Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

Vastaus: Oblivion-helppari

tiedätkö kun menen main-guestejä läpi tässä oblivionissa.niin mä oon tehtävässä blood of the daedra. jos tiedät miten tehtävän pääsee kerrotko minulle tai laita viesti kiertämään pyydän?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

miten pääsen sen tehtävän blood of the daedra. kirjoitakaa vinkejä pliz!?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tjoo, Oblivion on epäilyksittä maailman paras peli. Kaikki osa-alueet on toteutettu loistavasti, peli on täynnä ovelia pikku oivalluksia, peli on jäätävän laaja ja kaikki osa-alueet on saatu yhdistettyä aivan käsittämättömän hienoksi kokonaisuudeksi.
Peli-intoa kuitenkin pilaa turhauttavan usein ilmenevät bugit - varsinkin ne, joiden takia kokonainen tehtävä voi jämähtää paikalleen. Tällä viikolla erikoistarjouksessa:
The Horror of Dive Rock.
Tein alkulässytykset, tapoin itse ison ja pahan Uderfrykten sekä pöltsäsin "häneltä" Frostwyrm Bowin, jonka jälkeen minun oli määrä löytää Agnarin ruumis maasta ja päättää tehtävä tutkimalla hänen ruumistaan. Mutta kappas, Herra ruumis ei jaksanut ilmestyä sovittuun tapaamiseen ja siinä sitä sitten ihmeteltiin suu auki, että onpas kauniit maisemat pelissä.
Onko olemassa mitään korjausta kyseiseen vikaan (itse en ainakaan löytänys :mad: ) ja onko kenelläkään käynyt samalla lailla? Tuleeko siinä Agnarin ruumista tutkiessa edes mitään tekstiä ruutuun, vai onko tehtävä sitten läpäisty Uderfrykten teilaamisen jälkeen ja Agnarin tutkiminen on vain muodollisuus? Tätä tehtäväähän ei mihinkään erikseen näkyviin merkitä, mutta kyse on kunniasta. Sekä pelin että minun.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Marsu sanoi:
Tuleeko siinä Agnarin ruumista tutkiessa edes mitään tekstiä ruutuun

Ei tullut minulla, eikä ruumiilta löytynyt mitään käyttökelpoistakaan. Pelkät karvakamppeet päällä ja hopeinen kirves vieressä.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

OmigauMee sanoi:
Ei tullut minulla, eikä ruumiilta löytynyt mitään käyttökelpoistakaan. Pelkät karvakamppeet päällä ja hopeinen kirves vieressä.
Kiitos, tuo todella pelasti peli-intoni. Nyt siis The Mystery at Harlun´s Watch on ainut bugi, joka pilaa etenemiseni. Kahta eri pätsiä kokeillut - molemmissa vielä sanotaan, että korjaa tuon bugin - mutta kumpikaan ei ole auttanut. Menee vähitellen hermot tuohon kohtaan. :mad:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Pakko kysyä.. Pääseekö White Gold Towerin huipulle mitenkään ? Itse en ole vielä löytänyt keinoa.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

extreme_02 sanoi:
Pakko kysyä.. Pääseekö White Gold Towerin huipulle mitenkään ? Itse en ole vielä löytänyt keinoa.

Siis se Imperial Cityn keskellä oleva torni? Ei pääse. No, pc-versiolla pääsee, jos kikkailee konsolikomennoilla.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Siis se Imperial Cityn keskellä oleva torni? Ei pääse. No, pc-versiolla pääsee, jos kikkailee konsolikomennoilla.

Juu näin arvelinkin. Ois vaa ollu iha kivat maisemat sieltä. :rolleyes:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
http://www.youtube.com/watch?v=iSPniqqbvC0

http://www.youtube.com/watch?v=iSPniqqbvC0
Tässä videossa nähtävästi pelataan kuitenkin 360-versiolla, eli kait se on mahdollista :p

En nyt katsellu noita videoita, mutta pikku pröidi jakso kikkailla ittensä sinne huipulle paint brushien avulla (jäävät ilmaan leijumaan kun pudotata ja siitä sitten loikkimaan). Tosin hupi jäi lyhyeksi, koska kuten arvata saattaa tornista putoaa läpi ja koska teki sen homman kaupungin muurien sisällä, niin maisemat ulkopuolella on sen mukaiset...todella karut.

edit. no näköjään joku oli videossa keksinyt jotain fiksumpaa...
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Tälläistä kysyisin että kun oblivion ruinseissa on niitä aaveita, niitä sinisiä ja kultaisia. Niin miten niitä saa hengiltä ei tavallisella aseella ainakaan?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Kenit88 sanoi:
Tälläistä kysyisin että kun oblivion ruinseissa on niitä aaveita, niitä sinisiä ja kultaisia. Niin miten niitä saa hengiltä ei tavallisella aseella ainakaan?

Tietty materiaali puree noihin: Hopea, Ebony ja Daedric. Taiat tekee tietenkin vahinkoa ja sitten on kaikki enchanted aseet. Ongelma noiden kanssa on se, että esim. will-o-wisp imee energiaa päästessään liian lähelle.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

olge sanoi:
Siis se Imperial Cityn keskellä oleva torni? Ei pääse. No, pc-versiolla pääsee, jos kikkailee konsolikomennoilla.

Sinne torniin olisi kyllä hienoa päästä. Silloin, kun aloitin pelaamaan Oblivionia ja pääsin Imperial Cityyn, niin heti tuli mieleen, että tuon tornin huipulle on päästävä.

Valitettavasti sinne ei päässyt. :confused:
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Oisko jollain heittää vähän vinkkiä tuohon Chalicen etsimistehtävään. Eli siis kyseessä se Thadonin antama tehtävä Shivering Islessä. On kyllä ärsyttävä kohta, kun kuolo korjaa aika nopeasti.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

extreme_02 sanoi:
Oisko jollain heittää vähän vinkkiä tuohon Chalicen etsimistehtävään. Eli siis kyseessä se Thadonin antama tehtävä Shivering Islessä. On kyllä ärsyttävä kohta, kun kuolo korjaa aika nopeasti.

Kannattaa varmaan aina katsoa ensin gamefaqs sivuston läpipeluuohjeet. Koko shivering islen läpipeluuohje löytyy osoitteesta:
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/937897/47878
 
Ylös Bottom