Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä



Noniin siinä oli viimeisen classin showcase eli Technomancerin showcase, ja kyllähän tuo Sub-Zero shaman vaikuttaa ihan pirun hauskalta buildilta, itse vain käyttäsin sniperin sijaan tuossa shotgunia ja close rangedia. Ehdottomasti tulee kyllä jossain vaiheessa semmoinen hahmo tehtyäkkin. tuo Technomancer ehkä vaikuttaa overal parhaalta solo classilta muutenki ainaki mitä tulee tuohon survivabilityyn ja healing abilityihin ja parhaimmat Kite mahdollisuudet löytyykin omasta mielestäni tältä. eli jos Sniper riffle on se main weapon niin sitten näkisin Technomancerin parhaana vaihtoehtoja
 
Viimeksi muokattu:
itselläkin olisi vaihtoehtoina pelata tätä Xbox cloudin kautta android laitteella gamepassin kautta "ilmaiseksi" mutta jotenkin en vain luota siihen palvelun vielä tarpeeksi mitä tulee, framerateen ja latencyyn, niin kyllä se on se PS5 pelistä ostettava.

Palaan vielä siihen New Zealand unlockkiin kun olen siitä aika paljon lueskellut, et tosiaan ongelma tulee siinä, jos sen tekee että kellon manipulointi on kielettyä ainakin achievements, challenge ja market tarkoituksessa, ja siitä saa tuohon cheatin leiman. eli jos vaikka nyt siirtäisin ps5:lla kelloa manuaalisesti 15 minuuttia eteenpäin ja ostaisin marketista tavaraa, todennäköisesti minut brandättäisiin cheatteriksi full gamessa.

Tästä päästään siihen region ongelmaan, että jos vaihdat regionia niin myöskin kellon aika vaihtuu. että tulkitseeko anti cheat järjestelmä tämän ajan vaihdoin suoraan cheattaamiseksi eli tuleeko se Cheater leima jo ennenkö alat tätä market manipulointia ja muuta kepulointia sen kanssa harrastamaan. ainakin ihmiset tuolla redditissä on kehottaneet ihmisiä olla ostamatta yhtään mitään Kauppialta jos lähtee tälle New Zealand unlock tielle, sen ajan ku "on siellä" uudessa seelannissa, mutta osa on myös kehottanut olla tekemättä sitä koska se on aika iso hinta maksettavaksi 9h tunnin takia. Itse mitä luultavammin xbox userina jättäisin tämän tekemättä ainakin sillä main accountilla.

tässä siis time manipulointi scenaario mistä todennäköisesti ainaki saa sen cheater leiman.

I’m playing Outriders on PS5 and I have cheated (changing the time on my console to reset vendors to find better gear
Tuohon en osaa ottaa kantaa, että leimataanko hujariksi jos ostaa pelin toisen maan storesta, mutta jos pelissä alkaa kikkailemaan ja siirtelee konsolin kelloa, että saa parempaa tavaraa ostettua, niin ansaitseekin huijarin leiman siitä.
 
VRR päällä en huomannut nykimistä. Kaveri jonka kans pelasin (jolla ei ollut VRR-telkkaria vielä sillon), sano että nyki vähän, mutta mulla FreeSync kai siivos nuo pois.
No sehän se VRR toiminnallisuus on.. aika pahat jumit saa olla että VRR päällä näkyisi. En sanoisi että vähän vaan pitkälti semmoista vellomista lähes kokoajan. Eihän tuo välttämättä monessa pelissä häiritsisi mutta peli on niin lastgen että en ihan purematta niele tuota varsinkin kun ps5:lla pyörii smoothisti.
 
Mitenköhän serverit tulee kestään julkasupäivän rynnistyksen. Näissä kun tuppaa aina tulee se ekat pari päivää ongelmia ainakin sisään kirjautumisessa. Toki demo nyt oli jonkinmoinen stressitesti.
 
