Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Loma alkoi ja sen kunniaksi seuraavat pelit ja laite kirpputorilta matkaan.
Pelien hinnat 3 ja 6 euron välillä.
Kallein peli 6€ oli yllättäen tuo GTA San Andreas.
Nacon MG-X Pro lähti mukaan 25€:n hintaan.
Katsellaan mitä kesälomareissut tuovat mukanaan kirppislöytöjen osalta.
Jos matkan varrelle kirppis sattuu, niin onhan siellä toki vierailtava.
 

Liitetiedostot

  • 1000059158.jpg
    1000059158.jpg
    606,3 KB · Lukukerrat: 11
Loma alkoi ja sen kunniaksi seuraavat pelit ja laite kirpputorilta matkaan.
Pelien hinnat 3 ja 6 euron välillä.
Kallein peli 6€ oli yllättäen tuo GTA San Andreas.
Nacon MG-X Pro lähti mukaan 25€:n hintaan.
Katsellaan mitä kesälomareissut tuovat mukanaan kirppislöytöjen osalta.
Jos matkan varrelle kirppis sattuu, niin onhan siellä toki vierailtava.
Minä taas tilasin loman alkuun sen sinun suositteleman CronusMax Plussan, ja eilen se tulikin perille. Meni ilta siinä säätäessä, kun piti pojan PC:llä laittaa tuohon asetukset kuntoon. Minullahan ei ole työläppäreiden lisäksi omaa henkilökohtaista PC:tä lainkaan, kun en ole sellaista mihinkään kokenut tarvitsevani. Onneksi poikani mankumiseen tuli kuitenkin aikoinaan suostuttua, ja hankittua hänelle oma läppärinsä. Pääsen sitten itsekin harvinaisissa hätätilanteissa sitä käyttämään. Noille kummallekaan työ PC:lle kun ei juuri mitään pysty itse asentamaan. Ei pystynyt siis tuota CronusMaxinkaan softaa asentamaan. No, pojan PC:llä tosiaan säätelin siinä aikani, ja alkoi jo huolestuttaa, että oliko CronusMax kokonaan hukkaostos, kun en millään saanut Xbox Onen Elite-ohjainta toimimaan. No, kokeilin sitten kaikkea mahdollista, ja vaihdoin ohjaimessa kiinni olleen piuhankin toiseen piuhaan, ja kas kummaa, johan alkoi pelittää! Eli johdossa oli taas kerran vika, kuten niin usein! :D

Olipa mahtava helpotus ja ilta menikin mukavasti erilaisia PS3-pelejä pelaillessa Elite-ohjaimella. Aivan mahtavia helmiä esim. Resistance 2 ja 3 sekä myös Killzoneista vastaavat, eli 2 ja 3. Ja on tuossa hurja määrä muutakin pelattavaa backlogissa PS3:lle. Vaikka toki olenkin aina hypännyt uusien konsolisukupolvien kelkkaan, kun haluan uusimpiakin pelejä päästä kattavasti pelaamaan, niin kyllä minulle on vaan vahvistunut se ajatus, että parhaiden pelien sukupolvi oli PS3/Xbox360-sukupolvi. Pelattavuus ja tunnelma ovat niin monessa pelissä viimeisen päälle kohdallaan. Ja juuri nuo kaksi juttua ovat minulle tärkeimpiä peleissä, kiitos vielä kovasti, kun vinkkasit tuon CronusMaxin minulle! :)
Loma alkoi ja sen kunniaksi seuraavat pelit ja laite kirpputorilta matkaan.
Pelien hinnat 3 ja 6 euron välillä.
Kallein peli 6€ oli yllättäen tuo GTA San Andreas.
Nacon MG-X Pro lähti mukaan 25€:n hintaan.
Katsellaan mitä kesälomareissut tuovat mukanaan kirppislöytöjen osalta.
Jos matkan varrelle kirppis sattuu, niin onhan siellä toki vierailtava.
Olet taas tehnyt erinomaiset ostokset! Ja taattuun Mr. Tokmanni-hintaan. Kaikki noista ovat mielestäni hyviä pelejä, mutta LotR: War in the North on aivan erityinen peli ollut minulle. Todellinen co-op-helmi, joka on ollut harmillisen aliarvostettu peli kaiken kaikkiaan. Itse rakastan kyseistä peliä, ja tulee ajoittain vieläkin sitä pelattua, vaikka olen sen toki aikoinaan läpi pelannutkin.

