Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen otsikoissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aasiassa kuntoilupelien suosio kasvoi eristyksen aikana. Kuinka käy täällä? Pelaamiselle jää ainakin hyvää aikaa.

Koronavirus näkyy jo Fortnitessa – sisään lukittautuneet ihmiset hakeutuvat pelien pariin

Ravintoloiden, koulujen ja muiden julkisten paikkojen sulkeuduttua koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi, ovat teleyhtiöt huomanneet liikenteen lisääntyneet videopelien vuoksi – eritoten Fortniten ja Call of Dutyn, joissa pelaajat pelaavat verkon välityksellä toisiaan vastaan. Asiasta uutisoi Bloomberg.

– Internetliikenne on lisääntynyt yli 70 prosenttia, mitä selittää pitkälti Fortniten kaltaiset verkkopelit, Telecom Italian toimitusjohtaja Luigi Gubitosi kertoi tiedotustilaisuudessa.

 
Korona on lisännyt pelikonsoleiden myyntiä.

Lisääntynyt neljän seinän sisällä olo näkyy myös viihteen kaipuuna. Televisiot, lautapelit, pelikonsolit ja muut pelaamiseen liittyvät tuotteet menevät nyt myös hyvin kaupaksi.

 
Sami Järvi 50 vuotta. Onnittelemme.

Sami Järvestä tuli rahapulan vuoksi 2000-luvun alun hittipelin Max Paynen kasvot, ja hänellä on valmis selitys pelisarjan suursuosioon

”Mielestäni pelit ovat monessakin mielessä hieno ja elämää rikastava asia. Parhaimmillaan ne ovat hienoa viihdettä ja taidettakin. Ne kehittävät sekä koordinaatiota että havaintokykyä. Lisäksi ne ovat monille tosi sosiaalinen asia. Pelien kautta syntyy oikeita ystävyyssuhteita. Ei sellainen kauhean paha juttu voi olla.”

 
^ Ainoa juttu minkä luin aamun Hesarista sarjakuvien lisäksi. Koronasivujen kohdalla olin vähän että en halua tietää.
 
Remedy tehnyt sopimuksen "ison julkaisijan" kanssa kahdesta seuraavasta pelistään.

"The first project is a “AAA multi-platform game” already in pre-production, the company said on Thursday, while the second is a “smaller-scale” project set in the same franchise. Both projects are being developed on Remedy’s proprietary Northlight game engine and tools."

 
Remedy tehnyt sopimuksen "ison julkaisijan" kanssa kahdesta seuraavasta pelistään.

"The first project is a “AAA multi-platform game” already in pre-production, the company said on Thursday, while the second is a “smaller-scale” project set in the same franchise. Both projects are being developed on Remedy’s proprietary Northlight game engine and tools."

V2 uutisessa luki että epic games Publishing olisi julkaisija.

 
Kunhan ei vaan ole mitään Fortniteen liittyvää.. :D

Molemmat pelit nojaavat samaan brändiin. Ensimmäisenä tulee mieleen jotain Remedyn historiasta jo löytyvää.

Tuosta sopimuksesta tietää Pelit-lehti kertoa:

Tekeillä olevat pelit ovat vielä julkistamattomia. Ensimmäinen projekti luokitellaan AAA-peliksi, joka on esituotantovaiheessa. Toinen peli on Remedyn mukaan pienempi projekti, mutta nojaa samaan brändiin kuin AAA-peli. Molemmat pelit määritellään multiplatformeiksi eli ne ilmestyvät useammalle eri pelikoneelle.

Sopimuksessa Epic Games maksaa pelien kehityskulut, mutta Remedy saa 50 prosenttien pelien myyntituloista. Lisäksi Remedy säilyttää peliensä oikeudet.


 
Molemmat pelit nojaavat samaan brändiin. Ensimmäisenä tulee mieleen jotain Remedyn historiasta jo löytyvää.

