Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Xbox versio on muuten saanut myös patchin joka muilla alustoilla oli, onko kukaan testannut suorituskykyä ja onko peli nyt paremmassa kunnossa ?

 
joo Ps5:llekin tuli uus patchi ja parasta tosiaan on tuo, että tuli tuo motion blur slider että saa vihdoin pois, nyt kuvakaan ei ole enää sumuinen eikä tule huono olo tuosta motion blurista.

Eka Legendarykin tuli hommattua 3-4h tunnin farmauksen jälkeen.

noniin.jpg

ihan nätin näköinen ase :) ja onhan nuo legendary power leveliltään ihan eri tasolla kun nuo muut joten suosittelen muillekin.

Ew3cOaeXEAQDW33.jpg
 
Okei vähän testaillut boxi versiota ja se tuntuu paljon smoothimmalta, mutta iso parannus on nuo cutscenet, avattu 30 fps lukko auttaa tekemään niistä paljon siedettävempiä kun ei särje silmiä. Täytyy nostaa hattua siitä kuinka PCF kommunikoi pelaajien kanssa ja kehittää tätä Demoa enemmän kuin monet studiot kokoversiootaan.

Nyt on vielä isompi hinku odottaa julkaisua, tämä paranee ihan silmissä :D
 
Olikos niin että demon etenemisen voi siirtää julkaisuun? Eli siis hahmot, varusteet yms.
 
Mihin asti tää demo on pelattavissa? Latasin sen jo mutten vielä kokeillut. Peli kyllä kiinnostaa kovasti.
 
Mihin asti tää demo on pelattavissa? Latasin sen jo mutten vielä kokeillut. Peli kyllä kiinnostaa kovasti.
Muistaakseni eka chapter, hahmotaso lv7 ja world tier taso 5. Varmaa joku 4-5 tuntia. Toki voi pelata kaikil hahmoil. Kykypuuhun pystyy laittaa 2 pistet ja saa parit alkupuolen skillit avattua
 
Joo kaikki carryy demosta full gameen mikä on ihan loistava juttu, sen takia itsenki nyt pelailen demoa koska nuo legendary itemien modit voi sitten pilkkoa palasiksi ja käyttää niitä modeja sitten ihan jopa end gamessa. kiitos tuon todella nerokkaan crafting systeemin.

Pistetään vaikka esimerkki että eräässä sniperissa on ominaisuus joka räjäyttää frozen packin. no rikot tämän aseen ja siirrät tämän esim toiseen Legendary weaponiin, esim vaikka semmoiseen Assault Rifleen joka Freeze enemies :)

Like this

fe8ljamoe3o61.jpg
 
Viimeksi muokattu:



Pistetääs tämä pätkä tänne, tässä siis tekijöiden showcase tuosta end game systeemistä ja juuri tuosta crafting systeemistä. End game kumminki lopulta määrittelee sen miten pitkä-ikäinen tämä peli on.

pistetään myös tekijöiden vastaus siihen että, pystytkö soolomaan expeditioneja ja näyttäisi siltä, että kaiken pystyy soolomaan jos vain kehittää buildeja tarpeeksi. mikä on itselleni suuri plussa että ei ole forced multiplayeria.

You'll most likely do fine over the vast majority of content because of scaling we have for different amount of players. Also in story every encounter have different enemy setup for 1, 2 and 3 players to accommodate power combos.
End game encounters are setup for 3 players but scaling still takes place. We aim to make it doable in solo but your millage will wary depending on your build and there can be huge difference between poorly and well setup character builds.
 
Olipas toi demo reilulla päällä.. Olin pari kertaa sitä payback tehtävää grindannu ja kaveri tuli mukaan vähän grindailemaan. No kymmenisen vetoa ja arvatkaas kuka sai lege pyssyn? Vinkkinä, se en ollut minä.. Taidettiin vetää tuo tehtävä vielä pari kymmentä kertaa ja ei tiputa legeä mulle, onneks ei kaverillekaan sentään pudottanut toista, olis voinu kirosana päästä jos niin olisi käynyt.. :D

Se tosin tossa on kumma että porukalla pelatessa on self revive käytössä kerran per kenttä, mutta yksin pelatessa sitä ei ole.

Mutta eiköhän tää ostoon mene, on sen verran kivan tuntuista coop mähinää.
 
