CONTINUE_F5
Well-Known Member
Hyvältä vaikutti. Varmaan paremmalta, jos unitseja ei olisi noita aikanaan tehtyvjä miljardeja.. Uudemmille pelaajille melkoinen 'versumi tutkittavaksi!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tai jos rakentaisinkin nii just jonkun 2h+k,sauna. Johonkin vuorelle niin ei mee taas fiilis kun playboy manson onkin jossain myrkkyluolassa veden alla.
Mulla meni fiilis ajat sitten sen basen rakenteluun sen jälkeen kun löysin planeetan, ei mikään paratiisiplaneetta, ihan perus talvinen planeetta mut siel ei ollut jatkuvasti myrskyjä tai muuta myrkkyä mitälie, sit ku tuli joku päivitys niin koko planeetta muuttui joksikin hirveeks toxic planeetaks, koko base ihan viturallaan, kaikki aivan sekaisin eikä siel ollut mitään pelastettavissa. Sit oli siel joku et pystyi lataa sun vanhan basen uudelle planeetalle mut eihä se nyt onnistunut mitenkään järkevästi, yrjös sen kyllä sinne uudelle mestalle mut jotenkin aivan sekasin.
Odota vielä pari viikkoa. Aina näiden isompien sisältöpäivitysten jälkeen tulee ajanjakso, jossa hotfixejä tippuu melkein päivittäin.Olisikohan nyt sopiva aika aloittaa tämä peli?
Itse kyllä odottelen muutaman päivän ennen kun menen uutta sisältöä testaamaan sillä reddit on täynnä viestejä siitä kuinka planeettojen pinnalla ei saa hetkeäkään olla rauhassa kun piraatit hyökkää kirjaimellisesti muutaman minuutin välein.
Joillakin on jopa ollut niin paska tuuri, että niillä oli oma base rauhallisella planeetalla ja nyt päivitys on muuttanut sen piraattien suosimaksi joten nyt ne on jatkuvasti kimpussa.
Mä löysin sun unelmien kodin redditistä
Onhan tätä pelattu hyvinkin tiiviisti nyt kolme päivää!
...mutta ikävä yllätys ja pelko persiissä että ei kai vaan käy niin että en pääse pelin main questia eteenpäin. Nyt jumittaa tuossa yhdessä kohtaa enkä tiedä miten edetä.
Annetaan spoilerivaroitus ja tosiaan sellainen tehtävä kuin "the first traveller". Pitäisi Artemikselle tehdä jotain portaalihuoneessa, tietäjät tietää.
Kyllä harmittaa vietävästi jos tuossa on nyt joku bugi. Ja kyllähän tuolta löytyy yhtä jos toista vinkkiä, mutta se pitäis olla PC että pääsee kikkailee tallennuspaikoilla. On tuo sen verran paha että jos ei pääse eteenpäin niin en aloita alusta.
Mitä, eilen miu mauin kissalla 500 kertaa että sain Stray pelissä trophynEhkä ne pelin saavutukset jotka välähtää välilllä näytölle olisi voinut tehdä jotenkin maltillisemmin. En koe hirveän suurta merkkipaalua siitä että olen tallustanut vaikkapa 5000 askelta.
Onhan tätä pelattu hyvinkin tiiviisti nyt kolme päivää!
...mutta ikävä yllätys ja pelko persiissä että ei kai vaan käy niin että en pääse pelin main questia eteenpäin. Nyt jumittaa tuossa yhdessä kohtaa enkä tiedä miten edetä.
Annetaan spoilerivaroitus ja tosiaan sellainen tehtävä kuin "the first traveller". Pitäisi Artemikselle tehdä jotain portaalihuoneessa, tietäjät tietää.
Kyllä harmittaa vietävästi jos tuossa on nyt joku bugi. Ja kyllähän tuolta löytyy yhtä jos toista vinkkiä, mutta se pitäis olla PC että pääsee kikkailee tallennuspaikoilla. On tuo sen verran paha että jos ei pääse eteenpäin niin en aloita alusta.
No isoimmilta vääntymisiltä vältyin. Yksi lamppu ja näyttö leijuivat oudoissa paikoissa. Pahin muutos oli ehkä julisteissa, joita olin ripotellut strategisiin paikkoihin. Olivat muuttuneet psykedeelisiksi asetelmiksi uusille seinille, eikä niitä voi muokata pois.Onneksi en koskaan saanut aikaiseksi alkaa koristelemaan omaa freighteria sillä siellä saattaisi olla nyt kaikki pilalla. Sen verran radikaalisti näyttää sisätilat muuttuneen.
Toivottavasti se alus sentään ulkoisesti näyttää vielä samalta.