Vastaus: Oblivion-helppari
Tjoo, Oblivion on epäilyksittä maailman paras peli. Kaikki osa-alueet on toteutettu loistavasti, peli on täynnä ovelia pikku oivalluksia, peli on jäätävän laaja ja kaikki osa-alueet on saatu yhdistettyä aivan käsittämättömän hienoksi kokonaisuudeksi.
Peli-intoa kuitenkin pilaa turhauttavan usein ilmenevät bugit - varsinkin ne, joiden takia kokonainen tehtävä voi jämähtää paikalleen. Tällä viikolla erikoistarjouksessa:
The Horror of Dive Rock.
Tein alkulässytykset, tapoin itse ison ja pahan Uderfrykten sekä pöltsäsin "häneltä" Frostwyrm Bowin, jonka jälkeen minun oli määrä löytää Agnarin ruumis maasta ja päättää tehtävä tutkimalla hänen ruumistaan. Mutta kappas, Herra ruumis ei jaksanut ilmestyä sovittuun tapaamiseen ja siinä sitä sitten ihmeteltiin suu auki, että onpas kauniit maisemat pelissä.
Onko olemassa mitään korjausta kyseiseen vikaan (itse en ainakaan löytänys

) ja onko kenelläkään käynyt samalla lailla? Tuleeko siinä Agnarin ruumista tutkiessa edes mitään tekstiä ruutuun, vai onko tehtävä sitten läpäisty Uderfrykten teilaamisen jälkeen ja Agnarin tutkiminen on vain muodollisuus? Tätä tehtäväähän ei mihinkään erikseen näkyviin merkitä, mutta kyse on kunniasta. Sekä pelin että minun.