Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]
Hedu tappaa pelaajan yhdellä. Medpackia käytetään kuin asetta. Otetaan käteen ja painetaan liipaisinta.
Pelin ilme on hiukan vanhahtava. Otan tuon oikeasti täysin vapaan ja riittävän piirtoetäisyyden kyllä ilolla vastaan. Ei tätä mihinkään muuhun voi mielestäni verrata kuin Armaan ja alkuperäiseen Fläshpointiin. Tunnelma Hardcore-vaikeustasolla neljän suomalaisen kanssa co-oppia pelatessa oli ainakin minulla aivan huipussaan. Oikeastaan ostin koko pelin vain co-op mielessä.
Moninpeliä kokeilin mutta ei ole minun juttu. En jaksa perustella, liikaa asioita joista en oikein pidä. Infinity Ward 4evah.
On totta, että pelissä on paljon bugeja. Ehkä pahimpana tuo kaverilistan jumittaminen ja pelissä puheäänien pätkiminen. Tekoälyn on aika älytöntä välillä ja erilaisia pikkujuttuja sattuu silmään tuon tuostakin. Tuosta tehtävien samankaltaisuudesta en ole samaa mieltä koska minulla on enemmän kuin vasta kaksi tehtävää läpipelattuna. Tehtävät vaihtelevat kuin myös pelattavat roolit: kohteen tuhoamisesta helikopterilentäjien pelastamiseen ja rivimosurista iskuryhmän jäseneen.
Pidän tästä jo sen takia, että konsolipuolella ei vain ole mitään vastinetta tälle genrelle; simulaatiomainen näkemys first person shootterista. There is no substitute. Juhakon tavoin pidän tästä, yllättävän paljon. Sain mielestäni mitä toivoin enkä ole lainkaan pettynyt. Jotenkin asennoiduin multiplayeriin hyvin varoen enkä siis pessimistinä pettynyt.
Patchia odotellessa.
Hedu tappaa pelaajan yhdellä. Medpackia käytetään kuin asetta. Otetaan käteen ja painetaan liipaisinta.
Pelin ilme on hiukan vanhahtava. Otan tuon oikeasti täysin vapaan ja riittävän piirtoetäisyyden kyllä ilolla vastaan. Ei tätä mihinkään muuhun voi mielestäni verrata kuin Armaan ja alkuperäiseen Fläshpointiin. Tunnelma Hardcore-vaikeustasolla neljän suomalaisen kanssa co-oppia pelatessa oli ainakin minulla aivan huipussaan. Oikeastaan ostin koko pelin vain co-op mielessä.
Moninpeliä kokeilin mutta ei ole minun juttu. En jaksa perustella, liikaa asioita joista en oikein pidä. Infinity Ward 4evah.
On totta, että pelissä on paljon bugeja. Ehkä pahimpana tuo kaverilistan jumittaminen ja pelissä puheäänien pätkiminen. Tekoälyn on aika älytöntä välillä ja erilaisia pikkujuttuja sattuu silmään tuon tuostakin. Tuosta tehtävien samankaltaisuudesta en ole samaa mieltä koska minulla on enemmän kuin vasta kaksi tehtävää läpipelattuna. Tehtävät vaihtelevat kuin myös pelattavat roolit: kohteen tuhoamisesta helikopterilentäjien pelastamiseen ja rivimosurista iskuryhmän jäseneen.
Pidän tästä jo sen takia, että konsolipuolella ei vain ole mitään vastinetta tälle genrelle; simulaatiomainen näkemys first person shootterista. There is no substitute. Juhakon tavoin pidän tästä, yllättävän paljon. Sain mielestäni mitä toivoin enkä ole lainkaan pettynyt. Jotenkin asennoiduin multiplayeriin hyvin varoen enkä siis pessimistinä pettynyt.
Patchia odotellessa.