No Man's Sky

pelle

Well-Known Member
Täytyy vielä kokeilla mitä tuosta Station Override tavarasta tapahtuu, kun sen käyttää avaarusasemalla.

Kannattaa ensin googlettaa, että tekeekö sillä oikeasti jotain jo, sillä joitakin päiviä sitten katsoin videon jossa varoitettiin tuon käyttämisestä sillä ainakaan silloin se ei tehnyt vielä mitään, mutta sen kyllä menetti inventaariosta.

Ac3way

Well-Known Member
Kannattaa ensin googlettaa, että tekeekö sillä oikeasti jotain jo, sillä joitakin päiviä sitten katsoin videon jossa varoitettiin tuon käyttämisestä sillä ainakaan silloin se ei tehnyt vielä mitään, mutta sen kyllä menetti inventaariosta.
Näköjään, onpas hölmöä. Jospa sillä tekee sitten jotain Expen loputtua.

pelle

Well-Known Member
Tuli itsekin pelattua tuo uusin expedition vaikka ei siinä ollut edes mitään kivoja palkintoja tarjolla.
Mukavan kompakti setti vaihteeksi ja huomasin, että nyt voi viimeinkin kääntää ja zoomata galaxymappia dualshockilla vr moodissa.
Ei siinä sitten montaa vuotta mennytkään.

pelle

Well-Known Member
Kyllä osaa olla turhauttavaa yrittää löytää settlement joka olisi kivalla planeetalla.
Mä en edes yritä löytää mitään täydellistä planeettaa vaan sellaisen joka ei ole tulessa, radioaktiivinen, pystyyn kuollut tai mätänevä, mutta aina ne kartat löytää sen just tollaselta paska planeetalta.

Sitten kun löysin planeetan joka oli ihan ok näköinen ja koko aikana kun siellä olin niin sain vain kerran kiehuvaa vettä niskaan pari minuuttia niin tietenkään sieltä ei settlementia löytynyt vaan taas tarjottiin jotain kuollutta planeettaa jossa on agressiiviset sentinelit vielä kaupanpäälle.
Koitin jopa ladata tallennuksen kymmenisen kertaa, mutta ei auttanut ja lopulta peli ei reagoinut mitenkään kartan käyttöön, mutta se kyllä lähti inventaariosta.

Sama tapahtui myöhemminkin joten käytin toisen kartan ja taas sama homma. Sitten kolmannen kohdalla tuli vaan kryptinen cannot use, locational interference tai jtn vastaavaa ja oli pakko googlettaa mitä tuokin tarkoittaa.
Ilmeisesti tuo ilmoitus tulee jos koko systeemissä ei ole setllementia tarjolla joten latasin tallennuksen jotta sain ne tuhlatut kartat takaisin, mutta päätin kokeilla vielä kerran ja nyt se maagisesti löysikin mulle settlementin ja planeetan skannaus ilmoitti taas "rotting planet".

Nyt kyllä menen takaisin ihan ekalle planeetalla mistä aloitin ja otan nipun karttoja mukaan ja save scummaan vaikka tunnin.
Se ainakin on kiva talvinen planeetta vaikka välillä tuleekin kunnon jäämyrsky.

Revolveri

Well-Known Member
Joo itse sain settlementin haluamalle planeetalle juuri savea lataamalla. Olihan tuossa homma, varmaan parikymmentä kertaa latailin. Siirryin välillä eri paikkaan aluksella niin tuntui vaihtavan tuota settlementtiä paremmin. Talviplaneetalle itsekin settlementin väkersin

pelle

Well-Known Member
Kävi tuuri ja tuolla aloitus planeetalla löytyi heti ekalla yrityksellä ja oli vielä b luokan settlement ja ylläpitokulut vain n.30 000 enemmän mitä tuotto joten jo pelkän marketplacen rakentamisen jälkeen se alkoi tuottamaan hieman.

Ylös Bottom