Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Prismasta goat simulator 3 20e, dead island 2 30e
Prismassa on taas muutamat pelit saanu punasta lappua hinnan kohdalle. Ei kyllä kovinkaan kummosia tarjouksia mitä ite parissa kävin pyörimässä, mut saattaa sieltä mahollisuuksien mukaan jotain fiksua löytää. Pieniä vaihteluita kauppojen välillä et ei kannata tuudittua ajatukseen et kaikissa Prismoissa samat alet.
 
No, melkoisen selvittelyn jälkeen pääsin sitten tekemään reklamaatiopuhelun Amazonin asiakaspalveluun, joka asiakaspalvelijan aksentin pohjalta pääteltynä lienee Intiassa.

Voi perhana, ai että tätä sattuu vieläkin. Minä sain kans joulupukilta Nokia 8 puhelimen laatikon, laturin ja piuhat. Ainoastaan puhelin puuttui. Soitin Amazoniin siitä kyllä suoraan lahjojen keskeltä ja sain ohjeet rekkulan tekoon, oli aika suoraviivainen case koska jo paketin painosta pystyi päättelemään, että puhelinta ei paketissa ollut lähetyshetkellä. Siihen aikaan oli jokin buumi, että Amazonin työntekijät pölli tavaraa. Tässä on nyt sitten varmaankin käynyt toisella tapaa. Tosi valitettava joulu-yllätys, mutta hienosti kyllä rekkulan hoisivat kaikinpuolin ja pääsin jatkamaan hetimiten joulunviettoa normaalisti. Sillä kertaa oli asiakaspalvelija EU-alueelta, mutta en muista mitä aksenttia puhui. Ei kielimuuria, Intialaiset on kyllä välillä haastava juttu ja harmi, että nämä palvelut sitten keskittyy nimenomaan sinne.
 
Facebookista lisää pelejä Xbox 360:lle. Vaikka fyysisiä pelejä löytyy laitteelle yli kaksi sataa, niin vielä näköjään puuttui tällaisia aika perinteisiä Xbox 360 pelikatalogin tukipilareita.

Halo Warsin Limited Editionista olen erityisen iloinen. Tyylikäs peltikotelo, taidekirja jne. Hyllystä löytyy saman tyylin Limited Edition Halo 3:sta, niin sopii hyvin siihen viereen. :)

Koko kasa 30€
IMG_20240703_143910.jpg
 
Viimeksi muokattu:
VPD

Sonic chronicles: dark brotherhood 30e
Sonic colors 18e
Another world / flashback 9e (uusi)

Dark brotherhood tuli pelattua vajaa pari kuukautta sitten ja tykkäsin niin paljon, että se on nyt kakkosena mun vuoden peli listalla ja päätin ostaa sen jos tulee ok hintaan vastaan. Tuohan on siis biowaren tekemä roolipeli.
Sonic colors oli välillä ok ja välillä varsin meh, mutta kyllä senkin nyt tuolla hinnalla kokoelmaan osti.
Another world oli edelleen hemmetin hyvä. Ensin pelasin amiga version, sitten ostin sen 20th anniversaryn digina ja päätin, että kyllä mä sen haluan oikein fyysisenä hyllyyn. Flahbackista mulla olikin jo fyysinen switch versio.
Tuossahan tulee myös neljä taidekorttia ja latauskoodi kummankin pelin soundtrackille. Tosin mun mielestä another worldissa soi musiikki tasan sen intron aikana.
Tilaus hetkellä sinne jäi vielä yks varastoon jos jotain kiinnostaa.

2024-07-04-3339.jpg
 
VPD

Sonic chronicles: dark brotherhood 30e
Sonic colors 18e
Another world / flashback 9e (uusi)

Dark brotherhood tuli pelattua vajaa pari kuukautta sitten ja tykkäsin niin paljon, että se on nyt kakkosena mun vuoden peli listalla ja päätin ostaa sen jos tulee ok hintaan vastaan. Tuohan on siis biowaren tekemä roolipeli.
Sonic roolipeli. Bioware. Miksi kuulen tällaisesta pelistä vasta nyt? Pitääpä laittaa korvan taakse.
 
Ylös Bottom