Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat rounditulokset & streakit

Mul on Kai sd:s 15-3 ku rushittii kavereiden kaa quarryssä. Sitte coressa sain 78 tappoo Mnelosella trailer parkissa, koppa oli suuressa roolissa ja kuolemii tuli jotai alle 10. Eniten tappoja sain hc hq rustissa, ku otin laatikosta chopper gunnerin ja sain koko tiimin tapettuu no oli hyvä ku ne spawns kokoaja samaa mestaa. Tuli samas matsis vielä ac130 mut sil mä en oikee osaa. Yhteensä tuli sitte kiitettävät 128 tappoo :D kuolemiiki tuli kyl se yli 30.
Streak on kyl vaa 37, tuli ku joskus nuke-aikoina.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Mul on Kai sd:s 15-3 ku rushittii kavereiden kaa quarryssä. Sitte coressa sain 78 tappoo Mnelosella trailer parkissa, koppa oli suuressa roolissa ja kuolemii tuli jotai alle 10. Eniten tappoja sain hc hq rustissa, ku otin laatikosta chopper gunnerin ja sain koko tiimin tapettuu no oli hyvä ku ne spawns kokoaja samaa mestaa. Tuli samas matsis vielä ac130 mut sil mä en oikee osaa. Yhteensä tuli sitte kiitettävät 128 tappoo :D kuolemiiki tuli kyl se yli 30.
Streak on kyl vaa 37, tuli ku joskus nuke-aikoina.

Vaikka ei nyt äikän tunnilla ollakkaan niin muista se että ennen replyn lähettämistä kannattaa suorittaa pieni oikoluku. Ei pahalla, mutta ku näyttää teksti vaa ikävälle. En nyt tarkoita että itse olisin kieliopin jumala joten älkää suuttuko.
 
Vaikka ei nyt äikän tunnilla ollakkaan niin muista se että ennen replyn lähettämistä kannattaa suorittaa pieni oikoluku. Ei pahalla, mutta ku näyttää teksti vaa ikävälle. En nyt tarkoita että itse olisin kieliopin jumala joten älkää suuttuko.

Joo, kirjotin ton iPod touchilla, ni toi nyt on mitä on, sori vaa jos häiritsi.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

UIUI! Sain tänää jonku missilen, se oli aika hieno. Sitä pysty ohjaa ja sit se yhtäkkii räjähti seinään. IHA KÄSITTÄMÄTÖN PELI OMG OOMGMGM.

// Dredi

Jutuista paskin, hyvä tero, haluutko karkkiaskin? Rägäää lapio seepra.

Parhaast en tie mut mun huonoin oli jotain 4-20 MLG CTF privas, saan jatkuvasti tollasia tuloksia :mad: Jep.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Jutuista paskin, hyvä tero, haluutko karkkiaskin? Rägäää lapio seepra.

Parhaast en tie mut mun huonoin oli jotain 4-20 MLG CTF privas, saan jatkuvasti tollasia tuloksia :mad: Jep.
^^Fedurre anna Teron tulla takaisin skeneen. Poikahan ollut kesän ihan hukassa eikä ole näkynyt pelaamassa. Ja kaikkihan tietävät että postaamalla CoD yhteisöön tai erinäisiin CoD topikkeihin on helpoin ja nopein tapa päästä skeneen, joko takaisin tai täysin tyhjästä uutena mukaan nimiä mainitsematta. Voisin kirjoittaa aiheesta tähän enemmänkin, mutta jätän tekemättä ettei muiden tarvitse lukea turhaa offtopikkia.

Voisin tosin kehua sinua Fedurre. Hyvä Fedurre hyvä, oliko pelin vika vai mistä moiset statsit? Itsehän jatkan nyt ontopikkia lisää. Koitin kerran nukea siis nu-ke-a. Sain 23 tappoa ja harmitti, en koittanut toistamiseen. Harmitti niin paljon hyväksi yritykseksi jäänyt yritys, että sanoin "naisen tavaran". Saksan nykyinen liittokanslerikin harrastaa kyseisen asian viljelemistä, mutta sanattomasti seuraava kuva todistaa asian. http://i.imgur.com/GsC20.png
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Uusi SnD ennätys tuli eilen illalla,kun publaa pelasin Interventionilla.Scoreksi tuli 15-2.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

