Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

Nykyisin olen yhden konsolin mies. Hetken koitin pitää rinnalla xboxia, mutta sillä ei tullut pelattua yhtään, eli se oli täysin turha ostos ja myin pois.

Itse samoilla linjoilla, sillä erolla, että PS3 vasta uhkaa lähteä lentoon tästä huushollista.
Melkosen turha vehe.

Yhdellä konsolilla mennään täälläkin, playstation 3 töllössä kiinni. :D

Playstation 1, 2 & 3. Sexboxi kylläkin ollut harkinnassa jo jonkun aikaa parin yksinoikeuspelin vuoksi, mutta saa nähdä tuleeko hankittua. :P

Melkein kaikki pelikonsolit löytyy tai löytynyt eli en ole yhden konsolin mies missään nimessä, mutta tällä hetkellä vain Gamecube ja PS3 kiinni. Yhden Cuben ja pelejä jättänyt mutsille jos käy kylässä ja tulee tylsää niin voi siellä myös pelata :D Boxi myyty koska sillä ei musta nykyään ole yhtäkään kiinnostavaa peliä. Harvoin jaksaa pleikkariakaan enään pelata kun osti uusia osia koneeseen niin useimmat menee sitten pc:llä läpi. Sama mulla niinkuin tuntuu olevan monella muullakin, paljon pelejä ja välillä vaikea päättää mitä pelais ja hirveesti monia tulleita mitä ei oo kerinny hommatakkaan.

En nyt sentään, löytyyhän noita muutama... Xbox 360,Wii, PS3, PS2, NES ja Vita

Viimeksi muokannut moderaattori:

Xbox 360, Wii ja DS3 löytyy. PS3 oli aikaisemmin harkinnassa, mutta vielä ei ole tullut mitään syytä sitä hankkia.

Joskus Sega vs. Nintendo -aikoina tuli sodittua aika vahvastikin konsolisodan rintamalla ja poteroissa, mutta tätä nykyä aikuisikään tullessa on hoksannut että ehkä se pääpaino on silti kaikesta huolimatta peleissä. Eli ihan sama mille masiinalle se peli tulee, jos se on hyvä niin se on sitten hyvä. Uudelle sukupolvelle omistan vain X360:n, mutta eiköhän se PS3 hankintaan mene heti kun hinta laskee sanotaanko vaikka alle parin sadan. Siellä on pari pelilä mitkä syyhyttäisi (Unchartedit, Heavy Rain) mutta ei niin paljon että olisin kiiruhtanut ostamaan moista. On tuota pelattavaa ollut kalallakin liiankin kanssa.

Löytyy PS3, Xbox 360 ja pelikelpoinen PC. Eniten tulee nysvättyä PC:n kanssa.

Pidemmän aikaa tullut oltua pelkästään Sonyn leirissä niin Pleikkarimallien One, 2 ja 3 kuin PSP:nkin viitoittamalla tiellä. Nyt on kuitenkin tullut aika hankkia ÄksLaatikkoTäyskierros lähinnä kertarysäyksellä iskevän konsolipuolen yksinoikeudellisen couch co-op -valikoiman takia.

Gears of War, Halo sekä Left4Dead nyt ensimmäisinä sarjoina mitä mieleen tulee.

Mitä tulee yksinpeleihin: Aina on tuntunut siltä, että Mass Effectit pitää pelata Boksilla. Alan Wake pitää kokea. Tuleepahan joululahjapaketille kokoa, voi hyvä helvetti sentään :D

Eikä nyt aleta enää lisäämään listaan mitään, antakaa tulevalle boksinyypälle aikaa tutustua valikoimaan :P

Tähän sukupolveen asti olin yksi konsoli per sukupolvi -mies, ja vielä niin että konsoli oli aina Nintendon valmistama. Tässä sukupolvessa sinnittelin Wiillä julkaisupäivästä noin vuoden, mutta sitten kaveri lainasi reissuun lähtiessään PS3:sta muutamaksi viikoksi. Puolessa välissä taisin jo ostaa kasan blu-ray-leffoja ja alkaa katselemaan mistä oman saisi halvimmalla.

Kyllähän tuolla PS3 jurnutellaan menemään Skyrimin kallioita ja NHL 13 jäitä pitkin. CoDitkaan ei jää unholaan. En ole kuitenkaan niin vannoutunut PlayStation-fani, vaikka kaikki PS:t löytyy, eli PS1, PS2, PSP, PS3 ja PS Vita. Omistin Wiinkin, mutta käytön vähäisyyden takia myin pois pilkkahintaan. Ennen tuota PS3 ostoakin olin lähellä käydä vieraissa, olin jo kassalla XBOX 360 kädessä, mutta kassan vierestä löytyikin yksi tarjous-PS3. Tämän sitten nappasin mukaan, ja hyvin palveli, mutta sitten serkkupoikani käväisi tiputtamassa koko höskän rappusia alas. No, ei siinä mitään, nyt löytyy PS3 320gb, eli omat musiikit NHL:ään ja kaikennäköistä kuvaroskaakin tulee sinne tungettua. Pelejä on noin 8, mutta pelaan n. kolmea-neljää satunnaisesti. Eli mitään XBOX-vihaajia en ole, aivan yhtä hyvät ovat, kummallakin omat hyvät puolensa (XBOXilla ohjain, ja PS3 maksuton internet.)

