Vastaus: No More Heroes
Kyllä tuo peli itseäkin kovasti kiinnostaisi, mutta kyllähän se vähän (eikä niin vähääkään) kyrsii tuo typerä päätös siitä, että eurooppaan tulee karsittu versio. Näemmä pelin julkaisupäiväkin viivästyi, (nyt 7. maaliskuuta) Jollain foorumilla eläteltiin toiveita siitä, että eurooppaan tämän viivästymisen myötä tulisi sellainen versio, jossa saa valita antaako veren olla päällä vai ei. Hienoahan se olisi, mutta toiveajattelua sanon minä.
Joten: jos tuo PAL-versio No More Heroesista ilmenee verettömäksi (ja todennäköisesti se on veretön) niin olen tässä kovasti harkinnut jenkki-version ostoa, nyt kun wiille kokoajan kehitetään omaa Freeloaderia. Joten tietäisikö joku, mistä olisi hyvä tilata tänne kylmään pohjolaan jenkeistä pelejä, jossa ei olisi mitkään mahdottomat postikulut? Olisi erittäin tervetullut tieto.
Ja selvennän vielä sen verran, että motiivina on täysin se, että haluaisin pelata pelini sellaisena kuin ne on tarkoitettu, ei niinkään se itse verisyys. Gore kun sattuu kuulumaan tähän peliin.
Offtopic: Kille7:aa ei koskaan tullut pelattua, mutta ainakin kuvien perusteella siinäkin oli isohkoja verisuihkuja vai olenko väärässä? Siinä on yksi seikka, jonka valossa on vaikea ihmetellä miksi näin menetellään...