Ihan siellä sonyn omassa storessa...24.95€ näyttää olevan...- 50%Missä on PSvr 2 puoleen hintaan myynnissä?
Edit...hahhah...juu peli puoleen hintaa...ei psvr2 ...täytyykin vähän muokata
Edit 2 . Peli ostettu
Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan siellä sonyn omassa storessa...24.95€ näyttää olevan...- 50%Missä on PSvr 2 puoleen hintaan myynnissä?
No sitähän minäkin.Ihan siellä sonyn omassa storessa...24.95€ näyttää olevan...- 50%
Edit...hahhah...juu peli puoleen hintaa...ei psvr2 ...täytyykin vähän muokata
On siinä tarinakin mutta ei se mun mielestä mitenkään erikoinen ollut. Siltä osin ei siis kannata odottaa mitään ihmeitä.Onko tässä pelissä minkäänlaista juonta tai jotain mikä pitäisi mielenkiinnon vai onko tämä peli vaan pelkkää tutkimista ja varusteiden parantelua yms?
Onko tässä sitten planeetoilla jotain oikeesti mielenkiintoista tutkittavaa tai mitä sieltä ylipäätään voi löytyä?On siinä tarinakin mutta ei se mun mielestä mitenkään erikoinen ollut. Siltä osin ei siis kannata odottaa mitään ihmeitä.
Tästä on aikaa kun mä olen tätä pelannut niin en tiedä onko planeetat mielenkiintoisempia nykyään. Se "tutkittava" on lähinnä erilaisia raaka-aineita joita saa kerättyä. Jokaisella planeetalla on omanlaisensa kasvillisuus, eläimistö jne. Jostain saattaa löytyä joku pieni hylätty tukikohta yms. jolla taas ei ole tarinan kannalta mitään merkitystä. Planeetoilla on kyllä eroja mutta ei sieltä mitään ihmeitä kannata odottaa.Onko tässä sitten planeetoilla jotain oikeesti mielenkiintoista tutkittavaa tai mitä sieltä ylipäätään voi löytyä?
Onko tässä sitten planeetoilla jotain oikeesti mielenkiintoista tutkittavaa tai mitä sieltä ylipäätään voi löytyä?
Tämän "tarina moodi" tuli aika alussa pelattua läpi mutta sen jälkeiset jatko aloitukset ei vaan ikinä onnistuneet, milloin oli maailmat resetoituneet ja sen hetkinen tallennus sekaisin näiden takia (mm. pelin materiaalit vaihtuneet, joskus ajoneuvot oli ja sitten ei toimineetkaan, jotain piti tehdä mutta planeetta ei siihen sopinut enää jne) Ja sitten tietysti se infoähky, tullut niin loputtomasti uudistuksia että ei vaan hahmottanut mitä ja miksi ja mitä pitäs tehdä..
Että jos tämän aloittaa uudestaan tai jatkaa niin mitä ns. juoni tai tarina puolella on tarjolla vai onko tämä nykyään vain hiekkalaatikko vailla päämäärää?