Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelatuimmat Tekken-hahmot?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

illu

New Member
Vedetääs tää keskustelu gameFAQs.comista tännekin foorumiin.

Mitkä on teidän KOLME suosikkihahmoa Tekken-sarjassa? Ja jos on jotain kieroja perusteluja, niin antaa tulla vaan.

Mulla ne olis (tällä hetkellä) Law, King ja Nina. Sopiva sekotus erilaisia hahmoja. Law on siitä loistava, että sellasella jugglekunkulla voi pelata pirun hyökkäävästi.
Kaikilla hahmoillahan sitä jotenkin osaa pelata, mut noilla tulee eniten vatkattua. Ehkä Paul ja Ling olis seuraavat ehdokkaat tohon listalle.
 
Silloin kun muinoinaan pelasin tekkeneitä niin lempihahmo oli ylivoimaisesti Hwoarang.
Sitten ehkä Paul ja se joku kyttä-jätkä, Lei(tjsp).
 
Aah... Lei on ja kova sälli. Kaikki tuppaa unohtumaan. Se on aika hankalaa toki valita kolme "parasta" hahmoa, jos peliä on kuitenki pelannu päivä toisensa jälkeen oikein kunnolla.

Mut lätkikää nyt jotain nimiä.

PS. Namco sais laittaa seuraavaan Tekkeniin minipeliks "Battlechessin mallia Tekken". 16 hahmoa kummallakin puolella, mut tän shakin erikoisuus olis siinä, että näissä taisteluissa olis kunnon liikevalikoima... Vaikka sen verran vähemmän NRJ:tä sille syötävälle sällille että shakin idea ei kärsis - mut silti vois vielä puolustautua. Se onki sitte ihan toinen juttu että paljon koodia sitä voi minipeliin uhrata... shakin tekoäly ei kait ihan simppeli oo työstää. Ainakaan kunnolla.
 
Jaa... vaikea valinta valita 3, mutta heitätään nyt kaikkien aikojen suosikkini Law, vaikka en viimeaikoina oo sillä pelannukkaa. Sitte vaikka Ling ja Lee Chaolan, joka on ollu viimeaikojen suosikkini. Jooh tosiasiahan, että pelaan lähes joka hahmolla, eli ei noita oikein pysty valkkaa. :p
 
  • Jack (mukaanlukien kaikki inkarnaatiot)
  • Jin
  • Law
... eiku...
Kyllähän minä pelaan mielelläni ihan kaikilla hahmoilla, mutta tuossa nyt tällainen tämän hetken TOP-3.
 
- Hwoarang: helppo pelattava, tyylikäs ja nopea. Lisäpisteitä korealaisuudesta, itse kun harrastan TKD:n tyylistä korealaista kamppailulajia... :)

- Law: mukiinmenevä Bruce Lee - wannabe. Pienellä harjoittelulla tällä sällillä pääsee survival-modessakin aika pitkälle.

- Steve: nyrkkeilijä on hyvä lisä Tekkeneihin, piristävää välillä pelata sellaisella hahmolla joka ei potki ja jolla voi tehdä enemmän erilaisia lyöntikomboja.
 
Juu ihan hyvät perustelut. Steve:stä en aluksi hirveesti pitäny, mutta pitemmän päälle varsin konstikas hahmo. Survivalissa iskin muistaakseni 31 joka on varsin pätevä tulos jo. Law:llahan mulla on ennätys 41 ja ei se ihan pienellä harjoittelulla oo tullu. Vaikka Law:lla oppii helposti pelaamaan niin sen masterointi onkin sitten jo eri asia. Niin taitaa kyllä olla lähes kaikilla hahmoilla. :p
 
Oikeastaan minullakin oli hieman ennakkoluuloja ja vaikeuksia Steven suhteen heti Tekken 4:n hankittuani, mutta tosiaan ajan myötä hänestä on tullut yksi suosikkihahmoistani. Law:sta olen pitänyt aina Tekken 3:sta asti, osittain senkin takia että hänellä on muutama helppo ja tehokkaaksi havaittu erikoisliike. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että minkä tahansa hahmon täydellinen masterointi on aikamoisen tahkoamisen ja opettelun takana, vaikka tunnenkin erään tyypin joka on suhteellisen suvereeni melkein millä tahansa Tekkenin hahmolla. Häntä vastaan on joskus aika turhauttavaa pelata... :rolleyes:
 
Kaikki muut tietää jonkun tosi gurun Tekken-pelaajan, paitsi minä...