(Nostan tämän ketjun unohduksista, koska tää sopii parhaiten tänne.)

Aikaisemmin jo tässä ketjussa mainitsin että käytän Steamiä, ja omistan Xbox 360:n, ja pari vuotta sitten ostin PS3:n kun halvalla sai.
Viime vuoden puolella tuli ostettuu Wii U, aluksi sillä tuli pelattuu hyvin paljon, mutta nyt se kerää pölyä hyllyssä.
Nuo 2 muutakin konsolia on tosi vähän käytössä, kiinnostavia pelejä löytyy kaikille kolmelle, mutta aikaa ei tahdo löytyä pelaamiseen.

Mutta yhtä en ole lopettanut, eli halpojen pelien hamstraaminen on jatkunut, PS Store, Xbox Live ja PC:n Steam -pelejä tulee ostettua usein. Jotenkin sitä luulee että aikaa ois pelata vaikka mitä, mutta harvoin sitä pelaa, mielummin katsoo esim. Fox:lta ja Jim:ltä vaikka mitä roskaa.
Monet niistä peleistä on maksanut noin 3 euroa kpl, joten sitä myös ajattelee, että mitä välii jos ei ehdi.

Nyt Kesä ja Heinäkuussa on alkanut PS4 ja Xbox One kiinnostaa ja paljon, yhtään tosi kiinnostavaa peliä niillä ei vielä ole, että pelkästään alennusprosentin takia olisin jomman kumman ostanut, ja parempi silmäkarkki kiinnostaa myös aina.
Kyllä jotain pelattavaa aina löytyisi, ja varsinkin PS4:lle "omistan" PS+:n avulla jo muutaman pelin.

Yritän nyt parhaani mukaan olla ostamatta kumpaakaan ja odottelen että niille tulee Grand Theft Auto 6 tai Red Dead Redemption 2.
Uutta Rockstarin open world peliä on aina pakko päästä pelaamaan julkaisupäivänä.
Lara Croft and the Temple of Osiris kiinnostaa myös, mutta yhden latauspelin takia ei ehkä kannata uutta konsolia ostaa,
parempi tietty sekin, kuin alennusprosentin takia:)

GTA6 ja RDR2 julkaistaan ehkä 2-3 vuoden päästä, että siihen asti pitäis hillitä ostohaluja.

En ole. Omistan Ps4 ja Wiiu Ja One on tilauksessa + näiden lisäksi löytyy edellisiä sukupolvia :).

Ehdottomasti olen, PS4!

Mun mielestä monenlaisen ja -merkkisen värkin räpläily on vähän sellasta kyseenalaista...Yksi värkki ja kumppani kerrallaan! :D

Xboxin leirissä olen lymyillyt ensimmäisestä versiosta lähtien, nyt Onessa menossa. Mielessä kävi vaihtaa Pleikkariin tuossa PS4/Xbone taitteessa, mutta pähkäilyn ja vertailun jälkeen totesin että tuo ääniohjaus ja Windows-integraatio on kuitenkin mieleisempi.:o

Taas ollaan yhden konsolin mies.
On ollut PS4 ja Xone julkkarista asti molemmat, mutta näin muutaman KK:n vertailun jälkeen selvänä ykköskonsolina jatkaa selvästi monipuolisempi, ja tällä hetkellä pelivalikoimansa puolesta monipuolisempi Xbox One.
PS4 sai uuden kodin pääkaupunkiseudulta.

Nykyisessä sukupolvessa olen yhden konsolin mies. Tämän sukupolven valinta osui PS4:seen ja olen ollut todella tyytyväinen tilanteeseen.
Pelien vähyys ei ole haitannut, kun pelailen yleensä vain yhtä moninpeliä kerrallaan.

Edellisessä sukupolvessa omistin PS3 ja Xbox 360:n, mutta käytännössä PS3 oli vain Bluerayta varten ja Xbox 360 pelaamista varten. Edellisen sukupolven opeista opittuna. Turha ostaa toista konsolia, kun pelailen 95% vain toisella.

Olen PS1:n ilmaantumisesta asti ollut Pleikkarimies kunnes aikanaan tein "takinkäännön" ja ostin 360:n PS3:n rinnalle, koska Gears of War ja Dead rising olivat liian kovia houkuttimia.

Täytyy sanoa, että edellisen polven konsoleista PS3 on ollut lähinnä leffojen pyörittämistä varten ja boxilla on pelattu niin maan perkuleesti. Onhan toki PS3:lla omat yksinoikeushuippunsa, mutta pääsääntöisesti kaikki pelit joissa oli moninpeli tuli ostettua boxille.

Kunnes saapui nextgen. Tai nowgen nykyään. Silloin tein päätöksen, että ostan jommankumman konsolin ja sillä mennään ja siihen panostetaan. Sonyn mötkylä sai vakuutettua ja en ole kyllä hetkeäkään katunut päätöstäni. Kertaakaan ei ole tullut mieleenkään ostaa uutta boxia tuohon kaveriksi.

PS3 saa hoitaa yhä leffojen pyörittämisen toistaiseksi ja vanha 360 saa olla paikoillaan kunnes PS4 saa oman HBO sovelluksensa.

Eli ennen en ollut yhden koneen mies. Nykyään olen. Toivottavasti olen myös tulevaisuudessakin.

Ylös Bottom