Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin kämmi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menin Kööpenhaminan pormestarin viralliselle vastaanotolle havaiji-paita päällä. Muilla oli tumma puku. Onneksi kaveri heitti pikkutakin mulle.
 
Pahin kämmi liittyy siihen mitä on tullut sanottua tyttöystävälle vihaisena. En nyt kerro mitä tuli sanottua, mutta olen varma, että on viimeinen kerta kun moisen kämmin (eli en tarkoittanut asiaa kuten sen sanoin) teen. Onneksi ei suhde silloin kaatunut siihen, vaikka lähellä se oli. Myöhemmin toki meni poikki, mutta ei onneksi minkään sanomisen takia, koska sellainen jäisi ottamaan päähän todella pitkäksi aikaa.
 
Kerran minullekin sattui eräs juttu, en nyt sano mikä juttu se oli, mutta sattui kumminkin, tai en nyt sanoisi että sattui, mutta kauhea tapaus silti... Ja voi että jälkikäteen nauratti!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kerran minullekin sattui eräs juttu, en nyt sano mikä juttu se oli, mutta sattui kumminkin, tai en nyt sanoisi että sattui, mutta kauhea tapaus silti... Ja voi että jälkikäteen nauratti!
Katsopas vain: Minulle on käynyt aivan samoin.
 
Jaa, no, tässä toissapäivänä aattelin tiskata ja työnsin käden lavuariin ja joku perkele oli laittanu sinne veitsiä pystyyn. Puoli kämmentä auki ja verta pitkin seiniä. Hapuilen siinä sitten sideharsoja ja heitän harsorullan lattialle. Kumartaessa paukautan silmäkulman pöydänreunaan ja sekin auki (silmäkulma). Loppupäivä menikin naureskellessa ja siteitä vaihdellen ja jääpussia ohimolla pidellen... Että sellaista...

Niin joo ja täähän on sitten melkein pakko laittaa. Taisin olla 5. luokalla ja kävellään kaverille päin. Kaveri asuu siis aika pitkällä meiltä ja puolessavälissä matkaa alkaa vatsassa vispata aika ikävänlaisesti. No, tässä vaiheessa kaverille on lyhyempi matka joten lähin tammenterho tulpaksi ja juoksuksi. Kaverille päästyä alkaa hätä olla ja melkoinen ja heti oven avattuaan kiiruhdan veshaan. Helpotus? No ei oikeastaan. Jälkikäteen huomaan, että bokserit ovat yhä päällä...

Tuostahan sai sitten pari kuluvaa kouluvuotta koulun käytävillä kuulla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Onhan noita kämmejä sattunut vaikka mitä. Yksikään niistä ei kovin hauska ole, mutta kivuliaita ovat kaikki olleet.

Tylsää, kun on niin voin laittaa niitä lyhennettyinä:

Juoksin koulussa hippana muita kiinni, ja kompastuin kantoon. Seurauksena lensin pää edellä betoniseinämään. Tulos: Lievä aivotärähdys ja parin sentin kuhmu otsaan.

Laskin pienenä raput alas takaperin leikkiautolla. Tulosta en muista, mutta iktin.

Laitoin linkkuveistä kiinni, ja sain peukaloni sinne väliin. Tulos: Syvä haava ja kämmen pari seuraavaa viikkoa paketissa.

Veli pyöritteli krokettimailaa, ja menin liian lähelle. Tulos: Tuskallista kipua päässä ja pari tikkiä otsaan.

Pelattiin erästä pallopeliä (Swingball, ei kovin tunnettu Suomessa) ja veli löi pari senttiä paksulla mailalla nenään. Tulos: Lommo nenään ja perhoslaastari.

Hyppäsin sohvalle, ja tyynyltä pomppasi sakset suoraan ohimooni. Tulos: Paineella pulppuavaa verta ja laastaria päälle.

Äitini leikkasi hiuksiani, ja päätti vähän ohentaa korvaani leikkaamalla siitä palan pois. Tulos: Verta, kipua, ja laastaria.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tämä ei ole niin raju, mutta totaalisen tyhmyydentilan sai kyllä aikaan.

