei kummoista vaikutusta muhun tehnyt :( Niin nyt olisi sitten hakusessa se peli mikä näyttää mihin kone pystyy, eli hienoimmat 3D efektit jne.

Ja by-the-way aika hyvä tuo teidän raportti 3D:stä, puhuitte siitä pariin otteeseen ja siihen se jäikin :) Toista osaa en vielä löytänyt, joten ei siitä sen enempää.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

No sanohan 3DS:n pelejä jo kokeilleena, että mikä olisi paras julkaisupäivän peli ottaa koneen kanssa kotiin? Julkkaripelien lista kun ei kummoista vaikutusta muhun tehnyt :( Niin nyt olisi sitten hakusessa se peli mikä näyttää mihin kone pystyy, eli hienoimmat 3D efektit jne.

Ja by-the-way aika hyvä tuo teidän raportti 3D:stä, puhuitte siitä pariin otteeseen ja siihen se jäikin :) Toista osaa en vielä löytänyt, joten ei siitä sen enempää.

Toinen osa on tässä:
Spesiaali » Nintendo 3DS Amsterdamissa, osa 2

Itse ottaisin mukaan Kid Icarus: Uprising (toiminta, 3D Syvyys), Street Fighterin (tappelua, näyttävä ja 3D tuo uudessa kuvakulmassa hienoa tunnetta) ja AR Gamesin (näyttää laitteen kyvyn uuteen).
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kävin tänään Gamestopilla tenttaamassa tuosta 290e hinnasta ja myyjätär naureskeli, että ei meillä olla vielä keksitty hintaa, muttei se sen enempää tule olemaan kuin muillakaan Suomessa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kävin tänään Gamestopilla tenttaamassa tuosta 290e hinnasta ja myyjätär naureskeli, että ei meillä olla vielä keksitty hintaa, muttei se sen enempää tule olemaan kuin muillakaan Suomessa.

Juu ei tietenkään, aina kun kilpailukykyiset GameStopin hinnat :rolleyes:
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Heh no joo, tosin ampuvat itseään nilkkaan jos se hinta tosiaan tulee oleen se 290€ koska niiden ennakkotilaussivullakin lukee "Laitteen hinnoittelu jää kauppiaiden vastuulle, mutta hinta liikkunee reilussa 250 eurossa". No, perun sit varauksen jos noin käy - ei mulla niin kova kiire tota oo saada.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

"Piraattiväelle" tuo varmaan kuulostaa siltä kuin joku sanoisi tämänlaista:
"Otetaan kisa siitä, kuka murtaa suojaukset ensin".
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Mä kävin taas Gamestopis tenttaamassa hinnasta ja ne sano 290e mutta voi muuttua.

Kyllästyin venkoiluun ja tilasin Amazonista, alle 240e. Voi sit laittaa vitosen muuntopään muuntajaan, tai vaikka vaihtaa euro-muuntajaks jos huvittaa.

Perun Gamestopin varauksen ellei hinta ala laskea, mutta jos se laskee järkeväks perun Amazonin...

Niin joo tilasin myös Pilot Wings Resortin, kun en keksinyt minkä pelin ostais. Harmi ettei Steel Diver ole vielä eurojulkasun alussa, sen olisin ottanut mieluiten.
Paper Mariota odotellessa... ja 3D Ace Attorneytä ja Advance Warseja yms ;-)
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Tuli kutsu Helsingin julkkareihin 1.3. mutta eipä pääse tuona ajankohtana. Kyllä syö miestä rotan lailla.. Ruokaa ja juomaakin lupailivat.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kutsu 3DS-lanseeraustilaisuuteen tuli tännekin ja (anteeksi vain mojo2) olen ihan täpinöissäni. Ensivaikutelmia ko. laitteesta odotettavissa tästä suunnasta keskiviikkona!
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kutsu 3DS-lanseeraustilaisuuteen tuli tännekin ja (anteeksi vain mojo2) olen ihan täpinöissäni. Ensivaikutelmia ko. laitteesta odotettavissa tästä suunnasta keskiviikkona!

Pistähän raportti, harmi ettei kuvia saa ottaa. Olisi kiva ollut kuitenkin nähdä mitä menetti.

Kyllä harmittaa vieläkin vietävästi, näin nätisti foorumille sanottuna.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Jeps, ensi tiistaina pääsee itsekin toivottavasti räpläämään laitetta. Paikalle olen toki menossa, mutta mahdollisen väenpaljouden takia testaaminen saattaa jäädä aika pintapuoliseksi. Jonkinlaisia ensifiiliksia voin kuitenkin itsekin koittaa keskiviikkona tänne foorumin puolelle postailla. Odottelen tilaisuutta erittäin suurella mielenkiinnolla:).
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kaikki täysi-ikäiset nintendo klubilaiset saivat kutsun lanseeraustilaisuuteen joten väenpaljoutta on luvassa ehkä liikaakin.

Lisäystä: Saattaa tosin olla, että vain 100 ensimmäistä ilmoittautunutta lunastaa itselleen lipun tilaisuuteen. Alunperinhän klubilta saadussa mailissa luki, että kutsu arvotaan sadalle onnekkaalle. Kannattaa siis olla nopea, jos 3DS kiinnostaa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kyllä vanhalla Nintendo-klubi kortilla pitäis sisään päästä. :D
 
Ylös Bottom