Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No More Heroes

Vastaus: No More Heroes

älytöntä tuo sensuuri. jää tilaamatta... Veri oli tossa tyyliseikka siinä missä Tarantinon leffoissakin.

Virtuaalikonsolillekaan kun ei huippupelejä liian kovalla tahdilla tule niin huolettaa jääkö Wii vain Sportsin takia minulle O_o

Ö? No fakta vaan taitaa olla se että suda ei halunnut riskeerata mitään tämän pelin kohdalla. Manhunt banjo on liian tuoreessa muistissa ja juurikin euroopan paska valtiot (britit und saksa, ruotsi??) sensuroi kaikkein tiiviimmin pelejä. (Sensuuri on persiistä,mutta ei tämä peli verettömyyden takia mulla kauppaan jää)

Osta sitten vaikka bwii jos tämä ei kiinnosta :rolleyes:
 
Vastaus: No More Heroes

Vaan ei hätää (Jooseppi heitä etusivulle uutinen!):
Wii Freeloader!

Importatkaa kurjat, importatkaa!

Asian pitäisi olla 100%:sti varma, mutta elkää silti hirttäkö sanansaattajaa! Vähän offtopiccia, mutta menköön tänne.
 
Vastaus: No More Heroes

Vuoden paras uutinen! Let the good times roll.

Tiesin, että se NMH kannatti tilata jenkeistä TIESIN :D

EDIT: Tilattu on. Raportoin toimivuudesta heti kun saapuu.
 
Vastaus: No More Heroes

Ei ole tänään ilmestynyt. Kysyin sitä tänään Tilt kaupasta samalla kun olin hakemassa Beautiful Katamari peliä XO:lle ja sanottiin että huhun mukaan on viivästynyt pari viikkoa. Konsolinet ilmoittaa nyt julkkaripäiväksi 14.3.08.
 
Vastaus: No More Heroes

Olihan tuosta jo uutisointia aiemmin. Ois ollu hieman outoa jos tänne suomeen ois tullu ennen brittejä.
 
Vastaus: No More Heroes

Jees. Tänään pääsee töiden jälkeen testailemaan kyseistä peliä. Ihan hyviä arvosteluja on saanut ainakin jenkeissä. Ilmoittelen kun saan itse jotain pohjaa miten peli toimii ja millainen tarina pelissä on.
 
Vastaus: No More Heroes

50 minuuttia takana ja vaikuttaa ihan hauskalta peliltä. Mikään ei ole hauskempaa kuin pistää porukkaa kahtia kunnon verilennon säestämänä :D

Ainut miinus mikä pisti heti silmään niin on kamera, jota saa olla kääntämässä melko usein.
 
Vastaus: No More Heroes

Suosittelen pelin jälkeen tutustumaan Killer 7:skaan jos NMH iski. Täysin eri genre, mutta juoni ja tapahtumat ovat samanlaista kultaa.
 
Vastaus: No More Heroes

Korkkasin NMH:n tänään ja tuntuu todella hyvältä. 33 min pelattu ja sijoitus on tällä hetkellä listalla kymmenes. Kontrollit ovat mainiot ja verta... sitä tässä pelissä todellakin on. Vähän vielä vaikea sanoa juonesta, mutta aika yksinkertaiselta vaikuttaa tällä hetkellä.

Äijäilyä päähenkilöllä ainakin riittää. Peli on ainakin näin ensitestin jälkeen koukuttavaa, mutta katsotaan alkaako äijien silpominen puuduttaa. :rolleyes:
 
Vastaus: No More Heroes

Tänään se sitten julkaistiin täällä kylmässä pohjolassakin... Kokemuksia PAL-versiosta?
 
Vastaus: No More Heroes

Itsehän tuon PAL version sitten hankin, osittain näin heräteostoksena. Juuri rankille 9 nousin ja siis, onhan tämä menevää mättöä. Se verenpuute... Ei se niin paljoa tavallisissa tappeluissa haittaa (tai sitten vaan olen unohtanut USA version mahtavuuden) mutta pakko myöntää, nuo pomotappelut on vähän laimeita. Muutaman pätkän nähnyt USA versioista ja onhan se veren lentäminen melkoisen eeppisen näköstä.
 
Vastaus: No More Heroes

Itsehän tuon PAL version sitten hankin, osittain näin heräteostoksena. Juuri rankille 9 nousin ja siis, onhan tämä menevää mättöä. Se verenpuute... Ei se niin paljoa tavallisissa tappeluissa haittaa (tai sitten vaan olen unohtanut USA version mahtavuuden) mutta pakko myöntää, nuo pomotappelut on vähän laimeita. Muutaman pätkän nähnyt USA versioista ja onhan se veren lentäminen melkoisen eeppisen näköstä.

Millä tavalla laimeita? Musta noi pomotappelut on juuri sitä mitä putkimätön jälkeen haluaa.
 
Vastaus: No More Heroes

Millä tavalla laimeita? Musta noi pomotappelut on juuri sitä mitä putkimätön jälkeen haluaa.

Siis kun jokaisen pomotappelunhan jälkeen on yleensä erittäin eeppinen verenvuodatus, joka näistä PAL-versioista puuttuu. Näyttää todella laimeelta. Varsinkin kun Sylvian apurit putsaavat puhdasta lattiiaa - normaalistihan se olisi täynnä verta. :(

Ehkä vähän huonosti väsymyksessä lauseen muotoilin, laimeudella tarkoitin sitä pomotappeluiden jälkeistä toimintaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: No More Heroes

Jep, kun näin uutisen, että pal-versiota karsitaan niin päätin, että on pakko hankkia ns ."oikea" kopio pelistä.
 
Vastaus: No More Heroes

Mutta ehkä tässä tarkoitettiinkin sitä, että verenlento ei ole omalaatuista.
 
Ylös Bottom