Pitääpäs. Halo käyttää niin tarkkoja tekstuureita ja pinnoittaa niitä tavalla, johon PS2 ja Cube eivät pysty. Lisäksi laaja avonainen pelimaailma on jotain, mihin muiden konsoleiden FPS-pelit eivät ole pystyneet. Mm. siitä oli kyse. (Muutenkin ulkonäkö on toki kohdallaan.)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Ei tuokaan nyt ihan paikkaansa pidä.
Haloa olen hakannut frendin kanssa n. 10 tuntia, ja joka ikiset pelisessiot päättyvät älyttömään hedariin. Ja vain sen takia että Halon FPS tippui _usein_ aivan naurettavan pieneksi. Aluksi ihmettelimme asiaa, mutta jälkeenpäin asiasta tuli vitsi. Siinä vaiheessa kun FPS tippuu 3-5 tasolle, ei voida puhua mistään järin vakuuttavasta jäljestä.
Nykyiset pelit ovat ehkä tasokasta jälkeä, mutta haloa siihen ei todellakaan voida laskea mukaan.
Halon ruudunpäivitys ei ole silkinpehmeää, mutta liioittelet sen takkuisuutta. Pelattavuuden tielle se ei juurikaan tule. Tietysti ruudunpäivitysnopeuden riittävyys on makuasia, mutta olen itsekin aika tarkka sen kanssa, enkä silti ole kokenut Halon siitä kärsineen. Liioittelet takkuisuutta, kun puhut 3-5 fps:n ruudunpäivityksestä. Siihenhän törmää vain lopun typerässä ajelussa. Kokonaisuuteen sillä yhdellä kohdalla ei juuri ole merkitystä.
Viimeksi muokannut moderaattori: