Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Täysin must ostos! Jos laitevaatimukset liian kovat tietokoneella niin sitten pleikkarilla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Sellanen "ihan kiva" fiilis tulee kun tätä on seurannut, mutta täältäpäin ei mitään hirveetä luottoa ole kyllä tässä vaiheessa herumassa...4 vs 4 moninpeli. Mä olen koko ajan odotelut, että koska tuo väite kumotaan mutta pikkuhiljaa alkaa näyttään pahalta ja se ei ollut mikään aprillipila?

Kyllä se on pojat sillä tavalla, että tällä tietoa "oikea" OFP-peli eli -> ARMA 2 on se kovempi juttu käytetävissä olevien tietojen perusteelta. Pessimistinä (niin moneen peliin karvaasti pettyneenä) mulla on vaikeuksia uskoa, että OFP2 pätkii edes alkup. OFP jos monipeli olisi tosiaan vain kahdeksalle? Tietenkin olisi mukavaa yllättyä positiivisesti.

Näin se Hype toimii, hirvee myllytys "halvan kopion" ympärillä ja ketään ei se oikea OFP:n jatko-osa oikein kiinnosta? Onko täällä edes ketjua vielä ARMA kakkoselle. Jossain vaiheessa jos jaksaa ja alkaa paremmin tietoja A2 löytyyn, niin teen ehkä sitten jopa itse oikeutta ja kerään kaikki faktat yhteen viestiin. Ellei joku muu kerkee ensin?

Ite tosiaan odotan tätä peliä vain tolla "katotaan nyt" statuksella, mutta tottakai luotto on kovempaa Bohemian poikien suuntaan, ovathan he todistetusti tehneet ehkä parhaan sotapelin ikinä? Orggis OFP:tä pelataan tälläkin hetkellä netissä...ja peli on reilusti yli 10 vuotta vanha :) Ei huono! Sen saavutuksen rinnalla ei paljon rahalla ostettu OFP brändi saa respectiä...

Edit: Pakko muuten vielä mainita, että vanhan Xboxin OFP: Elite pelissä oli muistaakseni max 16 netissä. Ja se oli muutenkin aikas jees peli, progressive scan vaan tarvi olla boksissa päällä tai ei oikein nähnyt mitään. Varsin ahdistava FOV myös hieman haittasi...mutta oli se peli silti aika kova saavutus. Kelpaisi kyllä sekin peli ihan sellasenaankin tänne ihan millon vaan. (sillä erotuksella että liimatähtäin olisi pois)
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Rehellisesti sanoen 4v4 kuulostaa aika säälittävältä.. OFP ykköstä ei ole tullut pelattua, mutta pelissähän siis on suht suuret ulkoilma-alueet sotatantereena? Kyllä IMO pitäis saada ainakin 16v16.. Niiden tietojen perusteella mitä pelistä tiedän, siis :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Kyllä se on pojat sillä tavalla, että tällä tietoa "oikea" OFP-peli eli -> ARMA 2 on se kovempi juttu käytetävissä olevien tietojen perusteelta. Pessimistinä (niin moneen peliin karvaasti pettyneenä) mulla on vaikeuksia uskoa, että OFP2 pätkii edes alkup. OFP jos monipeli olisi tosiaan vain kahdeksalle? Tietenkin olisi mukavaa yllättyä positiivisesti.

Näin se Hype toimii, hirvee myllytys "halvan kopion" ympärillä ja ketään ei se oikea OFP:n jatko-osa oikein kiinnosta? Onko täällä edes ketjua vielä ARMA kakkoselle. Jossain vaiheessa jos jaksaa ja alkaa paremmin tietoja A2 löytyyn, niin teen ehkä sitten jopa itse oikeutta ja kerään kaikki faktat yhteen viestiin. Ellei joku muu kerkee ensin?

