Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No Man's Sky

Vastaus: No Man's Sky

Vähemmän seksikkäämpi syy, mutta voisiko viivästyminen kenties johtua Sonyn halusta julkaista No Man's Sky myös levyversiona? Tästähän on tainnut olla jotain huhua, mutta tiedä sitten kuinka luotettavia lähteet ovat olleet.
Kuulostaa ainakin järkevämmältä syyltä.
 
Vastaus: No Man's Sky

Ai onko tää ollu tarkoitus julkaista vain diginä? Minä kun luulin tätä todella isoksi nimikkeeksi. :S
 
Vastaus: No Man's Sky

Ai onko tää ollu tarkoitus julkaista vain diginä? Minä kun luulin tätä todella isoksi nimikkeeksi. :S

Hello Games/Sony ei ole kommentoinut sen tarkemmin julkaisukanavia, mutta kun ottaa huomioon studion aiemmat pelit (jotka ovat olleet digijulkaisuja) ja kehitystiimin koon (10 henkilöä) ovat nämä viitanneet omalta osaltaan digijulkaisuun. Ts. perus indie roskaa™.
 
Vastaus: No Man's Sky

Ai onko tää ollu tarkoitus julkaista vain diginä? Minä kun luulin tätä todella isoksi nimikkeeksi. :S
Kaikesta laajudesta sekä hypestä huolimatta on kyse vain isosta indiepelistä, avaruusminecraft ilman rakentamista. 15-25 € hintaan varmaankin ilmestyy tai sitten joulukuun ps+ tilaajille ilmaiseksi ;)

Se mitä toimittajat ovat sanoneet ympäri maailmaa testaamisen jälkeen, että peli tuntuu jo hyvin valmiilta. Olisiko tässä sitten Sonylla sauma saada loppuvuodeksi vähän näkyvyyttä, kun ei sieltä ole mitään isoja yksinoikeuspelejä tulossa kuin vastan ensi vuoden puolella? Itse veikkaisin joulukuu-helmikuu julkaisuajankohdaksi.
 
Vastaus: No Man's Sky

Kaikesta laajudesta sekä hypestä huolimatta on kyse vain isosta indiepelistä, avaruusminecraft ilman rakentamista. 15-25 € hintaan varmaankin ilmestyy tai sitten joulukuun ps+ tilaajille ilmaiseksi ;)

Se mitä toimittajat ovat sanoneet ympäri maailmaa testaamisen jälkeen, että peli tuntuu jo hyvin valmiilta. Olisiko tässä sitten Sonylla sauma saada loppuvuodeksi vähän näkyvyyttä, kun ei sieltä ole mitään isoja yksinoikeuspelejä tulossa kuin vastan ensi vuoden puolella? Itse veikkaisin joulukuu-helmikuu julkaisuajankohdaksi.

No huh huh, ei ihan heti uskois "indie" peliksi..
Ei millään voi tän kokoluokan peli noin halpa olla??

Tämä jotenkin nosti vielä hypeä itelle lisää.
 
Vastaus: No Man's Sky

No voihan se toki olla kalliimpi, mutta kyse ei tosiaan ole mistään isosta 60€ pelistä. Varsinkin, jos sieltä tulee myös se levyversio niin minimihinta varmaan silloin jotain 30€.

Itseäni on alkanut kiehtomaan tuo Minecraft tyylinen crafting-syystemi, että reseptejä ei kerrota etukäteen. Ilmeisesti niitä pitää itse vain kokeilla, mikä lisää mielenkiintoa.
 
Vastaus: No Man's Sky

Sean Murray mahdollisesta VR-tuesta:

I don't know what I'm allowed to say. It's something we're thinking about. Morpheus, Oculus... There's nothing more cool and sci-fi than VR and a big procedural universe. I think that, for the people who want to just explore, and even for the space combat and things like that, it would be a good fit. Let's put it that way.
Enää odotellaan Sonyn virallista vahvistusta. Pirun kova uutinen jos tämä tosiaan toteutuu.
 
Vastaus: No Man's Sky

Milloin sonyn VR-härpäkkeen olisi tarkoitus tulla kauppoihin? Onko siis tämän julkaisu nyt siitä kiinni että saadaan tämä peli tuon laitteen kylkiäisenä tai samoihin aikoihin ulos, eli julkaisussa saattaa kestää vielä tovi?
 
Vastaus: No Man's Sky

PS US Blogissa Amazing things about No Mans Sky.

PS US Blog sanoi:
Computers don’t really do infinity very well. But there are 18,446,744,073,709,551,616 planets in the universe. If you visit each one for a single second, it will take you 585 billion years to see them all, so it may as well be.

^^ Kannattaa lukaista läpi, löytyy paljon nippelitietoa :).
 
Vastaus: No Man's Sky

Tämä vaikuttaa kyllä niin loistavalta että en uskalla uskoa sen toimivan niin kuin luvataan ennenko pääsen itse pelaamaan :D
 
Vastaus: No Man's Sky

Mitenhän vaan saavat pelin toimimaan, jotenkin koukuttavasti. Mikäli tuo jää siihen planeettojen tutkimiseen ja yhden tietyn paikan löytämiseen, niin osaan kuvitella ainakin itseni kyllästyvän tuohon melko nopeasti. Lisäksi hieman jäi tuosta videopätkästä sellainen "laitetaan kaikki yhteen, mitä vain saa" -olo aikaiseksi.
 
Vastaus: No Man's Sky

Gamescomet tuli ja meni, eikä sitten mitään kummosta tietoa saatu No Man's Skysta. Kuten aiemmin odotettiin että viikon aikana tulisi julkistettaisiin julkaisupäivä mutta ei tullutkaan, vähän ärsyttävää...
 
Vastaus: No Man's Sky

Nyt liikutaan todella epätodennäköisten huhujen parissa, mutta 27.10 on heitelty julkaisupäiväksi ja silloinhan on Sonyn Paris Game Show. Tuohon en itse usko, sillä noin nopeasta julkaisusta ei olisi mitään hyötyä ja menetettäisiin valtavasti ennakkohypeä.

Sen sijaan voi olla, että ensi viikolla kerrotaan pelin julkaisupäivä. Sony on sanonut, että Pariisin tapahtuma heille samanlainen mitä Gamescom on ollut heille aikaisemmin. Tänä vuonnahan Sony jätti Gamescomin väliin Pariisin takia.
 
Vastaus: No Man's Sky

Nyt liikutaan todella epätodennäköisten huhujen parissa, mutta 27.10 on heitelty julkaisupäiväksi ja silloinhan on Sonyn Paris Game Show. Tuohon en itse usko, sillä noin nopeasta julkaisusta ei olisi mitään hyötyä ja menetettäisiin valtavasti ennakkohypeä.
Lähde?
 
Vastaus: No Man's Sky

Joo en kyllä hetkeäkään usko että peli julkaistaan ensi viikolla, mutta todennäköisesti saadaan itse julkaisupäivä tietoon.
 
Ylös Bottom