Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No More Heroes

Vastaus: No More Heroes

Kipin kapin ostoksille. Play-Asia on pelaajan paras kaveri ja myy jenkkikonetta US$ 499.00.

Videogamesplussalle tuntuu tulevan Wii-eriä aina välillä ja hinta on ihan ok. Saattaa livahtaa läpi tullistakin.

Jos sinä sponssaat.
 
Vastaus: No More Heroes

Kyllä tuo peli itseäkin kovasti kiinnostaisi, mutta kyllähän se vähän (eikä niin vähääkään) kyrsii tuo typerä päätös siitä, että eurooppaan tulee karsittu versio. Näemmä pelin julkaisupäiväkin viivästyi, (nyt 7. maaliskuuta) Jollain foorumilla eläteltiin toiveita siitä, että eurooppaan tämän viivästymisen myötä tulisi sellainen versio, jossa saa valita antaako veren olla päällä vai ei. Hienoahan se olisi, mutta toiveajattelua sanon minä.

Joten: jos tuo PAL-versio No More Heroesista ilmenee verettömäksi (ja todennäköisesti se on veretön) niin olen tässä kovasti harkinnut jenkki-version ostoa, nyt kun wiille kokoajan kehitetään omaa Freeloaderia. Joten tietäisikö joku, mistä olisi hyvä tilata tänne kylmään pohjolaan jenkeistä pelejä, jossa ei olisi mitkään mahdottomat postikulut? Olisi erittäin tervetullut tieto.

Ja selvennän vielä sen verran, että motiivina on täysin se, että haluaisin pelata pelini sellaisena kuin ne on tarkoitettu, ei niinkään se itse verisyys. Gore kun sattuu kuulumaan tähän peliin.

Offtopic: Kille7:aa ei koskaan tullut pelattua, mutta ainakin kuvien perusteella siinäkin oli isohkoja verisuihkuja vai olenko väärässä? Siinä on yksi seikka, jonka valossa on vaikea ihmetellä miksi näin menetellään...
 
Vastaus: No More Heroes

Pääsi lipsahtamaan typo, Killer7:aa siis meinasin.
 
Vastaus: No More Heroes

Itse ostin yksityiseltä henkilöltä. 36 euroa postareineen ei ollut paha ;)

Mutta kai se PAL-versiokin on ostettava. NMH kun ei toimi edes modatulla Wiillä...
 
Vastaus: No More Heroes

Onko varmempaa tietoa Freeloaderista, en ole kuullut kuin huhuja. Tokihan se olisi ihme, jos ei kukaan sellaista kehittäisi, mutta Wiin päivitykset saattavat sotkea suunnitelmat helposti.
 
Vastaus: No More Heroes

Kuulin huhuja että pelin julkaisu siirtyi vielä viikolla, eli 14.3 tulisi vasta eurooppaan.

No sekin vielä. Jos verta ei kerran tipu, niin luulisi nyt että olisi jotain muuta ekstraa sitten...

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Vastaus: No More Heroes

Aivan. Ja näkee sitten mitä kotimainen lehdistö tykkää tästä pelistä.
 
Vastaus: No More Heroes

Mahtaakohan tuo viivästyminen 14.3.08 pitää paikkaansa täällä Suomessa. Play.com ja Britti Amazon kyllä listaavat pelin tulevan vasta 14.3, mutta suomalaiset verkkokaupat ja cdon.com ilmoittavat pelin tulevan edelleen karkauspäivänä 29.2. Esim. Agatha Christie peli ilmeisesti julkaistiin Suomessa ennen Britanniaa. (Suomessa 4.1, Briteissä 8.2.)
 
Vastaus: No More Heroes

Ainakin Markantalo mainosti peliä jo lehdessä. Taisi olla 55. Julkasusta ei mitään sanottu.
 
Vastaus: No More Heroes

Mahtaakohan tuo viivästyminen 14.3.08 pitää paikkaansa täällä Suomessa. Play.com ja Britti Amazon kyllä listaavat pelin tulevan vasta 14.3, mutta suomalaiset verkkokaupat ja cdon.com ilmoittavat pelin tulevan edelleen karkauspäivänä 29.2. Esim. Agatha Christie peli ilmeisesti julkaistiin Suomessa ennen Britanniaa. (Suomessa 4.1, Briteissä 8.2.)

Jees, ainakin Pelikauppa Pelitalo, Ata's PC, Gamelife, Konsolinet, Puolenkuun Pelit ja Vpd kaikkien sivuilla lukee julkaisupäivänä 29.2. Joten todennäköistä että päästään täällä kylmässä pohjolassa aikaisemmin peliä pelaamaan.
 
Vastaus: No More Heroes

Uuden NGamer -lehden mukana tulee komea No More Heroes -juliste.
 
Vastaus: No More Heroes

Jakaa siis edelleen mielipiteet. Arvostelusta tuli kyllä sellainen kuva että arvosanaksi ennemmin 85 kuin 65 ? No kohtapa pelin voi kokea itse.
 
Vastaus: No More Heroes

Jahas, no ei ihan vielä pääse pelaamaan nimittäin BlahDVDltä tuli ilmoitus:

"We apologise but we have been advised that the release date for your item "No More Heroes" has been moved to 14/03/2008."

Saa nähdä oisko sitä huomenna 29.2 sitten saatavilla Suomesta.
 
Vastaus: No More Heroes

älytöntä tuo sensuuri. jää tilaamatta... Veri oli tossa tyyliseikka siinä missä Tarantinon leffoissakin.

Virtuaalikonsolillekaan kun ei huippupelejä liian kovalla tahdilla tule niin huolettaa jääkö Wii vain Sportsin takia minulle O_o
 
Ylös Bottom