Ite tosiaan odotan tätä peliä vain tolla "katotaan nyt" statuksella, mutta tottakai luotto on kovempaa Bohemian poikien suuntaan, ovathan he todistetusti tehneet ehkä parhaan sotapelin ikinä? Orggis OFP:tä pelataan tälläkin hetkellä netissä...ja peli on reilusti yli 10 vuotta vanha :) Ei huono! Sen saavutuksen rinnalla ei paljon rahalla ostettu OFP brändi saa respectiä...
Samoilla linjoilla sikäli, että Bohemialle lämpenin miekin täysillä ekan OFP:n hohteessa. Toisaalta ARMA oli PC:llä itselleni täydellinen pettymys niin yleisen pelattavuutensa, fysiikkamoottorinsa kuin pelillisen sisältönsä vuoksi. Monet odottivat, että ARMAsta tulee uusi Operation Flashpoint (aka OFP2), mutta toisin kävi. Pikemminkin kyseessä oli grafiikkapäivitetty valopilkkuvedos, joka väläyttely jäi kauaksi alkuperäisosan rosoisesta loistokkuudesta. Tämän jälkeen oma luotto Bohemiaan horjahti sen verran, että nyt kaikki jatkopalastelut katsotaan nimike kerrallaan samalta viivalta.

Ei sillä, hyvältä näyttää ARMA 2:n ennakkotiedot ja toivotaan, että tsekkistudio räjäyttäisi pankin tällä kertaa kunnolla. Silti antaisin mahdollisuuden myös Codemastersin vastineelle huolimatta ennakkoon hyvinkin vaatimattomasta moninpelistä. Ennakkoon kumpaakaan ei silti kannata suoraan teloittaa pystyyn tai kruunata taivaisiin, vaikka toiveita ja epäilyksiä molempiin teoksiin kohdistuukin. Ensimmäisten ingame-pelivideoiden pohjalta voi jo paremmin kommentoida kuinka hyvin paketit on kasattu molemmilla tahoilla.

PS. Ei tosiaan taida löytyä ARMA 2:lle vielä omaa hypeketjua. Saa tehdä, tai voin itsekin tekaista myöhemmin kun jaksan ja muistan tiedot keräillä nippuun. =)
Rehellisesti sanoen 4v4 kuulostaa aika säälittävältä.. OFP ykköstä ei ole tullut pelattua, mutta pelissähän siis on suht suuret ulkoilma-alueet sotatantereena? Kyllä IMO pitäis saada ainakin 16v16.. Niiden tietojen perusteella mitä pelistä tiedän, siis :D
Juuei kovin fläsäyttävää ennakkohyvettä moninpelin osalta, jos annettuihin tietoihin on luottamista. Tilanne muuttuisi positiivisemmaksi, mikäli mukaan saataisiin x-määrä käskytettäviä teköälysotilaita verkkorähinää kuorruttamaan. Kahden pelaajan kooppi on sekin erittäin niukka herkkupala, mutta uskoisin että komennettavaksi annettavat kahdeksan teköälysotilasta per pelaaja tuovat asianmukaista lisäsyvyyttä kenttätaaperrukseen mukaan, kunhan itse yhteistyötehtävät ovat pontevalla sykkeellä tehtyjä ja niitä pukkaillaan runsaasti pelattavaksi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Yhteistyömuodosta plussaa, mutta toi 4 vs. 4 verkkopeli ei ensikuulemalta kuulosta hyvältä, varsinkaan jos PC:llä voidaan tarjota jo ihan toisen mittakaavan verkkokokemusta. Menee hankintaan sehän on selvä, mutta alusta on vielä kysymysmerkki.

Kahdeksan uutta kuvaa pelistä. Maastot ovat osin suoraan kuin meiltä ja sehän ansaitsee jo ylimääräisen hurraa huudon :)

Kuvia: http://operationflashpoint2.org/2009/02/8-new-in-game-operation-flashpoint-2-screens-found/

Kylläpäs on maalauksellisen näköistä. Kunpa täyspelikin näyttäisi tuolta. Iso peukku visuaaliselle ilmeelle.
Tästähän voisi alkaa pikkuhiljaa kiinnostua, verkkopelin pienuus on kyllä täysin käsittämätöntä tämän kaltaisessa pelissä. Itseäni arvelluaa, kuinka se verkkopeli on ylipäätään kasattu, jos kerran pelaajamääräkin on noin pieneksi jätetty.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Toivoisin alkuperäisen Op: Flashin tasoista elämystä, mutta tämä toive tuskin toteutuu.

Upeimpia muistoja ovat tehtävät joissa piti mennä soolona, ja pysyä piilossa, koska vihujen ylivoima oli niin suuri.
Muitan myös tehtävän jossa jouduin ryömimään "kotiin", koska jalat oli ammuttu alta.

Kaikki tehtävät piti toisella kerralla vetää täydellisesti, joka johti useisiin epäonnistumisiin, ja niitä seuraavaan totaali-vitutukseen. Onneksi tätä varten olin kenttä-editorilla tehnyt stressin lievitys tehtävän; hirveä kasa jalkaväkeä vs. minä Shilkan ohjaimissa, siellä pienellä saarella.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

OFP:tä pelanneena voin sanoa, että ehkä saatan ostaa. Koska OFP:kin oli todella hyvä (siis on edelleen :D) niin tämäkin varmaan on. Mutta en ole vielä varma ostanko.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Ei hyvää päivää! :eek:

Taidan jäädä muistelemaan kultaisia muistoja OFP:sta ja odotelen MAG:ia.

Kyllä. 4vs4 on säälittävyyden huippu. Tämä on PS3 eikä mikään wii :mad:
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Rehellisesti sanoen 4v4 kuulostaa aika säälittävältä.. OFP ykköstä ei ole tullut pelattua, mutta pelissähän siis on suht suuret ulkoilma-alueet sotatantereena? Kyllä IMO pitäis saada ainakin 16v16.. Niiden tietojen perusteella mitä pelistä tiedän, siis :D

Kuulostaa tuo moninpelikin ihan kohtalaiselta, kun siinä on nuo moninpeli kampanjat. Olisiko tuo tavan moninpeli kuiteskin 8 vs 8 eikä 4 vs 4.
PC version will feature:

* 32 player (16 vs 16) in addition to the 256 NPC squad members (8 per squad per player)
* 8 player co-op in addition to NPC squad members
* 4 player Campaign + single mission co-op

Console(Xbox360+PS3)version will feature:

* 16 player (8 vs 8) in addition to NPC squad members
* 4 player co-op in addition to NPC squad members
* 2 player Campaign + single mission co-op

1. Please note: aside from the number of players in multiplayer the content of this game will be the same across platforms.

Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint_2
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Pientä informaatiota alkaa tippumaan kyseisestä pelistä...
Edome-uutislinkin fysiikkamoottori-infot ovat kylläkin jo hyvän tovin olleet esillä/tiedossa (mm. köh), mutta tokkopa tuo kertaus haitaksi on. =)

Pelisaitin videolinkit olivat sen sijaan jääneet tsekkaamatta ja ihan kelpoisalle näytti. Etenkin auringon liikkeen ja vuorokausisyklin mukaan vaihtuva valaistus näytti demotuksen pikavauhdissa komealta. Räjähdykset ja muut efektit näyttivät nekin varsin tumakoilta, vaikkei aidosti tuhoutuvaa maastoa nähdäkään. Hahmomallit ja laajat avomaastot olivat myös kivasti OFP-hengen mukaisessa kuosissa.
Lince sanoi:
Console(Xbox360+PS3)version will feature:

* 16 player (8 vs 8) in addition to NPC squad members
* 4 player co-op in addition to NPC squad members
* 2 player Campaign + single mission co-op
Tämä on erittäin lohdullinen päivitystieto.