Viimeksi muokattu:



Tätä legendary farming metodia käytän ite tässä demossa, eli tapan tuota kapteeni looppina se tiputtaa aina 2 itemiä per tappo ja sen jälkeen kun kapu on kuollut, annan vihollisten tappaa itseni ja sitten toistan saman , aikaa menee ehkä 30sec per run.
 
tapan tuota kapteeni looppina se tiputtaa aina 2 itemiä per tappo ja sen jälkeen kun kapu on kuollut, annan vihollisten tappaa itseni ja sitten toistan saman , aikaa menee ehkä 30sec per run.
Tällaista pelaamista en koskaan ole ymmärtänyt, (tai no ymmärrän kyllä, että kivaa ja hauskaa kun saa "parempaa" tavaraa) että toistetaan samaa ja samaa ja samaa ja samaa..

Mutta toisaalta pelaan itse ihan tyytyväisenä kuudetta vuotta Rocket Leagueta, että kukin tavallaan :D
 
Tällaista pelaamista en koskaan ole ymmärtänyt, (tai no ymmärrän kyllä, että kivaa ja hauskaa kun saa "parempaa" tavaraa) että toistetaan samaa ja samaa ja samaa ja samaa..

Mutta toisaalta pelaan itse ihan tyytyväisenä kuudetta vuotta Rocket Leagueta, että kukin tavallaan :D

Tämähän on ihan normaalia ARPG peleistä tuttua Farmausta, että toistat vain contenttia, ei mitään väärää tässä ja se tarkoitustin, että noita voi grindailla
 
Tämähän on ihan normaalia ARPG peleistä tuttua Farmausta, että toistat vain contenttia, ei mitään väärää tässä ja se tarkoitustin, että noita voi grindailla
Tiedän, itse en vaan mitenkään pysty keksimään miksi se olisi mukavaa toimintaa.
Kuka muistaa Destiny ykkösen Loot Caven? :D Siellä tyypit ampu monta tuntia samaa luolaa, johon spawnas samat vihut aina uudestaan. Aina siellä oli porukkaa ammuskelemassa.
Muistan liiankin hyvin, siellä tuli aikoinaan palloiltua jonkun aikaa, kun kaverit pyysivät mukaan karkeloon. Hauskaa se ei missään nimessä ollut, lähinnä naurettavaa. :D Mutta jääköön tämä offtopic taas tähän.
 
Itsekin tuli Destinyn luolaa harrastettua ja jos en väärin muista niin pelin dropit bosseilta oli silloin niin surkeat ja randomit ja oli sellaisia luotisieniä ettei kukaan jaksanut niitä yrittää. Jos kontentti on kohdillaan niin tuollaiselle grindille ei ole tarvetta, sittenhän se nähdään kun peli ilmestyy.
 
Joo lähinnä itsekkin vain tuhlaan aikaa peliä odotellessa. mutta tosiaan esim itse vedän remote playna toisella näytöllä ja netflix pyörii tuossa samalla, eli esim itse kun harrastan tuota farmausta niin pistän jotain taustalle samalla oli se sitten Animea, tv-sarja tai leffa tai spotifystä musiikkia tai vaikka äänikirja, Tykkään multitaskailla muutenki yleensä.
 

Tämäkin kuulostaa erittäin hyvältä pelin suhteen ja kertoo jotain PCF arvomaailmasta, että ei ole tulossa mitään mikromaksuja tulevaisuudessakaan, saatika muita rahastus DLC:tä. vaan jos peli osoittautuu menestyksi. Sieltä voi tulla ison luokan Expansion/expansioneita.
 
Tämmöinen lähtokohta pelin kehitykseen parantaa myös pelin laatua, koska se rakennetaan kokonaan pelattavaksi ihan sellasenaan eikä mikromaksut mielessä.

Toivon todella että peli on hyvä, PCF ei ole montaa peliä tehnyt alusta asti itse joten toivoisi menestystä tiimille joka vaikuttaa oikeasti pätevältä ja ajattelevan pelaajia. Painkiller oli loistavaa mättöä Doomin ja Quaken hengessä, Bulletstorm oli kanssa vähän samantyylinen peli ja sekin oli jaettu kehitys Epicin kanssa kuten Gears of War Judgement.

Tämä on siis heidän ensimmäinen oma pelinsä todella pitkään aikaan (2004) joten todellakin toivon että menestystä tulisi. Pianhan se nähdään.
 
Ylös Bottom