Mitenköhän serverit tulee kestään julkasupäivän rynnistyksen. Näissä kun tuppaa aina tulee se ekat pari päivää ongelmia ainakin sisään kirjautumisessa. Toki demo nyt oli jonkinmoinen stressitesti.
Aika äkkiähän ne sai demoonkin lisää serveri kapasiteettia ja demossa kuitenkin kaikki rynnit yhtä aikaa servulle. Voihan ne servut olla PC julkkarin aikoihin kovilla, mutta eiköhän siihen oo varauduttu.
 
poistin pari viestiä tuosta välistä ku eipä ne oikeastaan tuonut tähä ketjuun mitään konteksia. lähinnä omaa pohdintaa ja ajattelin asioita ääneen, jotenki ihan overhyped tän pelin suhteen varmaan viimeisin peli mitä odottanut yhtä kovasti on juuri Cyberpunk, mikä sitten näkyy siinä että, kirjoitan vain jotakin tähä ketjuun, että se pysyy jollain tasolla aktiivisena, Tavallaan myös toivon että pelin rewikat ei tule ennenkö itse saa pelin käsiinsä. totuuden nimissä jos sattuisi että peli saisikin alle 70 pointsin scoret se voisi jopa vaikuttaa osto päätökseeni. Mihin en kyllä usko. No jahka peli julkaistaan niin eiköhän sillon saada sitä oikeaa keskusteluakin pelin ympärille.

Mut joo luin itsekkin että demolla ollut yli 2milj pelaajaa joten ihan kelpoo stress-test ollut tähän asti.
 
Hyvä artikkeli ja kertoo siitä että tuota Campaignia ei ihan yhdeltä istumalta pelatakkaan lävite, itsekkin kun katsonut nyt noita cinematic trailereita ja fanmade cinematic trailereita niin odotukset on kyllä nousseet sen campaigninkin suhteen. joten odotan kyllä innolla mitä tarinakin tuo tullessaan. ja omaan tapaan kuuluu kun pelaan jonkun pelin niin pelaan sen 100%:sti että kaikki sidequestit tehdään. ja tässähän se on hyvä kun yleensä sidequest palkitsee sinut joko rare weaponilla tai sitten rare armorilla joka on korkeimmalla itemlevelillä mitä sen hetkisellä world tierillä + level combinaatiolla voi saada. Toivon vain tosiaan että, camera shaking cutscenet on jätetty siihen demoon. tai, että niitä ei ainakaan hirveästi olisi. eli omalla pelityylillä mitä luultavammin campaignin jälkeen on jo joku 50 tuntia pelikellossa.

Olen myös lukenut tuolla redditissä et jotkut aikovat skippaavansa koko pelin tuonne end-gameen asti, joka on kyllä todellinen virhe. koska mitä jos end game ei sitten olekkaan se pelin suurin vahvuus. ja se vaikka joillain tasolla sattuisi floppaamaankin, sen endgamen suhteen, tämän jälkeen näille skippaajile ei oikeastaan jääkkään pelistä mitään käteen.


Tässä tosiaan hyvä fanmade trailer, aluksi kun näin tämän tuolla youtubessa ajattelin että tämä on se virallinen launch trailer joka toivottavasti sitten huomenna tai sittn torstaina saadaan.

 
Viimeksi muokattu:
Pidempi siis kun uskalsin edes toivoa, itse ajattelin jo 30h olevan saavutus. Jos tarina on niin kova kun demo ja sen jälkeen nähty traileri antaa ymmärtää niin hienoja hetkiä tiedossa. Olen tässä pikkuhiljaa vedellyt GoW ja GoT uusinta kierroksia niin on laatu tarinasta ja hahmoista kokemuksia tuoreessa muistissa, saa nähdä miten vertautuu parhaisiin.
 
Kaveri tulossa pääsiäisenpyhiks pleikkari kainalossa tänne mun pelipyhättöön ja tätä tarkotus pelata. Hyviä hommia. Avaruuden Division kelpaa tastusti.
 
Tuli pistettyä pre orderiin tämä, sen verran hyvältä tuo demo kuitenkin tuntu. :) Pelikaverit tuossa kyllä yritti toppuutella vähän ja käskivät odotella arvosteluja, mutta mitä niitä odottelemaan kun yleensä arvostelijoiden ja mun pelimaku ei kohtaa. :D Huomen illalla sitten sillä tankki hahmolla mellastamaan, se vaan tuntu omaan pelityyliin sopivimmalta.
 
Tuli pistettyä pre orderiin tämä, sen verran hyvältä tuo demo kuitenkin tuntu. :) Pelikaverit tuossa kyllä yritti toppuutella vähän ja käskivät odotella arvosteluja, mutta mitä niitä odottelemaan kun yleensä arvostelijoiden ja mun pelimaku ei kohtaa. :D Huomen illalla sitten sillä tankki hahmolla mellastamaan, se vaan tuntu omaan pelityyliin sopivimmalta.
Joo ja hassua, että monesti nykyään annetaan arvostelijoiden sanella mitä pelejä "saa" ostaa ja mitä ei. Tässä kuitenkin kattava demo, josta pystyy itse muodostamaan hyvin mielipiteen etukäteen, että jos siitä pitää niin eiköhän tuo koko versiokin maistu, sanoi arvostelijat mitä hyvänsä. :)
 