Mikäli mukana olevat NPC:t toimisivat käytännössä yhtä sujuvasti kuin alkuperäisessä OFP:ssä, niin rymistelyistä saataneen varsin mielenkiintoiset yhteenotot myös konsoleille. Sillä mikäli NPC-yksiköitä - eli tässä tapauksessa pelaajan komennettavia teköälysotilaita - olisi ennakkotiedon mukaiset kahdeksan AI-solttua käytössä per pelaaja, tämä tarkoittaisi melkoista rähinää taistelualueilla. 8 vs 8 = 16 pelaajaa x 8 NPC:tä jokaisella pelaajalla = yhteensä 128 solttua samanaikaisesti ottamassa yhteen. :)

Veikkaan että lopullisessa PvP-moninpelissä NPC:iden määrää lasketaan kuitenkin ainakin puolella (eli kahdeksasta neljään NPC-solttuun tai sen alle) suorituskyvyn takaamiseksi, mutta olisihan tuo kiva ajatella yli sadan sotilaan yhteenotoista. Etenkin jos teköälykaverukset osaisivat ekan OFP:n tapaan käyttää tankkeja ja helikoptereita itsenäisesti pelaajan tueksi ja turvaksi (yksi AI kuskina, toinen ampujana), niin tuostahan kehkeytyisi oikein herkulliset verkkohurlumheit.

Mutta tämä pelkkää mehuttelua tässä vaiheessa. Katsellaan ja kuulostellaan, kun lisää tietoa ilmestyypi. Kiitos Lincelle päivityksestä. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Tämä on erittäin lohdullinen päivitystieto.

Mikäli mukana olevat NPC:t toimisivat käytännössä yhtä sujuvasti kuin alkuperäisessä OFP:ssä, niin rymistelyistä saataneen varsin mielenkiintoiset yhteenotot myös konsoleille. Sillä mikäli NPC-yksiköitä - eli tässä tapauksessa pelaajan komennettavia teköälysotilaita - olisi ennakkotiedon mukaiset kahdeksan AI-solttua käytössä per pelaaja, tämä tarkoittaisi melkoista rähinää taistelualueilla. 8 vs 8 = 16 pelaajaa x 8 NPC:tä jokaisella pelaajalla = yhteensä 128 solttua samanaikaisesti ottamassa yhteen.

Veikkaan että lopullisessa PvP-moninpelissä NPC:iden määrää lasketaan kuitenkin ainakin puolella (eli kahdeksasta neljään NPC-solttuun tai sen alle) suorituskyvyn takaamiseksi, mutta olisihan tuo kiva ajatella yli sadan sotilaan yhteenotoista. Etenkin jos teköälykaverukset osaisivat ekan OFP:n tapaan käyttää tankkeja ja helikoptereita itsenäisesti pelaajan tueksi ja turvaksi (yksi AI kuskina, toinen ampujana), niin tuostahan kehkeytyisi oikein herkulliset verkkohurlumheit.

Mutta tämä pelkkää mehuttelua tässä vaiheessa. Katsellaan ja kuulostellaan, kun lisää tietoa ilmestyypi. Kiitos Lincelle päivityksestä. :)

Nyt kyllä toivotaan, että tuollainen on moninpeli, kuten kirjoitit. Eli yli sadan sotilaan yhteenottoja. :D

Olisi kyllä todella hienoa tuo, varsinkin jos toteutuu. Mutta toivotaan vasta tässä vaiheessa. Nyt kyllä varmistui, että ostan tämän pelin, vaikka tuota ominaisuutta ei olisi. :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

No 16 + AI-pelaajat kuulostaakin jo paljon paremmalta. En pysty uskomaan tuohon 8 AI-pelaajaan per nettipelaaja, mutta ois kyllä siistiä jos näin kävis.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Codemastersilta videota, jossa näkyy myös hieman gameplay pätkää: klik!

