Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No More Heroes

Vastaus: No More Heroes

Varmaan julkaisija kieltänyt Sudaa kritisoimasta tota sensuuria...
 
Vastaus: No More Heroes

Olen tämän muistaakseni aiemminkin toitottanut, mutta näin vielä ulkopuolisena tarkkailijana tästä Sudan huumorista tulee mieleen elokuvaohjaaja Takashi Miike. Miiken elokuvia katselleet ovat vetäneet herneet nenään sensuroimisista ja sumennuksista kriittisissä kohdissa, mutta onkin käynyt ilmi että sensuroinnit ovat nimenomaan ohjaajan käsialaa. Joko se on huumoria ja/tai katsojien ärsyttämistä, mutta No More Heroesin maailmassa ja tapahtumissa on hyvin paljon samaa, mitä olen lukenut, katsonut trailereita tai gameplay-videoita.
 
Vastaus: No More Heroes

Hienolta peliltä vaikuttaa takana inan alle 3 tuntia ja keräilen juuri rahaa, että pääsen osallistumaan ranking 7 tehtävään. Muutamia häiritseviä juttuja mitkä ei sillä tavalla ole mitään fataaleja:

- Moottoripyörä jää välillä kiinni paikkoihin.
- Moottopyörän TURBO kun lähtee liikkeelle.
- Moottoripyörän pakki nappulaa (B) joutuu painamaan uudestaan kun vetää kaasulta pakille.

Nuo kun olisi vielä hionut niin olisi mukavampi ajella pitkin kaupunkia.

EDITTIÄ:
Niin ja täähän oli siis kommenttia NTSC-versiosta.
 
Vastaus: No More Heroes

Olen tämän muistaakseni aiemminkin toitottanut, mutta näin vielä ulkopuolisena tarkkailijana tästä Sudan huumorista tulee mieleen elokuvaohjaaja Takashi Miike. Miiken elokuvia katselleet ovat vetäneet herneet nenään sensuroimisista ja sumennuksista kriittisissä kohdissa, mutta onkin käynyt ilmi että sensuroinnit ovat nimenomaan ohjaajan käsialaa. Joko se on huumoria ja/tai katsojien ärsyttämistä, mutta No More Heroesin maailmassa ja tapahtumissa on hyvin paljon samaa, mitä olen lukenut, katsonut trailereita tai gameplay-videoita.

Ainakin Killer seiskassa läträttiin verellä myös. Ja on kyllä vaikea uskoa, että sensurointi olisi jotenkin hyvä juttu. Kyllä noissa demoissa on niin paljon jäsenten leikkausta ja muuta mukavaa, että tuntuisivat vain pöljiltä ilman ketsuppia. Minua veren puute ei olisi haitannut, mutta kun menivät muuttamaan vielä nuo päiden putoamiset ja muut kikkailut niin en tue.
 
Vastaus: No More Heroes

Hyvä peli vaan ei mitenkään loistava. Vituttaa nuo tekniset ongelmat esim. pätkiminen. Moottoripyörä tykkää myös takertua vähän jokapuolelle. Ai niin ja miksei noita sivutehtäviä voi retryttää vaan joutuu ajamaan sinne työkkäriin joka kerta uusiksi ? Vittuilua ? :confused:

Liekkö liian pieni koura meikäläisellä, mutta jatkuva control padilla väistely kyllä väsytti kädet ja oli pakko lepuuttaa kättä tiukan bossitaiston jälkeen.

Kolikkosuihkut ihmetyttää myös, mutta eipä tuo meikäläisen pelikokemusta muuttais vaikka lentäis kissoja ja koiria veren sijasta.

Mukavan kieroutunutta huumoria jokatapauksessa ja ainakaan kolmen tunnin perusteella katanalla hakkaaminen ei kyllästytä.
 
