Kerralla pitää ostaa vuosi. (vai oliko jotain muita vaihtoehtoja?)
Ja miksi ei sen tavallisen kylkeen voi ostaa esim. 3kk tuota Expansion Packiä. Näin se nintendo rajaa pois maksavia asiakkaita.
No niinpä näköjään onkin tän hetken tietojen mukaan vuosi minimiaika. Onpa hölmöä, kun kuitenkin siinä perusjäsenyydessä on myös kuukauden ja 3 kuukauden vaihtoehdot. Oletin automaattisesti, että tässä laajennetussakin olisi.
Jää siis luultavasti multa ostamatta, jos hinta ei tipu tai tarjolle ei tule lyhyempiä pätkiä, jolloin voisi tosiaan täsmäpelata tietyt N64 pelit.
Melko erikoinen ajatus että eron huomaamiseen kuitenkin tarvitsee sen verrokkilaitteen. Ei tunnu siinä tapauksessa päivittämisen arvoiselta.
Siis kyllä sen eron huomaa kuvissa/videoissakin, mutta ei sitä kuinka suuri ero on. Sen näkee vasta kun laitteet on rinnakkain. Vähän kuten tuskin tv-näyttöjen kanssakaan kuvista/videoista voi nähdä eroja samoin kuin paikan päällä katsoessa.
Mutta mulle pääsyy päivitykseen oli kuitenkin akku. Harkitsin aiemmin jo v2 laitteeseen päivittämistä tämän vuoksi, kun omassa launch-switchissä akku kestää ihan maksimissaan sen 2-3 tuntia, joka on aika vähän kannettavalla tyylillä pelatessa. Nyt kun akun lisäksi saa vielä paljon paremman näytön, paremmat äänet, enemmän tallennustilaa ja paremman standin, niin mulle tämä päivitys oli itsestäänselvyys.
Jollekin, joka pelaa lähinnä dockattuna Switchillään, päivitys on varmasti ihan turha, kun eipä siinä tarvi parempia näyttöjä, akkuja, standeja tai ääniä itse laitteeseen. Samoin jos on jo se v2 Switch, jossa akku on parempi, niin päivitystarve on varmasti pienempi. Jos kuitenkin on tällainen huonompi-akkuinen launch-switch, niin kyllä mä koen, että tässä päivitys alkaa olla jo paikallaan, jos laite on myös kannettavassa käytössä eikä aina dockattuna.