Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nykyinen pelikoneeni on PS3. Myös reilu kolme vuotta vanha peecee löytyy, kyllä sillä tarvittaessa jokusen pelin saisi pyöräytettyä. Muutamaa peliä tullut pelailtua vuosien varrella enemmän.

Ennen pölsö3 tuloa omistin X0 - myin pölsön alta turhana. Verkkopelaamista tuli kokeiltua todella vähän, tympii ajatuskin maksaa siitä pelien, lisätarvikkeiden ja konsolin hinnan päälle. Lähinnä GTA IV pelailin läpi tuolla koneella, kourallista muita pelejä tuli kokeiltua.

Myös PS2 omistan edelleen, sillä tullut lähinnä dvd leffoja kateltuu ja singstaria hoilattua.

PS1 löytyy myös edelleen. Käytöstä se poistui jo vuosia sitten, mutta kaapissa se on vieläkin.

Lapsuudessani meiltä löytyi myös NES ja kuuluisat Mario 1 ja 3. Kaikesta laskien olen ilmeisesti Sony mies.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS1,
PS2, ( 2 mallia, läski ja slim.)
PSP,
PS3.

Eli Sony-miehiä olen.

PS.

En ole koskaan edes miettinyt ostavani X-Boxia kotiini.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS1
PS2
PS3
Xbox 360

Sonymiehiä oltiin, kunnes oli pakko ostaa Xbox 360 todella monien mielenkiintoisten exclusiveiden takia (GeoW, Halo, Alan Wake, Splinter Cell). Nykyäänkin tulee kyllä pelattua enemmän PS3:sta koska laite tuntuu tutummalta ja turvallisemmalta (Tämä johtunee siitä että PS3 on ollut kotona jo melkein 2 vuotta, Xbox 360 vasta 5 kuukautta). Lyhyesti: En ole yhden konsolin mies.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kaikki tämän genin konsolit tuli koettua, mutta tällä hetkellä käytössä on pelkästään PS3. Laaja yksinoikeuspeli -valikoima ja Blu-ray -toisto vakuuttivat. Ja tietysti ne PS:n pelisarjat joita on ruvennut fanittamaan.

Tietysti sitten löytyy myös pelikelpoinen PC, muttei siitä enempää näillä foorumeilla.:p
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nykykonsoleiden oma historia:
Xbox
PS2 (myyty)
Xbox360 20gb (useampi)
PS3 (myyty)
Xbox360 Slim 250gb (2 kpl)
PS3 (myyty taas pois)

Eli tästä päätellen Microsoftin miehiä.
PS3 ei vaan pelikoneena vakuuta.
BD leffat katsellaan nykyaan hyvällä BD soittimella.

Eli pari kertaa on tullut PS3 hommattua huomatakseni, että raha mennyt hukkaan.
Viimeiseksi lähinnä GT5:n takia, mutta pelihän oli liki täysi susi.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Kyl.

360 on ainoa joka kotona on pysynyt, Wii ja Ps3 kävivät kyllä.

Omaan käyttöön boksi vain sopii parhaiten, kontrolleri ja käytettävyys.

BR löytyy ihan soittimena.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

PS3 320gb
Xbox 360 120gb
PS2
PSP
SNES

Pleikkaripoikia ollaan. Boxi tuli hommattu lähinnä Forzan, Alan Waken ja Mass Effectien takia. Joten pelejä sille ei ole kertynyt pelejä kuin alle 10. Toisin kun pleikkarilla taidettiin ylittää jo 50 raja :D

PSP taas pölyttyy jossain laatikon pohjalla joten ei siitä sen enempää.