Vastaus: No More Heroes

Ainakin Killer seiskassa läträttiin verellä myös. Ja on kyllä vaikea uskoa, että sensurointi olisi jotenkin hyvä juttu. Kyllä noissa demoissa on niin paljon jäsenten leikkausta ja muuta mukavaa, että tuntuisivat vain pöljiltä ilman ketsuppia. Minua veren puute ei olisi haitannut, mutta kun menivät muuttamaan vielä nuo päiden putoamiset ja muut kikkailut niin en tue.

Onko jossain listaa versioiden eroista?

Itse olen vääntänyt PAL-versiota pelin puoliväliin. Melko ristiriitaisia tuntumuksia tämä herättää. Osa jutuista on tehty aika vasurilla, mutta osa skulaa hyvin. Eipähän ainakaan ole jättänyt kylmäksi.
 
Vastaus: No More Heroes

Onko supervoimien (hidastus, se missä hiukset blondaantuvat ja tulipallojen nakkelu) aktivoitumisessa minkälainen logiikka? Tuleeko ne ihan satunnaisesti, kun jokainen tappo käynnistää hedelmäpelin vai voiko hommaan jotenkin vaikuttaa?
 
Vastaus: No More Heroes

Onko supervoimien (hidastus, se missä hiukset blondaantuvat ja tulipallojen nakkelu) aktivoitumisessa minkälainen logiikka? Tuleeko ne ihan satunnaisesti, kun jokainen tappo käynnistää hedelmäpelin vai voiko hommaan jotenkin vaikuttaa?

Satunnaisestihan ne heilahtavat. Ja tässä nyt vaikkapa omia huomioita tuosta goren määrästä (en siis ole pelannut PAL-versiota)

Viholliset menevät lyönnin suunnasta ja aseen tyypistä riippuen paloiksi. Esim loppupään megasapelilla vihollisten yläruumis lentää huitsin nevadaan. Sama pätee salamurhaajiin esimerkiksi Heavy Metalin kädet lentävät miekan mukana ja pää perässä. Destroy Man katkeaa vertikaalisesti ja Holly Sommers syö kranaatin ja osa yläruumiista ja toinen käsi lähtevät lomille. Verta myös suihkuaa joka demossa tonneittain.


Joissain kohdissa goren puuttuminen ei varmasti haittaa, mutta minusta jo perusvihujen hakkaaminen on helkkarin hauskaa kun niitä lakoaa monta kerralla ja ruudulla ei näy muuta kuin suihkuja.
 
Vastaus: No More Heroes

Hahah läpi. True ending jätti todella hyvä fiilikset pelistä ja teki mieli melkein välittömästi aloittaa peli bitterillä uudestaan. Räikeistä vioistaan huolimatta erittäin nautittava peli, vaikkei ehkä ihan niin diippeihin fiiliksiin päästykään kuin Killer seiskan kanssa. No ehkä tämä on se "aurinkoisempi" Sudan puoli.
 
Vastaus: No More Heroes

Sama homma. Lopputaistelu kruunaa kaiken! Vois alottaa vaikeimmalla tasolla uusiksi, mikä sinänsä ei olekaan ehkä vaikea koska:

Saa alottaa parhaalla miekalla ja voimat säilyy

Wii want more Heroes! Ehkä nyt pitäs hommata se freeloader ja pelata jenkkiversio läpi veren kanssa.
 
Vastaus: No More Heroes

Jotenkin eka kerralla osa demoista tuntui teennäisiltä, mutta kun tuota alkua taas kokeilin, niin hymy perseessähän se intro meni. Ja kun eka kenttä alkoi niin naurussa oli pitelemistä kun niiltä ensimmäisiltä henchmäneiltä lentää päät ja Travis huutaa "FUCKHEADS"

Alussa muuten sanotaan, että "let the bloodshed begin", eli ei mitään PAL-versioita tueta.
 
Vastaus: No More Heroes

Melko hauska peli tämä on NTSC uncut versiona. Kyllä näyttäs tylsältä ilman verisuihkuja. Olisi vaan toivonut että valomiekkaa voisi heilutella wiikapulalla tai vaihtoehtoisesti nappia painamalla ja missä on moninpelimoodit? Lähinnä co-oppia kaipaan kun ei tuo taistelumekaniikka deathmatchinä menisi minuuttia kauempaa.

