Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

Eikös redworth ole sitä, mikä kasvaa siellä oblivion porttien takaisessa muolimassa? Muistaakseni ainakin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Redworthia löytää ainakin Wendelbek - ayleid ruinin ympäriltä jonkin verran (Löytyy jostain panther riverin reunalta), ellen väärin muista niin panther riverin alueelta kukkaa pitäisi muutenkin löytyä paljon. Oli kohtalaisen iso kenttä myös Blackwoodin eteläreunalla jossain mutta tarkemmin en osaa sanoa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
Redworthia löytää ainakin Wendelbek - ayleid ruinin ympäriltä jonkin verran (Löytyy jostain panther riverin reunalta), ellen väärin muista niin panther riverin alueelta kukkaa pitäisi muutenkin löytyä paljon. Oli kohtalaisen iso kenttä myös Blackwoodin eteläreunalla jossain mutta tarkemmin en osaa sanoa.


Löytyhän ne vihdoin, kiitoksia! Dragons Tongueta löytyy myös tuolta suunnalta, jos joku kaipaa. Melko tyly tuo maagien killan rangaistus omilta varastelemisesta:)
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Taisinpa bugiin törmätä.
Fighters Guildin Harluin's Watch tehtävässä pitää tappaa kaikki trollit sitten lopuksi. Ongelma vain on että olen jo tappanut ne mutta guesti ei vaan päivity. Olen aivan varma että jokainen on kuollut. Se nainen siellä Harluin's Watchissa käskee vaan mennä tappamaan kaikki trollit aina kun käy jututtamassa.

Edellisestä tallennuksesta on kohta seitsemän tuntia joten ei ihan heti tekisi mieli aloittaa sieltä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Onkos teillä kellään muulla vartijat murhanneet Thoroniriä? :D

Grey Foxina juoksin karkuun ja vaihdoin pois, 'antauduin' vartijoille, jotka tämän jälkeen kääntyivät ympäri ja tappoivat Thoronirin. Hiukkasen oli leuka lattialla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

voisitteko neuvoa mistä saisin rahaa, kun sitä ei tunnu saavan kuin 30-40 kulta rahaa aina, onko jotn kikkaa. tällä hetkellä on noin 800. eikä silläkään saa mitään ostettua. lähinnä aseita ja asunnon.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Nyt on pelailu jäänyt vähemmälle, mutta itselläni sitä tuntui tulevan joka rei'ästä aivan liikaa!! Muistelen summien olevan kymmenissä tuhansissa, ja aseita & armoreita en kaupasta ostanut (korjautin vain, paremmat kamat löytyy matkan varrelta kun mitä kauppiaat myyvät). Mutta varmaankin helpoin (joskin myös halpamaisin) keino on mennä areenalle lyömään vetoa, ja pistää seiviä ennenkun pistää panosta, ja jos menee väärin niin eikun load ja uudestaan... Tätä pidin itse äärimmäisenä keinona, eli jos puuttui jokunen kymppi esim. jotain tavaraa ostettaessa eikä jaksanut mennä etsimään uutta luolastoa koluttavaksi. Tosin onhan ne glitchitkin, jos et ole konetta verkossa käyttänyt, eli päivittänyt peliäsi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
Nyt kun viimein onnistuin parantumaan vampyyrista, niin haluaisin tietää että miten on parannuksen kanssa jos muutun uudelleen? Tottakai varon nyt tarkasti ettei niin käy mutta siltä varalta että töppään jossain välissä olisi hyvä tietää.

20 tunnin työ se oli :D , oli kivaa saada erilaista kuvakulmaa peliin, mutta silti helpotus kun pääsi siitä eroon.


tietääkö kukaan missä argonian on? minä olen etsinyt sitä kaikkialta mutta en löydä ja jos joku tietäisi tarkenpaa kuin pelkän kaupungin koska olen etsinyt niinkaunan että en enää jaksaisi etsiä. muuten ne skillit mitkä alkaa vähentyö kun olet vamppyyri taudissa niin kun parannut palautuuko ne?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

redwolf sanoi:
voisitteko neuvoa mistä saisin rahaa, kun sitä ei tunnu saavan kuin 30-40 kulta rahaa aina, onko jotn kikkaa. tällä hetkellä on noin 800. eikä silläkään saa mitään ostettua. lähinnä aseita ja asunnon.

Menet vaan luolastoihin ja sieltä ryöväät kamaa. Toinen hyvä tapa on myydä omatekemiä juomia. Varsinkin jos on korkea Alchemy taito.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

voit myös liittyä areenalle ja taistelle siellä. aina kun voitat saat rahaa. aluksi saat aika vähän, mutta kun voitat tarpeeksi monta ottelua niin se raha summa kasvaa mitä saat. minä olen siellä grand champion niin saan jo maksimissaan n. 2300. jos et tiedä missä areena siaitseen niin se on impperial cityssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
tietääkö kukaan missä argonian on? minä olen etsinyt sitä kaikkialta mutta en löydä ja jos joku tietäisi tarkenpaa kuin pelkän kaupungin koska olen etsinyt niinkaunan että en enää jaksaisi etsiä. muuten ne skillit mitkä alkaa vähentyö kun olet vamppyyri taudissa niin kun parannut palautuuko ne?


