DarkSide
Well-Known Member
Tattis, tää oli hyvä vinkki nyypälle, kun en viel ehtinyt peliin tässä. Odotellaan siis jos sattuis tulemaan aleen.itse tosiaan suosittelen niiden pointsien kanssa melkein odottamaan jouluaattoon asti ennenkö niitä käyttää, tosiaan jos laittavat uudestaan nuo tabit alennukseen, nehän nyt olivat tosiaan viikonloppuna alessa mutta on ennenki nähty että laittavat jouluna kaikki aleen.
tossa myöskin lista mitkä tabit toimii tällä hetkellä Poe 2:ssa. itse suosittelen ainakin Currency, Flask ja gem, ehkä sitten essence tab kun noita kaikki tippuu niin pirusti, et ne on käytännöllisemmät, sitten muutama premium stash tab, että saa lisää extra tilaa, Unique tab ei ole omasta mielestäni niin käytännöllinen, enemmän semmonen hifistely tab.
itse käyttäysin uutena pelaajana pointsit näin, odotti sitten jouluaattoon tai ei, jos odottaa jouluaattoon niin sama setti mutta jos jää vielä vaikka 30 pojoo niin sit voi ostaa 3 stash tabia 2 sijaan. Currency Tab 75 pojoo -> Gem Tab 40 pojoo -> Flask Tab 40 pojoo -> Essence Tab 40 pojoo -> Premium Stash tab 40 pojoo (tarviit yhden premium tabin jos haluat tradea pelissä itemeitä), 2xStash tab 60 pojoo = 295 pojoo
The following tabs will work in both Path of Exile 1 and 2:
- Premium Stash Tab
- Extra Stash Tab
- Premium Quad Stash Tab
- Gem Stash Tab
- Flask Stash Tab
- Currency Stash Tab
- Essence Stash Tab
- Unique Collection Tab
- Delirium Stash Tab
Just valmistu lataus, niin testaamaan kyllä pitää illemmalla eksyä.