PS2 ja Snes on hyvässä tallessa porukoilla. PS2 on pikkuveljen käytössä, mutta Snes on suojelukohde peleineen. Tarvis varmaan kantaa se tänne turvaan :)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

löytynee ,xbox,Ps1,Ps2,Ps3 x2 eli aika saletisti sony mies :) Aikoinaan piti ostaa xbox-360 mutta Bd toisto,pelit ja kaveripiiri vaikutti päätökseen aika vahvasti..
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Tavallaan olen yhden konsolin mies sillä PS3 löytyy ja sitä tulee kovasti käytettyä ja sitten löytyy myös Wii jonka pistän käyntiin ehkä 2 kertaa vuodessa.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Ehdottomasti yhden konsolin mies! PS3 tuli talouteen huhtikuussa 2007 ja siitä lähtien ollaan tätä konsolisukupolvea seurattu Sonyn laitteen avulla. Pelejä hyllyssä noin 20, mutta vaihtoruletti kavereiden ja GameStopin kanssa pyörii, joten toista sataa nimikettä tullut varmasti koettua tämän sukupolven aikana.

Olen aina ollut PlayStation-mies, kun olen konsoleilla pelannut ja aion sellaisena myös pysyä! *käsi ritarilliseen tervehdykseen sydämen päälle*
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut huomaamaan että aika tuskaista elämä on ilman Xlootaa. Pelkkä PS3 tällä hetkellä löytyy ja onhan toi boxi pakko vielä hommata. :p Wiistä koitin kovasti innostua, mutta ainoa peli jonka parissa viihdyin pari minuuttia kauemmin oli SMG2.

Meni vähän offariksi. :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut huomaamaan että aika tuskaista elämä on ilman Xlootaa. Pelkkä PS3 tällä hetkellä löytyy ja onhan toi boxi pakko vielä hommata.
Mä olen tässä viimeisen puoli vuotta miettinyt kanssa, että voisi varmaan ostaa uuden Xboxin, mutta ei tämän vuoden julkaisulista mitenkään suunnatonta vauhtia pakota pitämään. Ehkä joskus loppukesästä sitten.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

en ole uskollinen kasvottomille korporaatioille ja useampi konsooli löytyy joiden pelit ovat jollain tapaa kiinostanu


nämä omistan
PC (oikeastaan ainoa jolla pelaan ja konsoolit on todella satunnaista pelaamista varten)
xbox
ps2
xbox 360
ps3
psp
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Itselläni on vain PS3 ja PC. PSP tai XBOX 360 harkinnassa.

Konsolien historia

PS1 2x (Myyty)
PS2 2X (Myyty)
Gamecube 1x (Myyty)
PC 1x ( Jos lasketaan konsoliksi)
PS3 1x

Käsikonsolit:

Gameboy 1x (Myyty)
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Itseltäni löytyy pari konsolia,

-GameCube
-Gameboy Color (koska myös Gameboy)
-DS Lite (koska paras DS ja GBA)
-PS1
-PS2 x2 (toinen importteja varten, toinen vuonna 2002 ostettu ja hyvin potkii vielä)
-PS3
-PSP
-SNES
(-PC)

NES (uudestaan), Wii(U), 3DS, harkinnut, että jos jossain vaiheessa hommais, jos ei muutakaan käyttöä keksisi rahoilleen. Xboxia kerran harkitsin, mutta eipä tuolla mitään virkaa olisi, kun on PS3. Joten monen konsolin mies, mutta tuskin koskaan sen yhden. :D
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Onhan noita vanhoja koneita vaikka mitä, mutta taidanpa pysytellä Sonyn kelkassa näillä näkymin. En pahemmin ole Microsoftin fani millään alalla :rolleyes:
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En pahemmin ole Microsoftin fani millään alalla :rolleyes:

Itsekään en sinänsä ole MS fani, mutta onhan se konsoli rintamalla mulle ainoa ja oikea.
PS3 ollut pariin kertaan, mutta aina myyty pois.

Eli X360 * 2kpl.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole.
Tällä hetkellä taloudesta löytyy:
-Xbox 360 Slim 250gb
-Xbox 360 Arcade + 120gb(Emännän käytössä) :D
-PS3 80gb

Suurin osa peleistä tulee kyllä väänettyä boksilla.
 
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Edelleen yhden konsolin jyystäjiä ollaan, pitäisi tosin Xloota ostaa jotta pääsee uusinta Gearssia ja Halo Anniversarya tykittämään. :p
 
Ylös Bottom