E: Ylempi video siis.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Sellanen "ihan kiva" fiilis tulee kun tätä on seurannut, mutta täältäpäin ei mitään hirveetä luottoa ole kyllä tässä vaiheessa herumassa...4 vs 4 moninpeli. Mä olen koko ajan odotelut, että koska tuo väite kumotaan mutta pikkuhiljaa alkaa näyttään pahalta ja se ei ollut mikään aprillipila?

Kyllä se on pojat sillä tavalla, että tällä tietoa "oikea" OFP-peli eli -> ARMA 2 on se kovempi juttu käytetävissä olevien tietojen perusteelta. Pessimistinä (niin moneen peliin karvaasti pettyneenä) mulla on vaikeuksia uskoa, että OFP2 pätkii edes alkup. OFP jos monipeli olisi tosiaan vain kahdeksalle? Tietenkin olisi mukavaa yllättyä positiivisesti.

Näin se Hype toimii, hirvee myllytys "halvan kopion" ympärillä ja ketään ei se oikea OFP:n jatko-osa oikein kiinnosta? Onko täällä edes ketjua vielä ARMA kakkoselle. Jossain vaiheessa jos jaksaa ja alkaa paremmin tietoja A2 löytyyn, niin teen ehkä sitten jopa itse oikeutta ja kerään kaikki faktat yhteen viestiin. Ellei joku muu kerkee ensin?

Ite tosiaan odotan tätä peliä vain tolla "katotaan nyt" statuksella, mutta tottakai luotto on kovempaa Bohemian poikien suuntaan, ovathan he todistetusti tehneet ehkä parhaan sotapelin ikinä? Orggis OFP:tä pelataan tälläkin hetkellä netissä...ja peli on reilusti yli 10 vuotta vanha :) Ei huono! Sen saavutuksen rinnalla ei paljon rahalla ostettu OFP brändi saa respectiä...


Näinhän se on.

Itsellä kanssa odotukset tippuneet tätä kohtaan ja keskittyminen pelkästään Arma 2:ssa.

Omalla kohdalla homma mennyt jopa niin pitkälle, että muutama kuukausi sitten kasasin uuden pc:n pelkästään pelikäyttöön Armaa varten.

Konsolipelit jääneet kokonaan ja voisi melkein myydä pleikan pois...

Armaa pelanneena ei omalla kohdalla kyllä varmaan tule koskettuakaan enään Call of Dutyyn yms arcade-tyylisiin fps:iin.

Kyllä varmaan tulee tämä OFP : Dragon Rising kokeiltua, mutta uskon, että Arma 2 tulee olemaan se ainoa oikea peli, mitä tulee "realistic military shooter" peleihin vuonna 2009.
Onhan Bohemia Interactive tehnyt Virtual Battlespace 1 ja 2:n joka on käytössä mm yhdysvaltain armeijalla... Aika pitkälti sama meininki Arma 2:ssa.

Ja mitä tulee Arma 2:n konsolijulkaisuun, voipi käydä niin että ei edes tule PS3:lle.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2 [HYPE]

Bohemia Interactivelta suht syyttävä sormi Codemastersia kohtaan:




BOHEMIA INTERACTIVE MADE THE FOLLOWING PRESS RELEASE TODAY:

FOR IMMEDIATE RELEASE

THE NAME GAME: CODEMASTERS MARKETING OF NEW OPERATION FLASHPOINT CREATES CONFUSION, PROVOKES PROTEST

Is the upcoming Codemasters game really the much anticipated return of the genre-defining military conflict simulator Operation Flashpoint: Cold War Crisis?

Is it really the official sequel to the multi-award winning Operation Flashpoint: Cold War Crisis?

Bohemia Interactive says: No! What matters is the game, not the name.



Prague, Czech Republic, February 26, 2009 - In a letter from its attorneys to the English company The Codemasters Software Company Ltd, Bohemia Interactive Studio s.r.o., the leading Czech-based independent games developer, is protesting Codemasters marketing tactics which tout Codemasters upcoming game Operation Flashpoint: Dragon Rising as the return of or official sequel to the genre-defining game Operation Flashpoint: Cold War Crisis.