Seuraa rantaviivaa Bravilista vähän matkaa pohjoiseen, pitäisi löytyä Veyond Cave, täynnä argonialaisia pahiksia.
Kaikki kyvyt palautuu ennalleen kun parannut.
 
kiitos avusta. pääsin eroon siitä vamppyyri taudista, mutta vaikka tehtävä meni läpi ja tauti on poissa niin skillini eivät palautuneet pitääkö minun tehdä vielä jotain että ne palautuisivat? mistä muuten saisi deadric armoreja ja aseita kun kaupoissa ei ole ja oblivionistakaan ei löytynyt?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
tietääkö kukaan missä argonian on? minä olen etsinyt sitä kaikkialta mutta en löydä ja jos joku tietäisi tarkenpaa kuin pelkän kaupungin koska olen etsinyt niinkaunan että en enää jaksaisi etsiä. muuten ne skillit mitkä alkaa vähentyö kun olet vamppyyri taudissa niin kun parannut palautuuko ne?
Argonianit ovat niitä liskomaisia tyyppejä ja niitä löytyy varmaan joka kaupungista. Itse vain kuljin Imperial Cityssä kunnes argonian tuli vastaan, iskin sitä sillä daggerilla kylkeen ja juoksin pois.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

TJ69 sanoi:
kiitos avusta. pääsin eroon siitä vamppyyri taudista, mutta vaikka tehtävä meni läpi ja tauti on poissa niin skillini eivät palautuneet pitääkö minun tehdä vielä jotain että ne palautuisivat? mistä muuten saisi deadric armoreja ja aseita kun kaupoissa ei ole ja oblivionistakaan ei löytynyt?


Käy kappelissa hakemassa siunaus, pitäisi palauttaa vahingoittuneet kyvyt (jos siis tarkoitat sitä että kyvyt näyttää punaista). Tosin siunausta ei saa jos infamy on korkeampi kuin fame :D

Daedric armojeja yms. saa vasta kun taso on yli 20 (muistaakseni).
 
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
Käy kappelissa hakemassa siunaus, pitäisi palauttaa vahingoittuneet kyvyt (jos siis tarkoitat sitä että kyvyt näyttää punaista). Tosin siunausta ei saa jos infamy on korkeampi kuin fame :D

Daedric armojeja yms. saa vasta kun taso on yli 20 (muistaakseni).

huomasin että minun infamy on korke ampi kun fame niin miten saan famen korkeammaksi kun infamy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Jepjep, ongelma on se että olen jumittunut tämmöiseen (thieves guild?) questiin jossa saa slop drudgen pestin Skingradin linnassa, ongelma on se että en ymmärrä mitä pitäisi tehdä!?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Slop drudgena painut vankilaan, siellä juttelet vangille. Käytävän päästä löytyy salaovi.. Seuraa verijälkiä. Tapa täti, tehtävä about tehty. Muista käydä tappelun jälkeen parantelemassa itsesi kirkossa, ellet halua olla vampyyri.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Morred sanoi:
Jepjep, ongelma on se että olen jumittunut tämmöiseen (thieves guild?) questiin jossa saa slop drudgen pestin Skingradin linnassa, ongelma on se että en ymmärrä mitä pitäisi tehdä!?

Pitää muka viedä ruokaa niille vangeille tjsp. Ja sitten pitääkin tutkiskella paikkoja siellä tai jotain. Mikä on tehtävän päätavoite? En niin tarkkaan muista tuota tehtävää.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Taitaa olla päätavoite löytää "The lost histories of Theranies" kirja, jos oikein muistan, vanki vain kyykkii nurkassa enkä ole vielä ainakaan salaoveä löytänyt, kaipa se kohta löytyy.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Coca Cola light sanoi:
Mistä löytää Grand Soul Gem:jä?

Olen tekemässä tuota vampyyrinpoisto tehtävää ja minun olisi noidalle vietävä 5kpl Grand Soul Gem:jä. Minkänäköisiä ja mitä ne edes on? Tutka ei auta asiassa eikä tehtävässä sanota mistä niitä kannattaisi etsiä.
Aikaisemmin tuosta sanottiin että eiku caveihin tai raunioihin etsimään, mutta aika tuskaiselta tuntuu tuo 5 löytää. Ja kukaan ei suostu myymäänkään kun vaan huutavat että älä pure sinä likainen otus ja muuta mukavaa..

Ei kellään ole tiedossa varmaa paikkaa josta saisi kohtuu helposti noita grand soul gemejä? Kiva tauti tuo vampyrisismi :(
 
Ylös Bottom