Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen tämän muistaakseni aiemminkin toitottanut, mutta näin vielä ulkopuolisena tarkkailijana tästä Sudan huumorista tulee mieleen elokuvaohjaaja Takashi Miike. Miiken elokuvia katselleet ovat vetäneet herneet nenään sensuroimisista ja sumennuksista kriittisissä kohdissa, mutta onkin käynyt ilmi että sensuroinnit ovat nimenomaan ohjaajan käsialaa. Joko se on huumoria ja/tai katsojien ärsyttämistä, mutta No More Heroesin maailmassa ja tapahtumissa on hyvin paljon samaa, mitä olen lukenut, katsonut trailereita tai gameplay-videoita.
Ainakin Killer seiskassa läträttiin verellä myös. Ja on kyllä vaikea uskoa, että sensurointi olisi jotenkin hyvä juttu. Kyllä noissa demoissa on niin paljon jäsenten leikkausta ja muuta mukavaa, että tuntuisivat vain pöljiltä ilman ketsuppia. Minua veren puute ei olisi haitannut, mutta kun menivät muuttamaan vielä nuo päiden putoamiset ja muut kikkailut niin en tue.
Onko supervoimien (hidastus, se missä hiukset blondaantuvat ja tulipallojen nakkelu) aktivoitumisessa minkälainen logiikka? Tuleeko ne ihan satunnaisesti, kun jokainen tappo käynnistää hedelmäpelin vai voiko hommaan jotenkin vaikuttaa?
Kertokaahan Pal-version kyseisestä pelistä omistavat häiritseekö verenpuute pelikokemusta? Peli kiinnostaisi kovasti, mutta en haluaisi ruveta freeloaderin kanssa leikkimään.