Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omistan: GameCube, Game Boy Advance, Game Boy Color, Nintendo64, Game Boy, SNES, NES.

Kukin tehköön omat johtopäätöksensä.

Omistan PSX:n ja 3.5 Gamecuben, toki ostaisin muitakin konsoleita
mutta kun raha ei kasva puissa :p

Ennen minulla oli NES, Megadrive ja GBC...

Itseltäni löytyy vain Xbox, mutta mikäli kyse ei olisi vain rahatilanteesta niin varmasti löytyisi myös PS2 ja 3.5. GC. Joten taidan olla yhden konsolin mies, mutta en niinkään omasta halustani :)

No onhan noita vanhoja koneita jo iso kasa(esim. NES, SNES jne.) . Onhan xbox ja ps2 ostettu myös ja GC löytyy hyllyltä heti julkaisun yhteydessä, eli en siis ole yhden konsolin mies. Ostan kaikki joka tapauksessa.

PS2:n on ollut jo yli vuoden ja hinnanalennuksen avittamana varmasti Xboxikin löytyy kohtapuolin hyllystä. :)

Kun PC:see rupes vitutta niin ostin PS2, tuntui sopivimmalta.
Mutta ruohohan näyttää aina aidan toisella puollella vihreämmältä, eli vilkuilua vieraisiin pöytiin on ollut. Mutta kyllä vanha ja turvallinen on aina paras.
Mutta muuten mulle se on ihan sama mikä konsoli on, kuhan se ei ole XBox eikä GC, ;)

Niin no, lapsellistahan se on. Mutta kivaa.
Lapsellisempaa on kylläkin mielestäni yhden konsolin nimeen sokeasti vannominen ja kilpailevan tuotteen asiaton haukkuminen.
Mutta onneksi sellaista ei näillä sivuilla näy.

Tällä hetkellä löytyy PS2, mutta olen aloittanut jo hallituksen pehmittämisen, jotta joskus saisin ostettua myös XBOXin. Nintendoa tuskin koskaan tulen ostamaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kassi
Aika lapsellista toi usean konsolin käyttö.

No nyt en ole samaa mieltä. Joka konsolille tulee omat loistavat yksinoikeuspelit, joita ei muilla konsoleilla näe. Toki kaikille konsoleille tulee paljon samoja pelejä.

Ja mä sain sydärin, kun GC ja PS2 ilmesty. Plaagh..
mitä paskoja.
On se niin sääli kun Kassin oma threadi suljettiin:( mutta onneksi naurua on tiedossa tälläisten viestien muodossa

lähinnä mua kiinnostaa itse pelit.

Cube lähtee heti perjantaina. boXin hankin kunhan rahaa kertyy tarpeeksi. aika "lapsellinen" taidan olla ;)

t. kassius clay

oon monikonsoli gubbe.
mutta tällä hetkellä mulla on vain PS2, sille ois tarkoitus hankkii kumppaniks joko Cube tai Xbox.

Mulla on tällä hetkellä vain PS2 enkä taida muita ostaa ainakaan
vielä ku toi rahapuoli on vähä huono. Kun mulla oli DC mä halusin
PS2:sen mut nyt ku mulla PS2 mä haluun GameCuben. Pitäis kai
alkaa ryösteleen kauppoja että sais kaikki konsolit.:D

Osta sinä GC tai
minkä haluat, mutta mitään naurettavaa
ei mun viestissä luulis olevan...

Joo siis ei sun viest(e)issä mitään naurettavaa oo ollu. Ei tietenkään! Miks semmosta väität?

Ylös Bottom