Entomostracan
New Member
Kone ei älyäkään tehdä 1,2,1:tä jatkuvalla syötöllä, ihmispelaajalta se onnistuu. Etäisyyttäkään ei saa osaavaa pelaajaa vastaan pahemmin otettua, joten se siitä. Muutenkin pitkän matkan hyökkäykset ovat usein melko riskialttiita. Lyönneillä voi yrittää pysäyttää päälle rynnivää Steveä, mutta sitä varten Stevellä on luonnollisesti lyönti-parry (nakkaa lyönnin sivuun ja lyö itse). Nyrkkeilijöiden nopeudesta todellisuudessa en tiedä, mutta muihin hahmoihin verrattuna Steve on _todella_ nopea, ehkäpä nopein hahmo koko pelissä. 8 framen mid-jabi, sairasta... En väitä että Steve mikään jumala on, mutta tietyille hahmoille Steve on todella paha vastus.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Hitailla hahmoilla pitää vaan osata kytätä ja iskeä jollain tarpeeks ulottuvalla hyökkäyksellä kaveri ketoon. Ite oon pelannu vaan koneen käskyttämää Steveä vastaan, mut ei se mun mielestä oon mikään erikoinen. Samalla tavalla kaatuu kun muutkin. Sitä paitsi nyrkkeilijäksi se on liian hidas, aivan liian hidas.
Suurin ero on varmaankin se, että Kazuyalla omistaminen vaatii teknistä taitoa. Jinillä tehokkaasti pelaaminen on huomattavasti helpompaa. Lisäksi Jinillä voi huoletta heittäytyä täysin puolustuskannalle, kun taas Kazuya soveltuu oikeastaan vain aggressiiviseen hyökkäämiseen. Toki Jinilläkin voi pelata aggressiivisesti, mutta vastustajan virheiden kyttäily sopii paremmin hahmon tyyliin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Kertokaas muuten Kazuyan ja tän uuden Jinin tärkeimmät eroavaisuudet noin niinkun pelillisesti.