Pidin leffapartyja. Meillä oli tapana pitää erään BBS:n puolesta sellaisia muutaman vuorokauden leffaputkia, itse olin aina partykeeperinä. Tällä kertaa oli kolmen päivän maratooni, 24h/vrk leffoja. Minä jouduin tietenkin sitten keeperinä käynnistää aina laserdiscin/DVD:n aikataulun mukaisesti. Sitä ei sitten hirveästi tullut nukuttua.

Pari yötä oli mennyt ja olin nukkunut kahden leffan ajan per yö. Ja siinäkin välissä siis joutunut aina heräämään, starttaamaan sen toisen leffan. Unet siis about 3.5h/vrk.

Olin siis suhteellisen zombie-tasolla. (paikalla pidetyssä päiväkirjassa onkin aika väsyneitä juttuja...)

Menin suihkuun, luulin että se virkistäisi. Suihkun ja hiustenlaiton jälkeen piti laittaa geeli ja kampa laukkuun ja sukat jalkaan. Havahduin kun yritin vetää ihan tosissani geelipurkkia jalkaa. Sukat oli laukussa.

Pikkaisen oli tyhmä olo.
 
Tuosta Tonpan jutusta tulinkin mieleen ei niin vakava kämmi(TM).
Pariin otteeseen olen heittänyt esimerkiksi haarukan roskikseen, ja roskat tiskikoneeseen. Tai likaisen lasin jääkaappiin ja maidon roskiin.
 
Kerran heitin salkun roskikseen ja lähdin roskapussi kädessä töihin. Onneksi huomasin jo parkkipaikan kohdalla kämmäykseni. :D
 
Hiusgeeliä naamaan ja partaterä laulaa. Voin kertoa että sattuu pienellä viiveellä, ja pitkään jälkeenpäin, kun naama kuivuu niin ettei saa suuta auki. Siis ajoin melkein koko parran ennenkuin tajusin mitään.
Aamutoimissa tulee zombailtua.
 
Isin työ kaveri vei vahingossa roskapusin töihin asti huoneeseensa, kun olisi pitänyt salkku ottaa mukaan.
Isäni meni kaverinsa huoneeseensa ja ihmetteli mikä siellä haisi, mutta ei sanonut mitään kaverilleen hajusta.
 
Eräs aamu puoliunessa aloin pesemään hampaitani hiusgeelillä.

Paha maku suussa säilyi koko päivän, en suosittele hiusgeeliä hammashygieniaan.


Toinen tapaus oli kun kaverin kanssa olin marketissa ruokaostoksilla.
Ostoslistalla oli pari purkkia maitoa ja leipää yms pientä.

Kassajonossa edellä oli vanhempi, oletettavasti intialaista syntyperää oleva naisehenkilö runsaampine ostoksineen.
Kassavuorolla jäin maksamaan ja kaveri pakkaamaan ostoksia muovikassiin.
Maksettuani ihmettelen hetkenaikaa mihin kaverini hävisi, mutta koska ostokset olivat kärryissä kassan päädyssä, otan kärryt ja lähden kävelemään autolle.

Kohta takaani alkaa kuulua kovaäänistä vierasta kieltä ja perässäni kipittelee vihaisennäköinen mummeli nykien ostoskärryjäni.
Muistan että eihän minulla kaupassa mitään kärryjä ollut. Koska mummo näyttää jo siltä että alkaa kohta potkimaan minua nilkkoihin, nostan kaksi kassia ostoskärryistä ja palautan kärryt anteeksipyydellen. Onhan kärrypantti varmaan eläkeläiselle iso raha, ja minä epähuomiossa meinasin varastaa sen häneltä.

Hieman nolona jatkan matkaani ulko-ovelle, jossa kaverini odottaakin muovikassi kädessä hieman hölmistyneen näköisenä katsellen ohitseni kassalle jossa samainen intialaisrouva kovasti huitoen yrittää selittää jotain kassaneidille.

