Vastaus: Pelaaminen otsikoissa
Mä olin ala-asteella luokkamme ainoa poika jolla ei ollut commodore kuusnelkkua, olin ihan pihalla muiden jutuista. Se oli sitä aikaa kun ATK-opetusta alettiin antamaan, en tietenkään osannut mitään ja se vitutti. Joten kylla kai se nykyäänkin niillä lapsilla on hankalin tilanne joilla ei ole mitään pelikonetta tai tietsikkaa kotona.
@flimplay No joo. Olen kuitenkin itse elävä esimerkki siitä ettei tuo noin mene. Lapsena en saanut pelata eikä pelattavaakaan ostettu kovin useasti. Pois koneelta huudettiin jatkuvasti, konekin oli kaikkien yhteinen. Nykyään pelaan aivan pirusti. Joskus olen miettinyt että täytän sitä tarvetta jota lapsena koin. Ehkä. Kirjoituksen mielestä pelaaminen ei ole leikkimistä. Ulkona käpylehmillä lasta sitten kehittää. Ulkoilman terveellisyydestä ei kuulemma ole edes todisteita. Muistelen mitä sillä kaikella tyhjällä ajalla sitten tein kun ei saanut pelata. No en ainakaan urheillut tai mennyt metsään. Enkä olisi mennyt ellei kirves kourassa olisi takaa ajettu. Toki silloin kännyköissä oli vain matopeli. Nyt varmasti whatsappaisi ja pelaisi ulkona jos sinne pakotettaisiin...
Mä olin ala-asteella luokkamme ainoa poika jolla ei ollut commodore kuusnelkkua, olin ihan pihalla muiden jutuista. Se oli sitä aikaa kun ATK-opetusta alettiin antamaan, en tietenkään osannut mitään ja se vitutti. Joten kylla kai se nykyäänkin niillä lapsilla on hankalin tilanne joilla ei ole mitään pelikonetta tai tietsikkaa kotona.