Stevestä sen verran, että ekan kerran kokeilin sitä eilen, enkä saanu oikein mitään aikaiseksi. Sen verran erilainen kun muut. Mut vaihtelu virkistää, saa ollakin erilainen. Mitäs mieltä olette, Stevellä enemmän pelanneet, onkos hän tarpeeksi hyvin tasapainotettu muihin hahmoihin nähden?

PS. Tän hetken paras hetki Tekken 4:n parissa: Lei loppuvideossa se "Freeze!"-kommentti! Voi Luoja että on mahtava!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Mitäs mieltä olette, Stevellä enemmän pelanneet, onkos hän tarpeeksi hyvin tasapainotettu muihin hahmoihin nähden?
Itse en ole Stevellä pahemmin pelannut, mutta vastaan on tullut mätettyä jonkin verran. Ei ole äijä kovin hyvin balanssissa, liian hyvä useimpia muita hahmoja vastaan. Hwoarangilla tai muilla hitailla hahmoilla varsinkaan ei ole juuri sanaa Steveä vastaan.
 
Law: Kung-fu äijä, jos sekoaa niin lähes mahoton voittaa. Harmi ettei T4:ssä saa sitä keltasta asua mikä Bruce Leellä oli Game of deathissä. Asenne äijä niin kuin esikuvansakkin.

Bryan: Asenne äijä, hyvät liikkeet. Tällä äijällä voi nöyryttää vastustajia.

Jin: Hyvät liikkeet, muutenkin hyvä äijä.
 
Stevestä vielä sen verran, että kunhan tottuu siihen että potkunapeilla saakin aikaan nyrkkeilijöille tyypillisiä väistöjä ja oppii käyttämään niitä lyöntinäppäimien kanssa, hänellä on suorastaan nautinnollista pelata. Tai sitten minun pitäisi juosta kauppaan ostamaan Ragen "Rocky"... :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Itse en ole Stevellä pahemmin pelannut, mutta vastaan on tullut mätettyä jonkin verran. Ei ole äijä kovin hyvin balanssissa, liian hyvä useimpia muita hahmoja vastaan. Hwoarangilla tai muilla hitailla hahmoilla varsinkaan ei ole juuri sanaa Steveä vastaan.

Hitailla hahmoilla pitää vaan osata kytätä ja iskeä jollain tarpeeks ulottuvalla hyökkäyksellä kaveri ketoon. Ite oon pelannu vaan koneen käskyttämää Steveä vastaan, mut ei se mun mielestä oon mikään erikoinen. Samalla tavalla kaatuu kun muutkin. Sitä paitsi nyrkkeilijäksi se on liian hidas, aivan liian hidas.
 
By the way, eiköhän se Rocky nyt kannata ostaakin, kun kerran Rage meni nurin ja luvattu Rocky 2 jää tekemättä...
 
Itse olen treenannut Steveä vasta kuukauden ajan, mutta väitän että hieman liikaa on Namco laittanut ruutia kaverin ranteisiin. Oikeastaan vain Xiaoyu ja Lei aiheuttaa Stevelle ongelmia matalien asentojensa puolesta.


Steveä vastaan "kyttäily" voi olla aika huono idea, sillä kun Steve pääsee aloittamaan painostuksen, sitä on hyvin hankala enää kääntää edukseen.
Steve toimii myös erittäin hyvin pelin tehokkainta hahmoa - Jiniä vastaan.
 
Nyrkkeilijän ranteissa kuuluukin olla ruutia! Mut Steve on edelleen liian hidas nyrkkeilijäksi. Toisaalta pääasia taitaa olla että yleensä saatiin nyrkkeilijä mätkintäpeliin.

Kertokaas muuten Kazuyan ja tän uuden Jinin tärkeimmät eroavaisuudet noin niinkun pelillisesti.
 
Ylös Bottom