Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleehan sitä vauriota helposti aina joskus ja jouluna kun kaveri ei blokkaa b+3,1,4,1:tä. Vastustaja ansaitseekin ottaa sen 93 pojoa jos menee sen viimesen hitin syömään. WS+2 (Demon God Fist?) on kyllä melko vaarallinen ja Kazuyaa vastaan saa olla todella tarkkana ettei tee ennalta-arvattavia yläliikkeitä. WS+2, 1,2, TGF,3 on aika kuiva mutta käytännöllinen perus-combo, helppo tehdä ja 84 vauriota.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Kyllä mun täytyy nyt se Kazuya lisätä listalle jo aiemmin mainitsemieni hahmojen lisäks! Mahtava ukko. Niiiiiiiin helpolla saa 98 pinnaa damagea, kun tekee siihen b,3,1,4,1 jälkeen tgf,3. Ja demon god fististä kun jatkaa ewgf:n kautta tavalliseen kiertopotkuun, on kaverilla muistaakseni 74 pojoa vähemmän.
Kazuyan koko combottaminen (ja oikeastaan koko hahmo) perustuu EWGF:ään. Jos haluaa oppia pelaamaan tehokkaasti Kazuyalla, ei ole mitään syytä olla opettelematta sitä. Vain EWGF:llä toimivia comboja löytyy paljon, muun muassa legendaarinen 3 x EWGF ja (kyykistyvään vastustajaan) f+4, EWGF, jne. Enemmän EWGF:llä on kuitenkin merkitystä tavallisena hyökkäyksenä, koska WGF nostaa ilmaan vain vastaiskuna, kun tass EWGF nostaa aina. Ja lisäksi se WGF:n -8 framen tappio on aika ikävä Kazuyan kannalta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Onko mitään pakottavaa syytä pystyä tekemään ewgf wgf:n sijasta joka kerta kun haluaa? Eli onko sillä mitään muuta kunnon comboa sen "demon god fist -> ewgf -> tgf,3" -combon (eli sample combo 4) lisäks, mitä ei onnistu tekemään jos tuleekin vaan wgf?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
WS+2, 1,2, TGF,3 on aika kuiva mutta käytännöllinen perus-combo, helppo tehdä ja 84 vauriota.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Se on taas vastustajan oma häpeä, jos syö Double Dragoneita.![]()
Hyvä, että itsekin huomasit.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Hähää, meinaa mennä tää threadi mun monologiksi mutta menköön.
df+4,4 kannattaa pitää mielessä, sillä pysäyttää helposti Handstandin ja Relaxin. Pelkällä df+4:lläkin voi kokeilla vähän joka toisessa välissä. Kannattaa myös muistaa miten mitäkin liikkeitä voi rankaista. Eddyllä on useampia liikkeitä joiden jälkeen vastustaja saa vapan hitin blokkauksen jälkeen. Muita niksejä en osaa antaa, pelaan itse Eddyllä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Milläs muuten Mishima junior parhaiten pysäyttää capoeirapellet?
Nyt täytyy kyllä olla vahvasti eri mieltä.Tossakin ehtii muuten blokkaamaan noiden 1,2 lyöntien kohdalla, sama vika kun tossa mun äskeisessä. Perusiskut muuttaa sitä stun-hässäkkää ja vastustaja toipuu ku WWE-matsissa konsanaan!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Hyvä, että itsekin huomasit.
Totta tosiaan, mitä nyt paria threadia vilkaisin niin sellaistahan siellä on näköjään väitetty. Ei kyllä olisi ensimmäinen kerta kun Zaibatsussa joku esittää epävarmoja asioita täysinä tosina.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ootko varma? Ite en oo testannu, mut zaibatsun foorumeissa väitettiin kovasti että se ei oo taattu. Ja ultra hardilla kun pelasin ja testasin sitä aiemmin mainitsemaani 128 pojon comboa (kyllä, comboa), kone ehtii blokkaamaan kolmannen osuman WS+2:n jälkeen. Ja sekin combo alkaa WS+2:n stunnista.
Eihän Kazuyan 1,1,2:kaan oo enää tässä nelosessa takuuvarma ton ekan osuman jälkeen, vaikka ennen näin oli. Ja moni luulee sen olevan vieläkin. Kone ehtii siihenkin suojaamaan.
En pistä päätäni pukille tästä asiasta (enkä viitti ruveta testaamaan), mutta kyllä silti luulen että se combo ei oo taattu. Tosin jos se ON takuuvarma ekan stunnin jälkeen, niin sehän on vaan hyvä uutinen!
Päivän liike on muuten ehdottomasti Law:n "Facelift".
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Kyssäri.
Kumpi on painavampi syy pistää Jin T4-boxin kanteen:
a) Jinin pärstä myy T3:n siivittämänä, vai
b) Vaikka Kazuya on T4:n "päähahmo", sitä ei voitu laittaa kanteen koska se olis pilannu yllätyksen?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Enpä tiedä, minun kannessani ainakin on Jin, Kazuya ja Heihachi.