Graffat on yllättävän hyvän näköiset mutta hieman reunanpehmennystä voisi käyttää wii-pelit hyväkseen. Pelissä omasta hotellihuoneesta löysin no more heroes -trailerin joka näytti aivan mahtavalta verrattuna itse peliin.

Eiköhän tuo tule loppuun asti väännettyä kun sen verta kiinnostavalta näytti pari ekaa bossia.
 
Vastaus: No More Heroes

Hoh hoo, toissapäivänä pistin tilaukseen play-asia.comista No More Heroesin NTSC-version + Freeloaderin. (55,51 postikuluineen) Niitä odotellessa...
 
Vastaus: No More Heroes

Kertokaahan Pal-version kyseisestä pelistä omistavat häiritseekö verenpuute pelikokemusta? Peli kiinnostaisi kovasti, mutta en haluaisi ruveta freeloaderin kanssa leikkimään.
 
Vastaus: No More Heroes

Kertokaahan Pal-version kyseisestä pelistä omistavat häiritseekö verenpuute pelikokemusta? Peli kiinnostaisi kovasti, mutta en haluaisi ruveta freeloaderin kanssa leikkimään.

No ei minua ainakaan hirveästi. Päävastukset tuntuvat aika tylsiltä kun sitä väkisin miettii että mitenhän paljon hienommalta ne olisivat näyttäneet NTSC-versiossa. Tosin, jos en olisi tiennyt että pelissä oli tarkoitus olla verta, en olisi ehkä huomannut koko puutetta. Ja mitä käytännöllisyyteen tulee, välillä sitä kuulee että joitakin se veri häiritsee sellaisissa tilanteissa jossa vihollisia on paljon ja minä uskon sen, sillä minusta jopa tuo PAL-version "tuhka" peittää turhan paljon näkyvyyttä silloin kun ei ole varaa ottaa yhtään osumaa. Ja No More Heroesissahan ON jonkin verran tehtäviä joissa ei kannata/saa ottaa osumaa ja joissa on tuhottomasti tykinruokaa ja joiden uusimista varten joutuu ramppaamaan eestaas samojen alueiden välillä.

... Mutta ihan rehellisesti sanottuna, kyllä se veri olisi minustakin ollut päheempää :(

Näin sivujuttuna: mikä helkkari siinä oikeastaan on että pitää joka hemmetin kerta pöräyttää niihin hemmetin työkeskuksiin saadakseen työtehtäviä? Jätkällä on kännykkä!
 
Vastaus: No More Heroes

Ite oon ainoastaan ntsc versiota pelannut ja tavallisissa tappeluissa sitä ei edes huomaa, eikä mua ainakaan haittaisi vaikka sitä ei olisikaan. Bossit olisivat kuitenkin tosiaan paljon tylsempiä ilman verta kun bosseissa verta roiskuu ihan kunnolla :)
 
Vastaus: No More Heroes

Tulipahan tuossa vähän aikaa sitten pelattua läpi ja pakko sanoa, että Wiin paras 3rd party peli mitä on tullut pelattua.
Ja tuosta verestä sen verran, että ei oikeasti haitannut yhtään kun pleailin peliä... mutta kun olin pelannut läpi ja kävin youtubesta kattomassa noi ntsc versioiden pomotappelut / videot niin sitten vähä tuli sellanen fiilis, että olispa toi pal versio samanlaista vereellä pelleilyä.
Varsinkin Destroymänin pal version kuolema on vähän turhankin kesy verrattuna tohon ntsc versioon.
 
Vastaus: No More Heroes

Ihan jees peli kyllä on. Sopivaa mättöä :)

Kysymys:

Kuinka sen säälittävän koulutytön saa hengiltä? :mad:
 
Ylös Bottom