'mitä sä teet?' kysyy kaverini katsoen käsissäni olevaa kahta täyttä ostoskassia.
Vasta sitten tajuan että mukanani olevat ostokset eivät ole meidän ja kiirhedin palauttamaan niitä kassalle jossa kaikki oli tuntunut pysähtyneen ihmettelemään intialaismummon hätää.

Sanskriitinkielisten sättimisien saattelemana pyytelin anteeksi ja selittelin kassalle että kyseessä ei suinkaan ollut ryöstöyritys vaan epähuomiossa tapahtunut vahinko.



Kaverin kertomaa on tapaus myös kaupan kassalla jossa niinikään joku mummo oli kysellyt kassaneidiltä vinkkejä mitä viedä lapsenlapsille tuliaisiksi.
'Tykkäisivätköhän ne tästä mansikanmakuisesta?' mummo kysyi ottaen paketin ennen kassaa olevasta hyllystä, siitä purukumien yläpuolelta.
Olisi varmaan ollut näkemisen arvoiset ilmeet jos mummo olisi ojentanut lapukaisille paketin mansikanmakuisia kondomeja, mutta valitettavasti kassahenkilö oli suositellut jotain perinteismpää tuliaista.
 
Menee hieeeman aiheen ohi, mutta pakko kertoa, kun tämä "kämmääjä" ei kuitenkaan ihan vielä täällä boardeilla käy ;)

Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"

Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"

Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa :D

Hahaha, aika paha! ! :D

Ei nyt mikäänhirveen paha moka, mutta lähdin äsken pasilasta cruzbrokeriin käymään duunin puolesta hakemaan monitoreja huollosta, maksoin 150 kassalle, ja tulin äsken takasin duuniin ja huomattiin että muuten hyvä, mutta monitorit odottaa vielä konalassa noutajaa :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Menee hieeeman aiheen ohi, mutta pakko kertoa, kun tämä "kämmääjä" ei kuitenkaan ihan vielä täällä boardeilla käy ;)

Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"

Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa :D
Hahaa! Toi oli paras tähän mennessä! Lapsen suusta totuuden kuulee...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Menee hieeeman aiheen ohi, mutta pakko kertoa, kun tämä "kämmääjä" ei kuitenkaan ihan vielä täällä boardeilla käy ;)

Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"

Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa :D

Tämä kuullostaa kyllä vähän jutulta, joka on jäänyt "elämään", sillä monta, monta, MONTA vuotta sitten Mafiassa oli erään hepun vetämä ohjelma (joku Josper Knutson tai sinnepäin), johon Martti Huuhaa Innannen tuli kertomaan juttuja. Kertoi kerran olleensa kaupassa, jossa kassajonossa oli pikkuneiti halunnut karkkia, mutta äiti ei ostanut. Tytteli huusi sitten, että "Äidilläpä oli aamulla isin kikkeli suussa!". Nainen oli häipynyt välittömästi kersa kainalossa. Huvitti niin paljon, että on jäänyt mieleen.

Voihan olla, että kyseessä on vain sattuma...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb


Tämä kuullostaa kyllä vähän jutulta, joka on jäänyt "elämään", sillä monta, monta, MONTA vuotta sitten Mafiassa oli erään hepun vetämä ohjelma (joku Josper Knutson tai sinnepäin), johon Martti Huuhaa Innannen tuli kertomaan juttuja. Kertoi kerran olleensa kaupassa, jossa kassajonossa oli pikkuneiti halunnut karkkia, mutta äiti ei ostanut. Tytteli huusi sitten, että "Äidilläpä oli aamulla isin kikkeli suussa!". Nainen oli häipynyt välittömästi kersa kainalossa. Huvitti niin paljon, että on jäänyt mieleen.

Voihan olla, että kyseessä on vain sattuma...

No minä olen ainakin kuullut tätä vitsinä jo monta vuotta.
Kuuluu kategoriaan "mies puhui puhelimeen joka yhtäkkiä alkoi soida" Jokaisella on tuttu jonka tuttu on ollut vieressä kun näin on käynyt.
 
Ylös Bottom