Tuosta sopimuksesta tietää Pelit-lehti kertoa:

Tekeillä olevat pelit ovat vielä julkistamattomia. Ensimmäinen projekti luokitellaan AAA-peliksi, joka on esituotantovaiheessa. Toinen peli on Remedyn mukaan pienempi projekti, mutta nojaa samaan brändiin kuin AAA-peli. Molemmat pelit määritellään multiplatformeiksi eli ne ilmestyvät useammalle eri pelikoneelle.

Sopimuksessa Epic Games maksaa pelien kehityskulut, mutta Remedy saa 50 prosenttien pelien myyntituloista. Lisäksi Remedy säilyttää peliensä oikeudet.


Hyvä sopimus remedylle ja hienoa että pääsevät julkaisemaan kaikille alustoille niin saavat hyvät tulot. Pidän kaikista remedyn peleistä :)
 
Ralli ja NASCAR-kuskit ovat siirtyneet virtuaaliradoille.

Suomessa puolestaan kilpaillaan lauantaina kotimaisen sim racing -lajiliiton FiSRAn järjestämässä Imolan kuuden tunnin kestävyyskilpailussa.

Myös Imolan kilpailun lähtöviivalle saadaan oikean elämän moottoriurheilutähtiä. Kilpailun suurin nimi on Fordin WRC-tähti Teemu Suninen:

– Koen itse saavani tästä tarkkutta ajamiseen ja myös oikeaa jarrutustyyliä asvaltille. Monissa urheilulajeissa harjoitellaan sulkemalla joitain aisteja pois muiden vahvistamiseksi, ja tämä on tavallaan sama asia. Perstuntuma autosta puuttuu, joten on pakko turvautua ratin kautta tulevaan palautteeseen ja näköaistiin.

 
Viimeksi muokattu:
Maailman terveysjärjestö WHO suosittaa pelejä avuksi varmistamaan eristyksissä olevien fyysistä etäisyyttä, mutta henkistä läheisyyttä. Kampanja sosiaalisessa mediassa tunnuksella #PlayApartTogether.

Sähköisiltä kauppapaikoilta löytyy pitkät listat ilmaispelejä, joita voi verkon yli pelata kavereiden kanssa. Osa pelifirmoista on mukana kampanjassa.

 
Viimeksi muokattu:
Milloinkohan Hesari on viimeksi arvostellut pelin, oliko se Red Dead Redemption 2? Nyt Hesari on arvostellut Doom Eternalin. Arvostelu ei ole mitään "pelaaminen on saatanasta" settiä, vaan ihan asiallinen.

 
Milloinkohan Hesari on viimeksi arvostellut pelin, oliko se Red Dead Redemption 2? Nyt Hesari on arvostellut Doom Eternalin. Arvostelu ei ole mitään "pelaaminen on saatanasta" settiä, vaan ihan asiallinen.


Onhan DOOM ollut nykyiselle keski-ikäistyneelle sukupolvelle yhteinen kokemus, jonka arvo on vuosien myötä kasvanut. On ymmärretty sen merkitys koko teollisuudelle. Samaa kuin Tähtien Sodalla on ollut elokuviin ja peleihin.

Itse taidan jättää väliin/ale-laariin. Ei oikein iske kun on pelannut viimeksi DOOM VFR:n joka oli taas uutta ja ihmeellistä - kuten se alkuperäinen.
 
Digimyynti saanut nostetta nyt koronaviruksen aikana.

DIGITAL IS DOMINANT

Across all 50 markets, 2.74 million games from participating publishers were downloaded during Week 12 (Monday, March 16 - 22), which was a jump of 52.9% over the week prior.

In terms of markets that were not in lockdown but in the social distancing phase, there was still an increase in digital downloading. In the UK, digital downloading increased by 67.4% week-on-week, and that is before the country went into lockdown (data for that period will be available later this week). Germany saw digital sales increase by 60.2% and Australia posted a rise in download of 26.5%. Neither market is in full lockdown as of this moment.

 
Ylös Bottom