Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No Man's Sky

Uusi expedition tarjolla ja nyt sen suorittamiseen on kaks kuukautta aikaa joten ei ole kiire.
Suosittelen kuitenkin odottamaan vähintään viikon ennen aloittamista sillä joka kerta reddit täyttyy bugi ilmoituksista ja sitten seuraavan parin viikon aikana ne yleensä korjataan.
Sama oikeastaan koskee jokaista isompaa päivitystä.
 
Tuo uusin expedition jätti kyllä aika paskan maun suuhun.
Aluksi se oli ihan kiva, mutta sitten kun jäljellä on ne "löydä planeetta jonka vihamielisyys on näin jä näin monta prosenttia" ja muuta vastaavaa niin alkoi vituttaa.
Planeetta voi olla myrkyllinen, siellä on kamalia myrskyjä ja sentinelit on agressiivisia. Nope. Ei ole tarpeeksi paska paikka.
Sama homma eläimen löytämisen kanssa jonka pitää olla tarpeeksi kuumaverinen ja peli sanoo, että niitä löytää kuumilta planeetoilta.
Planeetta on paikoitellen kirjaimellisesti tulessa. Juu ei täällä mitään kuumaverisiä elukoita ole.

Koko pelaaminen on tuossa vaiheessa sitä, että laskeudut planeetalle, toteat ettei se kelpaa ja lähdet muualle. Täysin tuurista kiinni koko homma.
Onneksi redditistä löytyi suoraan portaali kordinaatit oikeaan paikkaan.
Se ei myöskään nostanut fiilistä, että mulla peli bugasi kun piti mennä seuraavaksi kolmanteen kokoontumispaikkaan ja se galaksikartan viiva vaan vei aina eteenpäin, eteenpäin ja eteenpäin.
Mä ihan kirjaimellisesti hypein systeemistä toiseen yli kaks tuntia kunnes menin katsomaan löytyykö tuohonkin portaali kordinaatit ja onneksi löytyi.
Seuraavat kaks kokoontumispaikkaa sitten löytyi kuten kuuluu.

Mitä itse echoes päivitykseen tulee niin oli se ihan kiva, mutta kuten aina, niin jälleen kerran tubettajat on hypettäneet tuota ihan liikaa.
Juu siinä on uusi sarja tehtäviä ja juu, se lisää uuden rodun peliin, mutta kaikki merkittävä on koettu kahdessa tunnissa ja tuon jälkeen sä vaan teet samoja muutamaa tehtävää uudestaan ja uudestaan jotta saat uutta valuuttaa ja voit avata kaikki kosmeettiset kamat jos haluat.
Toisaalta en mä tuon ihmeempää näiltä päivityksiltä odotakaan.
 


Omega 4.5 päivitys ja uusi expedition. Uuteen expeditioniin voi osallistua omalla aluksella ja multi-toolilla. Myös jotain tavaraa saa ottaa mukaan rajallisesti.
Peli myös pelattavissa tämän viikonlopun kokonaan ilmaiseksi. Taisi olla kaikilla alustoilla. Jos joku ei ole pelannut ja haluaa testata niin nyt on se hetki
 

Orbital - päivitys ulkona. Uudistetut space stationit ja ensimmäistä kertaa mahdollisuus muokata aluksia. Matka jatkuu
 
Ylös Bottom