Tein itsekin juuri pelihankinnan oheisen kuvan mukaisesti:

IMG_2026-06-25-175947.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Minä taas tilasin loman alkuun sen sinun suositteleman CronusMax Plussan, ja eilen se tulikin perille. Meni ilta siinä säätäessä, kun piti pojan PC:llä laittaa tuohon asetukset kuntoon. Minullahan ei ole työläppäreiden lisäksi omaa henkilökohtaista PC:tä lainkaan, kun en ole sellaista mihinkään kokenut tarvitsevani. Onneksi poikani mankumiseen tuli kuitenkin aikoinaan suostuttua, ja hankittua hänelle oma läppärinsä. Pääsen sitten itsekin harvinaisissa hätätilanteissa sitä käyttämään. Noille kummallekaan työ PC:lle kun ei juuri mitään pysty itse asentamaan. Ei pystynyt siis tuota CronusMaxinkaan softaa asentamaan. No, pojan PC:llä tosiaan säätelin siinä aikani, ja alkoi jo huolestuttaa, että oliko CronusMax kokonaan hukkaostos, kun en millään saanut Xbox Onen Elite-ohjainta toimimaan. No, kokeilin sitten kaikkea mahdollista, ja vaihdoin ohjaimessa kiinni olleen piuhankin toiseen piuhaan, ja kas kummaa, johan alkoi pelittää! Eli johdossa oli taas kerran vika, kuten niin usein! :D

Olipa mahtava helpotus ja ilta menikin mukavasti erilaisia PS3-pelejä pelaillessa Elite-ohjaimella. Aivan mahtavia helmiä esim. Resistance 2 ja 3 sekä myös Killzoneista vastaavat, eli 2 ja 3. Ja on tuossa hurja määrä pelattavaa backlogissa PS3:lle. Vaikka toki olenkin aina hypännyt uusien konsolisukupolvien kelkkaan, kun haluan uusimpiakin pelejä päästä kattavasti pelaamaan, niin kyllä minulle on vaan vahvistunut se ajatus, että parhaiden pelien sukupolvi oli PS3/Xbox360-sukupolvi. Pelattavuus ja tunnelma ovat niin monessa pelissä viimeisen päälle kohdallaan. Ja juuri nuo kaksi juttua ovat minulle tärkeimpiä peleissä, kiitos vielä kovasti, kun vinkkasit tuon CronusMaxin minulle! :)

Olet taas tehnyt erinomaiset ostokset! Ja taattuun Mr. Tokmanni-hintaan. Kaikki noista ovat mielestäni hyviä pelejä, mutta LotR: War in the North on aivan erityinen peli ollut minulle. Todellinen co-op-helmi, joka on ollut harmillisen aliarvostettu peli kaiken kaikkiaan. Itse rakastan kyseistä peliä, ja tulee ajoittain vieläkin sitä pelattua, vaikka olen sen toki aikoinaan läpi pelannutkin.

Tein itsekin juuri pelihankinnan oheisen kuvan mukaisesti:

Näytä liitetiedosto 21422
Aivan mahtava kuulla, että edes jostain postaamastani sisllöstä on joku saanut jotain hyödyllistä irti.
Yhteiseen harrastukseen on aina mukava antaa vinkkejä ja postata löytöjä.
Olenpa täältä itsekkin bongannut viesteistä joitain pelejä, jotka ovat alkaneet kiinostamaan ja menneet sitten hankintaan tai hankintalistalle.
Ja tuo pelitarjousten vinkkausketju se vasta mahtava onkin. Itsekkin aktiivisesti tulee tarjouksia seurattua, mutta aina täältä kuitenkin jotain hyviä diilejä tulee bongattua.
Iso Kiitos kaikille kanssapelaajille ja Konsolifin foorumille siitä, että pidätte vanhan miehen peliharrastus kipinää yllä.
 
Muutama peliostos mökkireissulle. Elliotin seikkailut kustansi VPD:llä 58.89e kun hyödynsin uutiskirjeen tilaamisesta saadun 5% edun.

Hakumatkalla pistahdin Prismassa, jossa Zeldan turpakäräjät maksoi huokeat 39.50e. Hyvä löytö, sillä ainakaan Dynasty Warriorit eivät erityisesti ole koskaan uponneet, niin täyteen hintaan ei tätä olisi raaskinut ostaa.
 

Liitetiedostot

  • 27fafaf8-5869-4875-86ad-8ca14af85d94.jpeg
    27fafaf8-5869-4875-86ad-8ca14af85d94.jpeg
    606,1 KB · Lukukerrat: 1
Ylös Bottom