Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat rounditulokset & streakit

Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

SD:ssä paras aikoinaan nelosessa tais olla 26-1, ja sekin kuolema tuli omasta naatista :(
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Mä sain tos joku aika sitten barebones FFA:ssa 15 tappoo putkeen. Pitäisin sitä parhaana streakkina vaikka isompiakin on ollut, mut niissä on jotain hekoja ja predoja ollu apuna... :rolleyes:
SD:ssä harvemmin tulee tappoja saatua... :cool:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

MW2 Ground War: Afghan 45-0 toi on paras tällä hetkellä:eek:
vuoden alus alotin ja tää on eka fps konsolil mitä oon jaksanu pelata enemmän ku 5min ku mielummin pelas fps pceel
tohon loppusaldoon päästiin harrieri-chopperi-nuke
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Itellä parhaat tilastot tullut FFA:ssa heti Mw2:n julkaisun jälkeen. Taisi olla samassa pelissä uusia kavereita, sillä voitin heti ensimmäisen pelin 30-1... SD:ssä paras tulos on jotain 25-1-3... :cool: Paras SD matsin alku on ollut se, kun kahdessa rundissa mulla oli 11-0-0 tilastot... Siinä tais olla sen verran kiire, että ei ehtinyt edes killstreak rewardeja käyttää... :rolleyes:

Parhaat streakit on tullut FFA:ssa, jossa olen saanut molemmat nuket. Nuken metsästys oli kuitenkin sen verran hermoja raastavaa ja sydämmestäkin alkoi pistämään kun tappoputki meni yli 20:een, joten päätin lopettaa niiden yrittämisen siihen. Toki noissa on mukana killstreak rewardien tuottamia tappoja, mut parhaita tuloksia ne silti on...

MW2 Ground War: Afghan 45-0 toi on paras tällä hetkellä:eek:
vuoden alus alotin ja tää on eka fps konsolil mitä oon jaksanu pelata enemmän ku 5min ku mielummin pelas fps pceel

Tais löytyä uus jumala... :eek:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

SD:ssä paras on 22-1 olin aika Jumala tossa.

Sit respoista tossa demolitionissa Afghan mappina 42-1, jossa tuli striikki enkka.:O
Snipalla vedin 7 striik, harrier 11->20+, snipalla kudit loppuu johki 30+, sit maasta m16 ja sillä 42, sitte nuke ja THE END. "cool story"
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Nyt on tullut pari viikkoa pelattu sit Search and Destroyta niin paras mappitulos oli Estatessa 4-1-0.. Sain vielä care packagesta EMP:n jolla eliminoin vihujen killstreakit. Mappi voitettiin muistaakseni puhtaasti 4-0:D
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Mulla nyt tulee mieleen MW2:sta muutamat huiput, joita tosiaa ei nyk. enää kovi paljoa tule, ku käytän paljon pienempiä streakkei, koska en jaksa näitä choppereita :D

Tuli Yhessä S&D:ssä ihan hyvä putki, kun oli unohtanut nuke assetukset päälle. aiken lisäk s plei oli jotain 4vs, niin tappoi ei tullut paljoa, silti onnistuin vetään joteknin streakin chopperiin asti. Siittä nyt ei ollut Sub Basessa paljoo intoa kun väki meni sisälle piiloo. Tais olla loppujen lopuks statsit 13-1-2 Loppu meni sit vähän huonommin..

Dominationissa huiput ovat varmaankin sitten top kilsltreak, eli liityin kesken kaiken peliin, että pisteitä puuttu tiimiltä enää alle sata voittoon. Otin Sniperin (Wasteland) ja oli kiva, kun sitten sain streakin 39:in asti. Sitten piti pistää nuke, kun kierros ehti loppua kesken. Streakiksi muodostui loppujenlopuks 42.
Toinen hyvä oli Underpassissa, jossa ei ollut nukea tällä kertaa valittuna- Vedin eka
Interventionilla (otin vahingossa :D) nuke streakin ja sit vaihdoin M4A1:en ja silläkin sitten tuli nukestreak. Lopussa sitten olikin statsit 53-5-3 :p
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

mä oon saanu sd:ssä yhesti predatorin:)

Toi oli ikimuistonen hetki..:)

Oma paras kokemukseni respassa on..: MW2:n alkuaikoina menin HC HQ ja sain chopperin ilmaan camppimalla ylhäällä! sitten huomasin yhtäkkiä että streak oli 55 ja sekin loppu siihen kun ammuin itseni:eek:.. Taidan olla paras tähänastisista:rolleyes:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

AtaajaWelho veti sNUKEn aka salkkuyrinpommin, jäin henkiin... 'nuff said :p

derp
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Radioaktiivisuus ei pure viinan kyllästämään mieheen, burp.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Kerran teamtacticalia vedettiin partyssä ja tuli Rust kentäks ja lipunryöstö peli modiks nii vietiin se 29-1 ihan vaan sen takia että meillä pyöri kokoaja rautaa taivaalla eikä vihut ampunu alas. Varmaa elämäni parhaan scoren sain ku mä ja nolaiffi vaa juostii lippuja, toinen venas toinen kuskas ja roolit vaihtoon. Se oli ehkä liiankin helppoa, mutta eihän se meidän vika ole jos vihut tyhmiä.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Ei oo hirveästi tullu noita hyviä scoreja eilen tuli S&D:ssä 11-3.Sabotagessa sitten tullu 18-2.Molemmat tullu Interventionilla perkkeinä toiminu sleight of hand pro,stopping power pro ja ninja pro.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Paras SnD score oli 19-3 Highrise tuli ku rushasin ump lightweight setillä ja joskus sain team tactical rustis partyn kaa 100-13.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Ylpeä olen tästä :D. Puukkojuoksu 39 killstreak oli pitkää enkas tosin yks tapoista oli predalla mutta tällästa domination settii;)
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Uusi ennätys meikäläisellä SnD:ssä ikiihanalla SCAR-H:lla. 23-1-0 ja taas yks The Show accolade lisää <3
 
Ylös Bottom