Joo ja hassua, että monesti nykyään annetaan arvostelijoiden sanella mitä pelejä "saa" ostaa ja mitä ei. Tässä kuitenkin kattava demo, josta pystyy itse muodostamaan hyvin mielipiteen etukäteen, että jos siitä pitää niin eiköhän tuo koko versiokin maistu, sanoi arvostelijat mitä hyvänsä. :)
Jep, ton allekirjotan täysin. Toinen mitä tunnutaan lukevan kun raamattua, niin on metacritikki. Alle 80 pojoa, niin peli on ihan kuraa. No onneksi itte tietää mikä nappaa, niin ei tarvitte arvostelijoiden mietteistä tai metacritikin pisteistä välittää. :)
 
Jep, ton allekirjotan täysin. Toinen mitä tunnutaan lukevan kun raamattua, niin on metacritikki. Alle 80 pojoa, niin peli on ihan kuraa. No onneksi itte tietää mikä nappaa, niin ei tarvitte arvostelijoiden mietteistä tai metacritikin pisteistä välittää. :)
Tämä. Tästä hyvänä esimerkkinä itelle oli Days Gone. Aluksi ei tullut peliä hankittua juurikin huonojen meta pisteiden takia (71 tällä hetkellä metassa) mutta jossain vaiheessa päätin kokeilla siitä huolimatta, kun peli näytti hyvältä videoissa ja päädyin tykkäämään pelistä aivan äärimmäisen paljon teknisistä ongelmista huolimatta. :)
 
Sinänsä en itse välitä siitä metacritic pistemäärästä lainkaan vaan yleensä katon pari vähän huonomman pisteen saanutta arvostelua ja pari vähän korkeamman pisteen saanutta. Sieltä yritän poimia niitä yhteisiä kritiikin aiheita jotka sitten lopulta päättävät onko peli rahani arvoinen. Joskus peleissä on vain sellaisia raivostuttavia ominaisuuksia mistä en pidä. Tässä Outriderissä pelkään, että se dialogin aikainen kameraheilunta sekä jatkuvat latausruudut ovia avattaessa alkaa sen vertaa sapettamaan, että se pilaa pelinautingisit kokonaan.

Siksi odottelenkin arvosteluja joissa olisi noista jotain kommenttia, jos ovat saaneet säädettyä noita jotenkin siedettävämmäksi niin todennäköisesti ostan pelin julkaisun jälkeen (en enää ennakkotilaa pelejä kiitos Cyberpunk fiaskon), olihan se demon perusteella muuten erittäin pätevää viihdettä.

Jos/Kun ostan pelin, pelailen varmaan Technomancerilla, se oli hauska hahmo ja sopi omaan pelityyliin tosi hyvin. En tiedä onko sillä joku the ase jolla pitäis pelata mut pärjäsin aika hyvin rynkyllä ja snipu vara-aseena.
 
Itse tykkäsin demosta kovasti ja onneksi tämä tulee gamepassiin, niin säästyy rahat johonkin toiseen peliin.. Muuten olisi ollut day One hankinta tämä.
 
Noniin nyt aussi versio sitten ostettu, olipahan säätöä kun näköjään tosi moni psn card seller site nykyään ei tue enää paypallia, ja luottokortilla en noissa halua maksaa niin piti ettiä uus provider. no loppujen lopuksi homma sitten onnistui ja nyt on peli preloadissa :) tällä hetkellä unlock time 3h 34min mut veikkaan et laskuri sekaisin niin ku Cyberpunki kohdalla sillon joten uskoisin että oikea aika on 5h 34min. mikä sopii kyllä itselleni mainiosti kun tässä olisi tarkoitus katsella tuolta Maxilta tuo Godzilla vs Kong vielä ennen Outridersia, että jospa itse outridersikin tarjoaisi giganttisen kokoisia monstereita.
 
Viimeksi muokattu:
10 gigan patchi tullut xboxille, toivottavasti ovat korjanneet teknisiä ongelmia koska muutenhan peli vaikutti olevan todella hyvässä kunnossa.

Lueskelee tuota jengin hypeä redditistä niin voi olla että pettymyksiä tiedossa monelle, toivon että näin ei ole mutta vähän lapasesta tuntuu lähtevän.
 
Kohtuu koomista että porukka ei jaksa odottaa vielä muutamaa tuntia et pääsee pelaamaan, pakko kikkailla jollain toisilla tileillä :D
 
Ylös Bottom