Vastaus: Nintendo Switch
Eli oikeastaan voi todeta, että jos et tykkää tosi paljon Mariosta ym, niin miksi ihmeessä ostaa Switch eikä PS4 tai Xbox. Itse en keksi hirveästi perusteita, eikä kannettavuus yksin ole riittävä peruste. Ei etenkään, kun ottaa huomioon laitteen hinnan.
10/10 Nintendon omia julkaisuja,mihin kiteytyykin se isoin este itselle ostaa Nintendon konsoli. Switchiin on nyt ensimmäistä kertaa luvassa suht iso kattaus "isoja" pelejä myös muilta kehittäjiltä. Niiden yllä tosin leijuu vielä melko iso kysymysmerkki, eikä tarvitse olla suurikaan meedio ennustaakseen, että ne ylivoimaisesti myydyimmät pelit tulevat olemaan tälläkin kertaa ne Mariot, Zeldat ja Kartit.Kyllä Wii U ongelma oli alunalkaen jossain ihan muussa kuin pelien ulkonäössä.
Edit: mun mielestä suhteutettuna konsolien määrään, on nuo pelit myyneet todella hyvin, joka kertoo siitä, että konsolin lopulta hankkineet ovat suht tyytyväisiä olleet ja pelit käyneet kaupaksi. Ongelmat vain ihan muualla..
Wii U:n elinkaaren myydyimmät pelit (miljoonia):
1. Mario Kart 8 - 8,26
2. New Super Mario Bros U - 5,62
3. Super Mario 3D World - 5,47
4. Nintendo Land - 5,16
5. Super Smash Bros. for Wii U - 5,16
6. Splatoon - 4,76
7. Super Mario Maker - 3,89
8. New Super Luigi U - 2,89
9. The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - 2,11
10. Mario Party 10 - 2,04
Eli oikeastaan voi todeta, että jos et tykkää tosi paljon Mariosta ym, niin miksi ihmeessä ostaa Switch eikä PS4 tai Xbox. Itse en keksi hirveästi perusteita, eikä kannettavuus yksin ole riittävä peruste. Ei etenkään, kun ottaa huomioon laitteen hinnan.