Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat rounditulokset & streakit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SandZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

ootko ees pelannu codia:confused:

ite en oo ainakaa koskaa kyseisen nyypän pelaavan yhtään codia, en nelosta enkä wawia, susijengi who? ode sano et se on joku nyyppä mut en tiiä sitte,, neverheard ainaki mullle toi susi...

Neverheard-tyyppi toi susijengi, nimikin jo kertoo et se on varmaan ihan susi.

tänään sain crashissä 33/5 ja pelimuoto oli HCTDM ja aseena M16+silu ja sit coltti

No nyt mä sain WAWissa viimein julkistamisen arvoisen tuloksen..
Mappina Castle, pelimuotona HC War, tilastot: 34-0-1 aseena käytin arisakaa pelkällä jyvällä varustettuna (silmät ristissä kello kun on 5:20 aamulla)..

Vithu ku joskus alkais pärjää tuossa SDssä tän wawin puolellakin:o

Olen ja olen nähnyt myös kuinka sorsa sä olet

OT lähinnä tarkoitin kun et tiennyt että "Miten voit saada kopterin ja airstiken jos sul on vaan 11 tappoo 7+5=12" JA TOISEKSI en ole pelannut sinun kanssasi ikinä.
Ja muutenkin pakko olla ihan homona heti liikenteessä.

OT lähinnä tarkoitin kun et tiennyt että "Miten voit saada kopterin ja airstiken jos sul on vaan 11 tappoo 7+5=12" JA TOISEKSI en ole pelannut sinun kanssasi ikinä.
Ja muutenkin pakko olla ihan homona heti liikenteessä.

Ei sitä väsyneenä kaikkea tajuu:D
Ootsää pelannu mul oli kakkosakkoo! Älä ny ota nii henk kohtaisesti.

Eilen sain wawissa 19-0 ja yllätys yllätys killstreak oli 19 :)

Jaa tästä mun parhaimmasta on jo aikaa jonkun verran joten en muista ihan täysin tarkalleen.

Mutta aika lähellä oon ollu maksimi rundituloksia S&D:ssä. (Siis tapoissa).

eli maksimi rundi tuloshan S&D:ssä on: 6+6+6+6+6+6+6=42 tappoa

Ite oon tainnu saada 32 tappoa S&D:ssä. kuolemia ja assisteja en muista, mutta varmasti tuli kuoltua kerran tai kaks. :D

Paras kill-streak on muistaakseni 19 kun en pelaile ollenkaan respa muotoja ja S&D:ssä on vaikee saada edes 7 tappoputki :)
sd:ssähän on maksimi 7+7+7+7+7+7+7 jos peli bugaa ja vastustajat saa 7 pelaajaa :D

Wawissa olen saanut kasattua 21 tappoa putkeen. Pelimuotona oli HC FFA ja kenttänä Roundhouse.
HC SD:ssä parhaat palat on muistaakseni 13-1. Tästä on pakko sanoa, että peliseura ei ollut kovin hääppöinen. En minä ihan noin hyvä kuitenkaan ole... :rolleyes:

Nyt kun alkaa CoD4:n aika olemaan pikku hiljaa ohi omalta osalta... (MW2:n takia, ellei sit kovin surkee oo :D) On aika muistella CoD4 uran highlighteja...

Kaksi mieleenpainuminta matsia olen pelannut normi S&D:ssa ja Free-for-all:ssa.
Deathmatchissa vedin 24 tapon putken, ja sitten joku sai mut kerran napattua pirunmoisen taistelun päätteeks ja lopulta vein matsin tilastoilla 25-1. :) Vähän harmitti ku ei tullut puhdasta sarjaa, mutta on yksi ikimuistoisimpia hetkiä. =)

Sitten pelasin Search & Destroyta ja 3 peräkkäisessä mapissa mun tilastot oli suunnilleen 33-3-2. Määränä tapot ei ole sen kummemmin kovat, kun onhan yhen matsin maksimitappomäärä se 42... Mutta arvoa nostaa, että näissä 3 pelissä vastassa oli eräs suomalaisklaani, täydellä 6 pelaajan porukalla. ;) (CTd.... Vitsi vitsi... )

Killstreakkini on 44, pelimuotona oli HC HQ, mappina shipment.

S&D:ssä olen kaksi kertaa saanu kopterin. Eka kerta oli HC S&D:ssä, mappina Creek. Sain airstriken, plänttäsin pommin, pistin pommin kohdalle airstriken ja 2 viimestä vihua kuoli.

Toinen taas oli normi-S&Dssä, mappina Backlot. Rushin vain armottomasti. :P

Avataas peli mw2:sen osalta tähän

Pelasin viikonloppuna dominationia ja sain siin M4:llä puolustettua c lippua sen verran et sain predan millä tuli harri millä sain sit AC-130:sen ja sillä sain muutaman ja sit kuolin:(

Itse sain kuukausi takaperin Nuken ilmaan Skidrow:ssa.. Aika helpolla tuli kun perkkeinä toimi Scava,Stoppari ja Commando. Pari kertaa oli nirrin lähtö lähellä kun vihut tajusi mistä niitä koko ajan napsin, mutta refleksi commando toimi moitteettomasti.
Muutaman kerran yrittäny Nukea uudestaan mutta jääny ihan hilkulle :rolleyes:

Ylös Bottom