The award-winning Operation Flashpoint: Cold War Crisis was created by Bohemia Interactive in 1997-2001. Bohemia Interactive licensed its creation to Codemasters to publish and distribute. Although Codemasters owns the Operation Flashpoint trade mark and plans to release its new game under that title, Bohemia Interactive has always owned 100% of the original OFP game. Bohemia also provided gaming community complete set of editing tools and on-going support that turned the original OFP into one of the most modded PC games ever. Codemasters owns only the name and Bohemia Interactive wants fans to understand that Codemasters new game is not from the same development team that brought them the classic original.

In the license agreement, Bohemia Interactive expressly reserved the exclusive right to develop sequels to the original OFP game, says Leora Herrmann of Kluger, Peretz, Kaplan & Berlin, PL in Miami, attorneys for Bohemia Interactive. Codemasters also acknowledged that Bohemia owns all the intellectual property in the game except the words Operation Flashpoint, adds Herrmann.

Since Codemasters has no right to use the Bohemia Interactive game engine or any other component of the Bohemia-developed game, how can it rightfully claim to produce a sequel? asks Bohemia Interactive CEO Marek Spanel.

Because Codemasters owns the trade mark Operation Flashpoint, Bohemia Interactive cannot use the name for its own sequels. Instead, ArmA, released in 2007 and already adopted by the modding community, is powered by the second generation of the Bohemia game engine. Bohemia Interactive is currently working on its latest revolutionary re-creation of modern military conflict ArmA II, due out later this year which will be powered by the third generation of its engine and is based on the same original design concepts and artistic style of Bohemia Interactives legendary releases OFP: Cold War Crisis and OFP: Resistance.

In fact, the ground-breaking game engine that Bohemia Interactive launched initially in OFP: Cold War Crisis has spawned not only ArmA and the upcoming state-of-the-art ArmA II, but in its most sophisticated incarnation to date also powers Bohemia Interactives VBS combat training simulators used by armed forces around the world, including the recently announced Game After Ambush training program for the US Army.

We cant stop Codemasters from releasing a game using the words Operation Flashpoint, acknowledged Spanel. But it is not right to promote this game as the official sequel to the multi-award winning Operation Flashpoint: Cold War Crisis or the return of Bohemia Interactives genre-defining military conflict simulator. The awards were given for the game created by Bohemia Interactive - not to a name.

###


About Bohemia Interactive. Bohemia Interactive is an independent game development company. The company focuses on developing state of the art computer software and researching advanced real time 3D graphics, artificial intelligence and other state-of-the-art technologies for interactive environments in computer games and simulators. For more information about the company visit www.bistudio.com

Lähde:

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?;act=ST;f=59;t=77485
 
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [PS3]

En ainakaan huomannut että tästä pelistä olisi tehty vielä omaa ketjua, joten: Pelin siis pitäisi tulla ainakin VPD sivujen mukaan 31.07.2009 (http://www.vpd.fi/product_details.php?p=11803&subid=50&c=126) Ykkös-osa oli aikoinaan meikäläiselle tosi kova juttu, mutta en muista siitä enää paljon mitään, kun tosiaan siitä on aikaa niin kauan ja kakkos-osaa on nyt tehty muutama vuosi! Joka näyttäis vihdoinkin valmistuvan, onkohan pelistä tulossa jonkinlainen sotasimulaattori vai pelkkä arcade räiskintä? Oli miten oli itse odotan mielenkiinnolla kyseistä peliä. Mites tee muut? Onko tuttu peli ja meinaatteko kenties hommata? Voisin kuvitella että tästä saattaisi tulla melko kova nettipeli? Keskustelu on aloitettu ja ei muuta kun kirjoittelemaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [PS3]

pelillä ei ainakaan ole mitään tekemistä edellisen kanssa kun codemasterilla ei ole kuin oikeudet nimeen
 
Ylös Bottom