SnD:ssä paras taitaa olla 18-3-0 Afghan mapissa pyörien. Ja TDM tuloksista 33-2, 25tapon streakilla. Harvoin tulee kyllä kummemmin kiinnitettyä nuihin statseihin edes huomiota, mutta nuo oli sen verta taivaallisia lukuja omalle kohdalle, että on jääny mieleen. :rolleyes:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

ju, Bagger Vance vetää paremmi viheriöillä, ku te koskaan ikinä missään..(yhteensä).
ja tää oli kaikille KFINis.

mui & derp

EDIT: millä widu jousilla?????
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

En ees pysty sietää mitään dominationia. Pelaan aina SnD, koska siel menee hyvin. No menee domissakin hyvin, mut SnD on paras. Parhaat siel mw2:17-2-0 oli killstreakein vaan uav,preda,harrier ja cod4:18-4-2.

Mut bc2 on vähän enemmän nimitäin huimat 57!!!!:eek::eek::eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

32-0 Vietii CTF Rundownissa :) statsit oli joku 14-2 ja lippui vein 19 :)
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Mä vedin eilen aamupalaks DANGERCLOSE ultimate sacriface NUKEN termianaalissa istumalla siin katolla mist voi tuubittaa a:lle b:lle ja c:lle jos osaa. Alku meni aika huonosti mut sitku pääsin siihe katolle ni sain aika nopee sen harrin mil tuli nopeesti chopper gunner. Chopperilla sain ehkä joku 5 tai 6 tapettuu vaik oli toi DC, ku ne spawnas sinne a:lle. No chopperin jälkeen vähä jänskätti et saanko nuken mut onneks pääsin nopeesti takas sinne katolle ja tuubitin siinä hetken ja sit se tuli.

Matsin jälkeen piti sit vähä huutaa niil random ulkomaalaille et FUCK YOU get on my level, you
suck you are my bitch jne. jne. Muuten oltiin häviöllä jotai 130-170 et semmosta. rikke ja jontsa
oli partis :eek: jouco ota vähä
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Hyvä tappaja!!! Tuliko ees vihaviestei nuken jälkee? Mä kerran vedin nuken subpasessa ampumalla vain tuubilla sieltä luolasta b-lipulle. Chopperin ajaksi vaihdoin paikkaa sinne luolan komeroon, mut muuten koko rundin olin siin tynnyreiden takana. Voi sitä FU-viestien tulvaa kun vastapuoli itki "epäreilusta" pelaamisesta... :p

Hmm, kahteen viikkoon en oo peliin koskenukaan. Jokohan tänään känni-nukea taas kokeilis...
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Parhaalla KD:lla on varmaan tuo 47/4 tulos. Eniten tappoja mulla taitaa olla 54/13 tulos. Nuo on jotain GW tuloksia. SnD paras KD taitaa olla 11-0 ja eniten tappoja 15-1-2 tulos. Paras streak taisi olla 34.

Muutamasta nukesta jonka olen saanut niin paras oli kyllä ehdottomasti Invasion kentässä. Oli kuolema omasta sekä vihollisen kädestä niiiiin lähellä. Käytössä oli kyllä perus 7-11-25 mutta chopper gunnerilla ei kyllä paria tappoa enempää tullut(ja olin vielä tappaa itsenikin kun vihut pääsi liian lähelle... olin piilossa niiden respan suunnalla). Alko rushilla ja loppu vihollis respassa taiteiluun.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Avataas tällä toi peli black opsin osalta.
Itellä taitaa olla enkka 9 tappoa mut sain laatikosta chopper gunnerin ja sillä pääsin oikee kunnolla raiskaamaan ilman voiteita domissa.:rolleyes:
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

HC FFA 30-2, ja ei, tuota ei saada aikaan yhdessä nurkassa istumalla. Eka streakki tais olla 14 ennenkuin eka napsahti. Kopteri tosta tosin teki 5-6....
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

0-13 eilen warppailevia vihuja vastaan domissa. Ei tullu nurkkakämpillä toikaan.
 
Vastaus: Parhaat rounditulokset & streakit

Toissapäivänä tuli S&D:ssä "BOps-uran" parhaat statsit. 18 tappoa ja 2 tai 3 kuolemaa, scoreksi tuli jotain 9500-10000. Mappina oli Cracked ja killstreakeina Spy Plane, Care Package (josta tuli Grim Reaper) ja Mortar Team. :) Hetken jo epäilin omia kykyjäni, mutta näköjään statsit paranee sitä mukaan kun lagi vähenee. ;)
 
Ylös Bottom